(عکس) شگرد جدید قاچاق‌چیان چوب؛ حمل با خودروهای شاسی‌بلند!

(عکس) شگرد جدید قاچاق‌چیان چوب؛ حمل با خودروهای شاسی‌بلند!

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صومعه سرا با اعلام این خبر گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ام وی ام شاسی بلند مشکوک شدند که پس از انجام اقدامات تأمینی و توقف خودرو چوب آلات قاچاق به تعداد ۲۴ اصله از خودرو کشف شد.

کد خبر : ۱۹۵۰۶۹
بازدید : ۳۳

کشف چوب آلات قاچاق از خودروی شاسی بلند در صومعه‌سرا خبرساز شد.

به گزارش از کانال‌های خبری محلی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صومعه سرا با اعلام این خبر گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ام وی ام شاسی بلند مشکوک شدند که پس از انجام اقدامات تأمینی و توقف خودرو چوب آلات قاچاق به تعداد ۲۴ اصله از خودرو کشف شد.

غنمی جابر افزود: قاچاقچیان چوب آلات جنگلی از هر روش و وسیله ای برای حمل غیرمجاز محمولات استفاده می‌کنند که حمل چوب الات توسط خودروی نامتعارف شاسی بلند از جمله این روش هاست.

27

وی افزود: خودروی مذکور با دستور قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل گردیده و پرونده قاچاق چوب الات نیز به استناد ماده ۲۵ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای متهم تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان صومعه سرا ارسال گردیده و خودروی مذکور تا تعیین تکلیف نهایی پرونده در توقیف باقی خواهد ماند.

شهرستان صومعه‌سرا در استان گیلان و در ۲۵ کیلومتری شهر رشت واقع شده است.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید