با یک تن پوش ۱۲ هزار پوندی

(تصاویر) مرد ژاپنی خودش را تبدیل به سگ کرد

(تصاویر) مرد ژاپنی خودش را تبدیل به سگ کرد

این سگ انسانی که با نام «توکو» شناخته می شود، به ستاره ی فضای مجازی بدل شده و حالا بیش از ۳۰ هزار دنبال کننده در یوتیوب دارد که دوست دارند به تماشای این مرد که رویای خود برای زندگی در قالب یک سگ را محقق کرده، بنشینند.

کد خبر : ۱۴۴۳۹۶
بازدید : ۲۸۳۲۱۵

سگ ها حیوانات بسیار محبوبی هستند. آن ها بامزه، پشمالو و بامحبت اند. اما یک مرد ژاپنی علاقه ی خود به سگ ها را به مرحله ی دیگری رسانده است. او بیش از ۱۲ هزار پوند صرف یک تن پوش حیوانی کرده تا بتواند شبیه یک سگ نژاد کالی شود. این سگ انسانی که با نام «توکو» شناخته می شود، به ستاره ی فضای مجازی بدل شده و حالا بیش از ۳۰ هزار دنبال کننده در یوتیوب دارد که دوست دارند به تماشای این مرد که رویای خود برای زندگی در قالب یک سگ را محقق کرده، بنشینند.

در یکی از ویدئوهای اخیر منتشر شده در کانال یوتیوب توکو، او در حال بازی در حیاط پشتی خانه اش دیده می شود که دست به ترفندهایی برای گرفتن خوراکی می زند.

حالا اما او برای نخستین بار با تن پوش حیوانی ۱۲ هزار پوندی اش برای تعامل با آدم ها و دیگر حیوانات پا به دنیای بیرون خانه گذاشته است.

توکو در کانال یوتیوبش نوشته: «این دفعه بالاخره رویایی که از سن خیلی کم داشتم را محقق می کنم: تبدیل شدن به یک سگ و قدم زدن بیرون خانه!» و این دقیقاً همان کاری است که او در این ویدئو انجام می دهد؛ با قلاده ای به گردن، سگ های دیگر پارک را بو می کشد و روی زمین غلت می زند.

شیرین کاری های توکو در ویدئو با استقبال دیگر سگ ها و رهگذران مواجه می شود. با این حال، به اذعان خودش، او قبلاً نگران بود که دیگران چه فکری درباره اش خواهند کرد و برای بیرون رفتن از خانه بسیار مضطرب بود. توکو در گفتگویی با وبسایت Mirror گفته: «به ندرت درباره ی این موضوع با دوستانم حرف می زنم چون می ترسم فکر کنند آدم عجیب و غریبی هستم. دوستان و خانواده ام وقتی فهمیدند خودم را تبدیل به یک حیوان کردم، به نظر می آمد خیلی جا خورده اند.»

او در ادامه توضیح داد: «از بچگی این فانتزی تبدیل شدن به حیوان را داشتم. نمی دانم یک میل به دگرگونی بود یا نه.»

حالا او رویایش را محقق کرده و با حمایت دیگران در کانال یوتیوبش مواجه شده است.

کاربری برای توکو نوشته: «نگران اینکه دیگران تو را ببینند نباش. این فقط یک سرگرمی نامتعارف است. هیچ ایرادی در آن نیست.»

کاربری هم نوشته: «ویدئویت را به دوستم نشان دادم و او اصلاً شک نکرد که یک سگ واقعی نیستی. فکر کرد یک سگ خیلی بامزه هستی که فقط راه رفتنت مشکل دارد. ما اگر بودیم حتماً می آمدیم پیشت و نازت می کردیم و اصلاً متوجه نمی شدیم که ماجرا واقعاً چیست.»

توکو می گوید به این دلیل تصمیم گرفت تن پوشش به شکل یک سگ کالی باشد که نژاد مورد علاقه ی او است و این تن پوش حیوانی را از شرکتی ژاپنی به نام Zeppet خریداری کرده است که کارش ساخت مجسمه و مدل برای فیلم ها است. ساخت این تن پوش برای شرکت Zeppet چهل روز به طول انجامیده بود.

در این میان برخی کاربران هم نسبت به تن پوش توکو ابراز شگفتی کرده اند.

کاربری نوشته: «ولی با آن چطوری راه می روی؟ پاهایت را کجایش می گذاری؟ خیلی دوست دارم داخل تن پوش را ببینیم.»

کاربری هم در تحسین سازندگان این تن پوش نوشته: «مهارتی که صرف ساخت این تن پوش شده حیرت انگیز است.»

منبع: روزیاتو

۱۸۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید