قاتل فراری قتل‌های خانوادگی ورامین و پاکدشت با شلیک پلیس زمین‌گیر شد

قاتل فراری قتل‌های خانوادگی ورامین و پاکدشت با شلیک پلیس زمین‌گیر شد

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: فردی از اتباع افغانستان که در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت در پی اختلاف خانوادگی با استفاده از سلاح گرم مرتکب قتل همسر و یکی از دوستان همسرش شده بود، با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک درگیری متقابل با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.

کد خبر : ۱۳۳۸۴۲
بازدید : ۱۸۶

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی محل اختفاء قاتل فراری و در پی آن درگیری مسلحانه پلیس با وی خبر داد.

سردار دلاور القاصی‌مهر ظهر امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: فردی از اتباع افغانستان که در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت در پی اختلاف خانوادگی با استفاده از سلاح گرم مرتکب قتل همسر و یکی از دوستان همسرش شده بود، با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک درگیری متقابل با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.

وی افزود: متهم پس از تغییر مکرر مکان اختفاء، سرانجام در یکی از مناطق دور افتاده شهرستان پاکدشت خود را در محاصره پلیس دید که پس از دریافت اخطارهای پلیس مبنی بر تسلیم شدن، نامبرده اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که پس از درگیری متقابل و شلیک پلیس پاکدشت زمین‌گیر شد و جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: بررسی‌های پلیس حاکی از آن است که انگیزه قاتل در ارتکاب جرم کاملا خانوادگی بوده و در این رابطه پرونده متشکله به مراجع قضایی ارسال و تحقیقات پلیس نیز ادامه دارد.

منبع: ایسنا

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید