(ویدئو) سفر هوایی لاکچری برای سگ‌ها با Bark Air؛ بلیط‌ از چه قیمتی شروع می‌شود ؟

(ویدئو) سفر هوایی لاکچری برای سگ‌ها با Bark Air؛ بلیط‌ از چه قیمتی شروع می‌شود ؟

یک شرکت هواپیمایی با نام Bark Air، سگ ها را به سفر می برد. این شرکت در حال حاضر پروازهایی از نیویورک، لس آنجلس و لندن به مقصد شهرهای دیگر دارد و قصد دارد این خدمات را به پاریس، میلان، شیکاگو، سیاتل، فلوریدا و آریزونا نیز گسترش دهد.

کد خبر : ۱۹۰۶۶۷
بازدید : ۳۹

در یک گزارش جالب توجه، جهان شاهد اولین ایرلاین لاکچری و مجلل برای حمل و نقل سگ ها است. این شرکت هواپیمایی با نام Bark Air سفرهای هوایی را با هزینه ۵۰۰۰ دلار برای هر سگ به همراه صاحب آن ارائه می کند. مسافران چهارپا می توانند در کابین آزادانه گردش کنند و از امکانات ویژه ای چون سالن انتظار پر از اسباب بازی و همچنین اسپا برای ماساژ لذت ببرند.

این شرکت در حال حاضر پروازهایی از نیویورک، لس آنجلس و لندن به مقصد شهرهای دیگر دارد و قصد دارد این خدمات را به پاریس، میلان، شیکاگو، سیاتل، فلوریدا و آریزونا نیز گسترش دهد.

برای پروازهای داخلی، هزینه ۵۰۰۰ دلار برای هر سگ و صاحب آن دریافت می شود. این هزینه برای پروازهای بین المللی به حدود ۷,۶۰۰ دلار می رسد. هر بلیط شامل یک نفر همراه نیز هست، اما امکان خرید بلیط برای همراهان اضافی نیز وجود دارد. هیچ محدودیتی از نظر نژاد یا اندازه سگ وجود ندارد، اما تمام همراهان انسانی باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند.

107_11zon (1)

اولین پرواز Bark Air در تاریخ ۲۵ مه ۲۰۲۴ با یک هواپیمای گلف‌استریم جی۵ با گنجایش ۱۴ نفر از نیویورک به لس آنجلس انجام شد. اما این شرکت تنها تا ۱۰ بلیط در هر پرواز می فروشد تا فضای کافی برای سگ ها و صاحبانشان وجود داشته باشد.

108_11zon (1)

پس از رزرو بلیط از این ایرلاین ویژه‌ی سگ ها، یک مددکار ویژه با شما تماس می گیرد تا اطلاعات لازم را در مورد سگتان و برنامه سفر جمع آوری کند. در روز پرواز، سگ ها و صاحبانشان تنها یک ساعت قبل از پرواز باید در فرودگاه حاضر شوند تا پس از چک این آسان و گذر از ایست بازرسی، به محوطه پذیرایی ویژه هدایت شوند.

109_11zon (1)

محوطه کابین نیز با کمک عوامل آرامش بخش از جمله موسیقی، رایحه اسطوخودوس، اسپری فرومون و امکانات دیگر، به صورت کاملا مطلوب برای سگ ها آماده می شود.

110_11zon (1)

سگ ها می توانند در سالن پر از اسباب بازی و تنقلات استراحت کنند و از خدمات اسپا لذت ببرند. حتی یک کیف دستی ویژه شامل تنقلات آرامش بخش و لوازم مورد نیاز برای سگ ها در اختیار خواهد بود.

111_11zon (1)

مسافران چهارپا به جای غذاهای متداول یک کفش در سینی دریافت می کنند تا به میل خود آن را گاز بگیرند.

112_11zon (1)

هنگام صعود و فرود برای جلوگیری از ناراحتی گوش سگ ها ناشی از تغییرات فشار هوا، نوشیدنی های ویژه مانند آب و آبگوشت استخوان سرو می شود. در طول پرواز نیز پذیرایی از تنقلات و شیرینی برای سگ ها انجام خواهد شد.

113_11zon (1)

این گزارش در پی یک اتفاق تلخ برای یک سگ مسافر در پرواز دیگری منتشر شده است. سگی به نام جوکا که قرار بود در یک پرواز ۲.۵ ساعته از برزیل به متوگروسو منتقل شود، بطور اشتباه وارد پروازی ۸ ساعته به فورتالزا شد و پس از ماندن طولانی در محفظه بار داغ و تنگ، جان سپرد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید