عجیب‌ترین خواستگاری در دنیا ؛شرط باورنکردنی خواهران کونگ فو کار برای خواستگارها

عجیب‌ترین خواستگاری در دنیا ؛شرط باورنکردنی خواهران کونگ فو کار برای خواستگارها

زیا او لین دو خواهر کونگ‌فوکار چینی بودند که تصمیم گرفتند با شرکت در مسابقه‌ای رزمی برای خود همسر پیدا کنند. این دو خواهر جوان با ترتیب دادن این مسابقه، درصدد بودند قوی‌ترین مردی که بتواند آنها را شکست دهد، به‌عنوان شوهر برگزینند.

کد خبر : ۱۴۵۳۷۸
بازدید : ۳۹۹

هر کشوری برای مراسم خواستگاری و ازدواج رسم و رسوم مخصوص به خود را دارد و معمولا در اکثر نقاط جهان این مردها هستند که به خواستگاری دختر مورد علاقه خود می روند و عروس خانم هم با گذاشتن و شرط و شروط های فراوان حاضر به ازدواج می شود.

اما در این بین سال ۲۰۱۰ شرط خواستگاری دو خواهر کونگ‌فوکار چینی آنقدر عجیب و غریب بود که کمتر خواستگاری جرات پیشنهاد ازدواج  به این دو خواهر را داشت.

زیا او لین  دو خواهر کونگ‌فوکار چینی بودند که تصمیم گرفتند با شرکت در مسابقه‌ای رزمی برای خود همسر پیدا کنند. این دو خواهر جوان با ترتیب دادن این مسابقه، درصدد بودند قوی‌ترین مردی که بتواند آنها را شکست دهد، به‌عنوان شوهر برگزینند.

از آنجایی که این دو خواهر همیشه دوست داشتند همسرشان از آنها در کونگ‌فو قدرتمندتر باشد، زمانی که وقت ازدواجشان رسید با الهام گرفتن از یک سنت قدیمی به نام «بی وو ژااو کین» که در آن شاهزاده‌های جنگجو با خواستگارهای خود مبارزه می‌کردند تا جنگجویی که آنها را شکست دهد همسرشان شود، درپی یافتن همسر برای خود هستند.

این مسابقه سه‌روزه که در شهر فوشان واقع در شرق چین برگزار شد، مراحل مختلفی داشت و از تیراندازی با کمان و حفظ تعادل روی بامبوهای نوک‌تیز آغاز می‌شد و در آخر هم خواستگار باید با این دو خواهر که به صورت خود نقاب زده‌اند مبارزه رودررو برگزار می کرد؛ مبارزه‌ای تمام عیار که خواستگاران در آن نباید هیچ‌گونه ملاحظه‌ای در ضربات خود داشته باشند، چراکه اگر این کار را می کردند مطمئنا از این دو خواهر شکست می‌خوردند.

اگر مردی هم می توانست یکی از این دو خواهر را شکست دهد آن موقع بود که دختر شکست‌خورده نقاب را از صورتش برمی‌داشت تا معلوم شود همسر او لین است یا یین. خواهرهای کونگ‌فوکار دو گزینه را برای مبارزه در اختیار حریف خود گذاشته بودند و خواستگار بیچاره می‌بایست بین مبارزه با دستان خالی و یا سلاح، یک روش را انتخاب می کرد.

زیا اولین به خبرنگاری که برای تهیه گزارش به محل مسابقه رفته بود در مورد خواستگارانشان گفت: «اگر آنها نتوانند ما را شکست دهند پس لیاقت ما را ندارند.» هرچند که این دو خواهر مطمئن بودند که بالاخره جوانی پیدا خواهد شد که لیاقت همسری آنها را داشته باشد اما به نظر خیلی‌ها، کمتر خواستگاری پیدا می‌شد که ریسک چنین خواستگاری‌ای را به جان بخرد.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید