خانه یک ستاره لیگ برتری تبدیل به مزرعه ماری جوانا شد!

خانه یک ستاره لیگ برتری تبدیل به مزرعه ماری جوانا شد!

یک باند تبهکار، خانه یک ستاره لیگ برتری را تصرف و مستاجر او را مجبور کردند که به آنها اجازه دهد ماری‌جوانا پرورش دهند! وقتی پلیس به این خانه یورش می‌برد، این فوتبالیست لیگ برتری مجبور شده است تا بیگناهی خودش را ثابت کند تا از اتهامات علیه خودش جلوگیری بعمل آورد

کد خبر : ۱۷۷۵۳۱
بازدید : ۹

پلیس انگلیس از کشف یک مزرعه کاشت ماری‌جوانا در خانه یک ستاره لیگ برتری خبر داده است.

 یک باند تبهکار، خانه یک ستاره لیگ برتری را تصرف و مستاجر او را مجبور کردند که به آنها اجازه دهد ماری‌جوانا پرورش دهند!

وقتی پلیس به این خانه یورش می‌برد، این فوتبالیست لیگ برتری مجبور شده است تا بیگناهی خودش را ثابت کند تا از اتهامات علیه خودش جلوگیری بعمل آورد. مستاجر این فوتبالیست لیگ برتری یک زن بوده و او به گفته خودش مجبور بوده تا در بین صدها گیاه ماری‌جوانا زندگی کند.

پلیس با آگاهی از چنین خانه‌ای به آن یورش می‌برد و در ابتدا فوتبالیست مذکور را متهم اعلام می‌کند؛ اما بازیکن با ارائه مدارک و شواهدی نشان می‌دهد که اصلا او در آنجا حضور نداشته و خانه‌اش دست آن مستاجر زن بوده است.

1767519_283

خانه این فوتبالیست لیگ برتری در شمال غرب کشور است و خانواده او، املاکش را مدیریت می‌کنند.

پلیس با یورش به خانه، تمام گیاهان ماری‌جوانا را از بین برده و مستاجر را هم بدون هیچ اتهامی آزاد کرده است. براساس قانون کشور انگلستان، تولید و نگهداری ماری‌جوانا غیرقانونی است و می‌تواند تا 14 سال حبس در پی داشته باشد.

گفتنی است تعداد خانه‌هایی که در انگلیس تبدیل به مزارع ماری‌جوانا شده‌اند به دلیل سود فراوان آن روز به روز در حال افزایش است. در ماه ژوئن بیش از هزار خانه مورد بررسی قرار گرفتند و گیاهانی به ارزش ۱۳۰ میلیون پوند کشف و ضبط و 1000 مظنون هم دراین‌باره دستگیر شده‌اند.

منبع: طرفداری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید