(تصاویر) شاهدخت ارتش؛ ملکه آینده اسپانیا با یونیفرم نظامی

(تصاویر) شاهدخت ارتش؛ ملکه آینده اسپانیا با یونیفرم نظامی

شاهدخت لئونور، ولیعهد تاج و تخت اسپانیا و فرمانده آینده کل نیرو‌های مسلح این کشور، یک دوره سه ساله آموزش نظامی را آغاز کرد. او احساس خودش را ترکیبی از هیجان و اضطراب عنوان کرد.

کد خبر : ۱۴۷۶۶۸
بازدید : ۳۳۰

تصاویری از شاهزاده لئونور وارث تاج و تخت اسپانیا که در یک مدرسه نظامی در تحت آموزش سه ساله قرار گرفته منتشر شده است.

دختر ۱۷ ساله فیلیپه ششم پادشاه اسپانیا باید این سه سال را مطابق با سنت به پایان برساند، زیرا او راه پدرش، پادشاه فیلیپه را دنبال می‌کند.

 

لئونور که در اولین روز کامل تحصیل خود در آکادمی نظامی عمومی ساراگوسا به تصویر کشیده شده یونیفرم نظامی بر تن داشت و به شدت در درس‌ها تمرکز می‌کرد.

پرنسس که به خاطر استایل شیک خود، درست مانند مادرش ملکه لتیسیا ۵۱ ساله شناخته می‌شود، در حالی که موهایش را از پشت بسته بود، مورد توجه قرار گرفت.

اولین عکس‌های پرنسس با لباس نظامی در حالی منتشر می‌شود که مادر و خواهر کوچک‌ترش، سوفیا، ۱۶ ساله، برای حمایت از اسپانیا در فینال جام جهانی زنان، به آن سوی جهان می‌روند تا از تیم اسپانیا در برابر انگلیس حمایت کنند.

لئونور در حالی که سه سال آموزش نظامی را در نیروی هوایی، نیروی دریایی و ارتش آغاز می‌کند، در حال حاضر سخت مشغول درس‌ها است و در تصویر یادداشت‌هایی می‌نویسد، تمرینات را انجام می‌کند و به افسران سلام می‌دهد.

او روز پنجشنبه به همراه خانواده اش به آکادمی در ساراگوسا رسید. اولین درس‌های ملکه آینده اسپانیا در مدرسه به او کمک می‌کند تا با زندگی نظامی سازگار شود.

علیرغم سختی کار پیش رو، این دختر نوجوان آرام به نظر می‌رسید.

به جای یک مدرسه شبانه روزی، آکادمی نظامی از یک جدول زمانی دقیق در طول هفته پیروی می‌کند. اما لئونور آزاد خواهد بود که در آخر هفته‌ها به خانه بازگردد، البته اگر او در مانور نظامی نباشد.

لئونور که به تازگی دوره دوساله خود را در کالج خصوصی یودبلیوسی آتلانتیک (UWC Atlantic) در ولز به پایان رسانده، علی‌رغم اینکه نفر اول در ردیف جانشینی است، اما عنوان رسمی وارث احتمالی (the heir presumptive) را یدک می‌کشد.

براساس قانون اساسی اسپانیا در سال ۱۹۷۵، تاج و تحت اسپانیا تحت سیستمی است که ترجیح می‌دهد جانشین پادشاهی مرد باشد، به همین دلیل عنوان لئونور با وجودی که اولین نفر در ردیف جانشینی تاج و تخت است، وارث احتمالی است.

لئونور گفت: من خوشحالم، زیرا می‌دانم که اسپانیایی‌ها چقدر برای نیرو‌های مسلح ما ارزش قائل هستند... این لحظه مهمی در زندگی من است و من بسیار هیجان زده و مصمم هستم که به یادگیری ادامه دهم و بهترین تلاشم را انجام دهم.

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید