با هتل های 5 ستاره نزدیک حرم امام رضا، اقامتی دلچسب را تجربه کنید

با هتل های 5 ستاره نزدیک حرم امام رضا، اقامتی دلچسب را تجربه کنید

با هتل های 5 ستاره مشهد نزدیک حرم آشنا شوید و برای زیارت و اقامتی دلنشین آماده شوید.

کد خبر : ۱۹۳۷۸۹
بازدید : ۷۴۳

مشهد، یکی از مقاصد جذاب گردشگری در ایران است و افراد بسیاری برای زیارت حرم امام رضا (ع) راهی مشهد می‌شوند. البته سفر به مشهد علاوه بر جنبه زیارتی، با دیدنی‌های طبیعی، آثار تاریخی و تفریحات جذابی همراه خواهد بود. با این وجود، اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند تا در هتل‌های نزدیک به حرم اقامت کنند.

حال اگر محل اقامت شما یکی از هتل های 5 ستاره نزدیک حرم امام رضا باشد، یک سفر فوق‌العاده را تجربه خواهید کرد. هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک حرم مطهر، علاوه بر نزدیکی به حرم، امکانات و خدمات بی‌نظیری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند تا تجربه دلچسبی از سفر به مشهد داشته باشند.

فهرست هتل های 5 ستاره نزدیک حرم امام رضا

در اطراف حرم امام رضا (ع) هتل‌های زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها هتل‌های لوکس و ۵ ستاره هستند. اگر راهی خراسان رضوی و مشهد مقدس هستید و به هیچ چیز به اندازه راحتی خود اهمیت نمی‌دهید، هتل‌های ۵ ستاره، انتخاب مناسبی برای شما هستند. در ضمن، با رزرو هتل مشهد (https://www.eghamat24.com/MashhadHotels.html) پیش از سفر می‌توانید از قیمت‌ها و ویژگی‌های هر هتل آگاه شوید و با خیالی آسوده هتل خود را انتخاب کنید. از هتل‌های ۵ ستاره در نزدیکی حرم امام رضا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل مدینه الرضا مشهد
  • هتل قصرالضیافه مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل ضیافت الزهرا مشهد
  • هتل بین المللی قصر مشهد
  • هتل الماس ۲ مشهد

در ادامه درباره هر یک از این هتل‌ها به طور مفصل صحبت می‌کنیم و به معرفی هر یک می‌پردازیم.

هتل مدینه الرضا مشهد

در فاصله ۴۰۰ متری از حرم مطهر به هتل مدینه الرضا می‌رسید که یکی از هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک حرم است. با اقامت در این هتل، تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی تا حرم دارید که غرق در آرامش ملکوتی لحظات آنجا شوید. تاریخ افتتاح هتل مدینه الرضا به سال ۱۳۹۲ باز می‌گردد و در مجموع دارای ۳۳۰ اتاق در ۱۲ طبقه است. از امکانات جذاب این هتل می‌توان به مجموعه آبی با سونا، جکوزی و استخر، اتاق ماساژ، سالن همایش، سالن کنفرانس و اینترنت رایگان اشاره کرد. تنوع منوی رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل نیز همه چیز را برای تجربه یک اقامت دلچسب فراهم می‌کند.

آدرس: شهر مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی ۲ و ۴

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

چشم‌اندازی بی‌نظیر از حرم امام رضا را با اقامت در هتل قصرالضیافه مشهد تجربه خواهید کرد. در فهرست هتل های پنج ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع)، قصرالضیافه یکی از بهترین‌ها است و امکانات مختلفی همچون فروشگاه صنایع دستی، اتاق جلسات، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، خدمات خشک‌شویی و... را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد. فاصله هتل تا حرم نیز در حدود ۷۰۰ متر است که پس از ۸ دقیقه پیاده‌روی به ورودی شیخ طبرسی می‌رسید.

آدرس: شهر مشهد، زیر‌گذر حرم، خیابان نواب صفوی ۲

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر، گزینه‌ای عالی برای اقامت در سفر به مشهد است. این هتل با امکانات و خدمات متنوع خود، می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مسافران رقم بزند. برای رزرو هتل درویشی مشهد، می‌توانید به وب‌سایت رزرو آنلاین هتل اقامت24 مراجعه کنید و از تخفیف‌های ویژه این وب‌سایت بهره‌مند شوید. قرارگیری هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا باعث شده تا این هتل تنها ۱.۳ کیلومتر با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی، تا حرم فاصله داشته باشد. پس، علاوه بر اقامت در یک هتل ۵ ستاره و فوق‌العاده، با طی کردن مسیری کوتاه به حرم می‌رسید.

آدرس: شهر مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل قصر طلایی مشهد

قصر طلایی از دیگر هتل های ۵ ستاره نزدیک حرم مشهد است که ۳۵۸ اتاق و سوئیت در بنایی با ۱۶ طبقه دارد. خدمات و امکانات این هتل همچون سالن بدنسازی، مجموعه آبی، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس و چندین رستوران و کافی شاپ با انواع غذاهای ایرانی و خارجی در خدمت شماست تا اقامتی راحت و به‌یادماندنی داشته باشید. این هتل در فاصله ۱.۵ کیلومتری از حرم قرار دارد و مسیری با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی در پیش دارید؛ البته اگر اهل پیاده‌روی باشید!

آدرس: شهر مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل ضیافت الزهرا مشهد

در ۵۰۰ متری حرم امام رضا و تنها پس از ۶ دقیقه پیاده‌روی، هتل ضیافت الزهرا قرار دارد. اگر در یک هتل ۵ ستاره، به دنبال بهترین خدمات و امکانات همچون سالن همایش، استخر، کافی نت، پارکینگ، سالن کنفرانس، خودپرداز، رستوران و کافی شاپ هستید، هتل ضیافت الزهرا را انتخاب کنید. این هتل با ۱۴۵ اتاق و ۶ طبقه، منظره خیره‌کننده‌ای از هتل امام رضا دارد که تماشای آن از روف گاردن هتل، لحظات آرامش‌بخشی را به همراه خواهد داشت.

آدرس: شهر مشهد، خیابان نواب صفوی، شوشتری ۷، انتهای شهید شریفی ۴

هتل بین المللی قصر مشهد

در فهرست هتل های 5 ستاره نزدیک حرم امام رضا به هتل مجلل و لاکچری قصر می‌رسیم که بالاترین سطح امکانات یک هتل ۵ ستاره را ارائه می‌دهد. از سالن همایش، مجموعه آبی، سالن بیلیارد، رستوران، سفره خانه، کافی شاپ، فضای بازی کودک و هر آنچه را که تصور کنید، در هتل قصر مهیا شده است. از هتل قصر تا حرم نیز تنها ۱ کیلومتر مسیر با ۱۳ دقیقه پیاده‌روی در پیش دارید.

آدرس: شهر مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲، یک هتل ۵ ستاره لوکس و زیبا، با امکانات متنوعی همچون بازارچه خرید اختصاصی، مجموعه آبی، اتاق ماساژ، اتاق ویژه معلولین و... است. برای رسیدن به حرم از هتل الماس ۲، مسیری با ۱.۱ کیلومتر فاصله و ۱۴ دقیقه پیاده‌روی در پیش دارید. اتاق‌های هتل نیز بسیار زیبا و دلباز بوده و تجربه جذابی برای مهمانان خواهد بود.

آدرس: شهر مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

سوالات متداول

چه هتل‌های ۵ ستاره‌ای در نزدیکی حرم امام رضا وجود دارند؟

از بهترین هتل‌های ۵ ستاره نزدیک حرم مطهر می‌توان از هتل مدینه الرضا، هتل قصرالضیافه، هتل درویشی، هتل قصر طلایی، هتل ضیافت الزهرا، هتل بین المللی قصر و هتل الماس ۲ نام برد.

هتل های 5 ستاره نزدیک حرم امام رضا چه امکاناتی دارند؟

از امکانات هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک حرم می‌توان به مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)، رستوران و کافی شاپ، سالن همایش و کنفرانس، سالن‌های ورزشی، پارکینگ، کافی نت و... اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری نزدیک حرم امام رضا چیست؟

در داخل حرم امام رضا دیدنی‌های همچون مسجد گوهرشاد، مدرسه پریزاد، موزه آستان قدس رضوی و مقبره شیخ بهایی وجود دارد. در نزدیکی حرم امام رضا نیز می‌توانید از آرامگاه پیر پالاندوز، حمام مهدی قلی بیک، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی دیدن کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید