ماجرای معجزه‌ای در کلیسا؛ بیشتر شدن نان مقدس در جریان مراسم عشای ربانی

کشیش کراولی در حالی که به وضوح احساساتی شده بود خطاب به جمعیت گفت: «یکی از خادمین عشای ربانی ما متوجه تمام شدن نان های مقدس بود و ناگهان نان های بیشتری در سیبوریوم بودند.»

کد خبر : ۱۳۳۲۵۳
بازدید : ۴۶

واتیکان در حال بررسی ادعای رخ دادن معجزه ای در کلیسای کاتولیک سنت توماس است. متولیان این کلیسا مدعی شده اند که نان های مقدس مراسم عشای ربانی در ظرف جام مانند مخصوص که به آن سیبوریوم می گویند، در حال تمام شدن بود که ناگهان متوجه شدند که تعداد نان های مقدس بیشتر شده است. پس از این حادثه جوزف کراولی، کشیش این کلیسا این واقعه را در موعظه اش شرح داد و آن را معجزه خواند.

کشیش کراولی در حالی که به وضوح احساساتی شده بود خطاب به جمعیت گفت: «یکی از خادمین عشای ربانی ما متوجه تمام شدن نان های مقدس بود و ناگهان نان های بیشتری در سیبوریوم بودند.»

کشیش شوکه شده گفت: «وقتی خدا این کارها را انجام می دهد واقعاً خیلی جالب است، و وقتی متوجه می شویم که او چه کار کرده است واقعاً بسیار جالب است».

پس از آن، اسقف اعظم هارتفورد، لئونارد بلر، به خبرنگاران گفت که کشیشی را منصوب کرده است که به قوانین کلیسا مسلط است. این کشیش موظف است این معجزه را بررسی کند و تصمیم بگیرد که آیا واتیکان باید آن را معجزه بخواند یا نه.

گزارش هایی مانند ادعای رخ دادن یک معجزه، مستلزم ارجاع به اداره کل دکترین ایمان در رم است. دیوید الیوت، سخنگوی اسقف اعظم گفت: «اسقف اعظم بر این اساس عمل کرده است و در زمان مناسب منتظر پاسخ خواهد بود». به گفته وب سایت واتیکان، این نهاد برای دفاع از کلیسای کاتولیک در برابر بدعت ها تأسیس شد.

مایکل اونیل، که با نام شکارچی معجزه شناخته می‌شود، می‌گوید بدون شواهد فیزیکی اثبات اینکه یک معجزه واقعی رخ داده است دشوار خواهد بود. علیرغم شهادت کشیش کراولی، اونیل راه سختی پیش رو دارد تا این حادثه به عنوان یک معجزه واقعی در نظر گرفته شود.

اونیل گفت: «من حدس می‌زنم که آنها نیاز به شهادت افراد زیادی دارند که بتوانند بگویند چیزی دیده‌اند و فهمیده‌اند که این باید معجزه‌ بوده باشد».

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید