(ویدئو) لحظه‌ای که مردی از بالکن طبقه پنجم داخل استخر می‌پرد تا از دست پلیس فرار کند

این مرد ۳۰ ساله برای فرار از پلیس، از نرده‌های بالکن واحدش آویزان می شود. ساکنان مجتمع و همسایگان لحظات دلهره‌آور پرش این مرد از بالکن به داخل استخر آپارتمان را ضبط کردند.

کد خبر : ۱۸۱۵۸۶
بازدید : ۱۲۳

ویدیویی صحنه‌ای هولناک و عجیب در سواحل طلایی شهر گلدکوست استرالیا ثبت کرده است که در آن یک مرد برای فرار از دست ماموران پلیس، از بالکن طبقه پنجم یک آپارتمان به داخل استخر می پرد.

ماموران پلیس روز یکشنبه پس از دریافت گزارش‌هایی از همسایگان نگران، برای بررسی وضعیت یک مرد در مجتمع آپارتمانی کانوپی در خیابان سیمپسون حضور یافتند.

این مرد ۳۰ ساله برای فرار از پلیس، از نرده‌های بالکن واحدش آویزان می شود. ساکنان مجتمع و همسایگان لحظات دلهره‌آور پرش این مرد از بالکن به داخل استخر آپارتمان را ضبط کردند.

ماموران پلیس در تلاش بودند تا مرد را متقاعد کنند بازگردد، اما یکی از زنان حاضر می‌گوید: «او نمی‌تواند برگردد.» سپس مرد خود را رها می‌کند و یکی فریاد می‌زند: «وای خدای من، پرید!»

گفته می‌شود پلیس مذاکره‌کنندگان متخصص را فراخوانده بود تا مرد را از پریدن منصرف کنند. اما به شکل شگفت‌انگیزی، این مرد با شانس باور نکردنی، پس از سقوط در استخر، تنها دچار جراحات جزئی شد.

شاهدان گفتند که مرد پس از بیرون آمدن از استخر، از مجتمع گریخت و از حیاط خلوت یکی از همسایگان گذشت و در نهایت پای پیاده فرار کرد.

ماموران سرانجام در آخرین ساعات روز یکشنبه این مرد را در خانه والدینش یافتند. پلیس هنوز در حال تحقیق درباره این حادثه است و هیچ اتهامی علیه این مرد مطرح نشده است.

در لحظات ترس و فرار از دست پلیس، گاهی افراد دچار هراس شدید می‌شوند و احساسات و عواطف بر منطق و تصمیم‌گیری عاقلانه آنها غلبه می‌کند. در این شرایط استرس‌زا و پرتنش، برخی ممکن است دست به اقدامات نسنجیده، احمقانه و حتی خطرناک بزنند تا از چنگال قانون فرار کنند. از پریدن از ارتفاع یا پنجره‌ها گرفته تا رانندگی پر‌مخاطره و سرعت‌های جنون‌آمیز، گاهی این افراد حاضرند جان خود را نیز به خطر بیندازند تا از بازداشت جلوگیری کنند.

البته چنین رفتارهایی نه تنها خطرات جانی بی‌شماری در پی دارد، بلکه می‌تواند موجب تشدید اتهامات و مجازات‌های سنگین‌تری شود. بنابراین حفظ خونسردی و تسلیم منطقی در برابر قانون، مسلما گزینه عاقلانه‌تر و ایمن‌تری در چنین شرایطی خواهد بود.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید