جزئیات رویداد ویژه اپل لو رفت!

جزئیات رویداد ویژه اپل لو رفت!

پیام‌ها دارای صفحه‌کلید ایموجی بزرگ هستند، در حالی که گالری تصاویر کوچک را برای پیش‌نمایش آسان‌تر عکس‌ها بزرگ‌نمایی می‌کند. می توان آن را هم در iPadOS و هم در iOS اعمال کرد.

کد خبر : ۱۳۳۵۳۹
بازدید : ۵

اپل فاش کرد که روی بهبود دسترسی شناختی، شنوایی و بینایی محصولات خود کار می کند و از ویژگی های جدیدی رونمایی کرده است که باید به افراد دارای معلولیت کمک کند. اولین مورد از آن‌ها Live Speech است که به افراد ناتوان اجازه می‌دهد به جای صحبت کردن در حین تماس، تایپ کنند.

اپل بدون ارائه برنامه دقیق اعلام کرد که این ویژگی‌ها اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد. ما انتظار داریم که آنها به iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ و همچنین برخی از برنامه ها در MacOS نسل بعدی راه پیدا کنند. همه اینترفیس ها احتمالا در ماه آینده در WWDC معرفی خواهند شد.

جزئیات رویداد ویژه اپل لو رفت!

دسترسی کمکی را می توان از طریق تنظیمات روشن یا خاموش کرد. این شامل یک تجربه سفارشی برای تلفن و FaceTime است که در یک برنامه تماس با میانبرهای بزرگ و روشن برای مخاطبین یکپارچه شده است. پیام‌ها دارای صفحه‌کلید ایموجی بزرگ هستند، در حالی که گالری تصاویر کوچک را برای پیش‌نمایش آسان‌تر عکس‌ها بزرگ‌نمایی می‌کند. می توان آن را هم در iPadOS و هم در iOS اعمال کرد.

گفتار زنده به شما امکان می دهد عبارات رایج را ذخیره کنید تا سریعاً در مکالمات وارد شوید. Personal Voice مجموعه ای از پیام های متنی را برای خواندن و ضبط ۱۵ دقیقه صدا ارائه می دهد. این به مدل اجازه می دهد تا آموزش داده شود، بنابراین وقتی کاربر شروع به کاهش توانایی های صوتی کرد، همچنان می تواند با عزیزان خود ارتباط برقرار کند.

حالت تشخیص با اشیایی که دارای برچسب های متنی هستند تعامل خواهد داشت و در صورت اشاره آنها را با صدای بلند می خواند. در برنامه Magnifier تعبیه خواهد شد و همچنین تشخیص افراد، تشخیص در و توضیحات تصویر را ارائه می دهد.

پس از رسیدن ویژگی‌ها، مشتریان ناشنوا یا کم شنوا می‌توانند از دستگاه‌های شنوایی Made for iPhone خود مستقیماً در مک استفاده کنند. کاربرانی که به تصاویر و انیمیشن‌های سریع حساس هستند، می‌توانند گیف‌ها را در Messages و Safari متوقف کنند. یکی دیگر از ویژگی های منظم، تطبیق سرعت صحبت کردن سیری با گزینه هایی از ۰.۸x تا ۲x است.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید