دستگیری زورگیرهای مسافرنما در سعادت‌آباد

دستگیری زورگیرهای مسافرنما در سعادت‌آباد

سواری پژو ۲۰۷ هنگام فرار به تعدادی از خودروهای عبوری آسیب وارد کرد اما در نهایت متوقف شده و راننده و سرنشینان آن دستگیر شدند.

کد خبر : ۱۴۲۸۲۴
بازدید : ۱۶۶

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مسافرنما که اقدام به زورگیری از رانندگان خودروهای مسافربر کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این‌باره گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. در همین حین یکی از سرنشینان خودرو با مشاهده گشت انتظامی کلانتری با چهره‌ای هراسان از پلیس تقاضای کمک کرد که به همین دلیل ماموران وارد عمل شدند، اما راننده و سرنشینان خودرو بلافاصله با مشاهده گشت پلیس از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح مهار و آغاز تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی حامل متهمان، گفت: سواری پژو ۲۰۷ هنگام فرار به تعدادی از خودروهای عبوری آسیب وارد کرد اما در نهایت متوقف شده و راننده و سرنشینان آن دستگیر شدند. همچنین فردی که از ماموران درخواست کمک کرده بود، آزاد شده و شکایت خود را مطرح کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال سه متهم به مقر انتظامی، گفت: در بررسی اولیه ازسوی ماموران مشخص شد که فردی که از ماموران کمک خواسته بود، مالک سواری پژو ۲۰۷ بوده است. این فرد که به عنوان شاکی در مقر انتظامی حاضر شده بود، گفت که هنگام عبور از بلوار دریا در محله سعادت آباد تهران، با تقاضای متهمان به عنوان مسافر، آنان را سوار بر خودرو کرده، اما این افراد پس از سوار شدن بر خودرو با تهدید سلاح سرد او را مجبور کردند که از خودرو پیاده شده و در قسمت کمک راننده بنشیند. به گفته شاکی متهمان قصد زورگیری و سرقت خودرو و مدارک هویتی و سایر اموال او را داشتند که با مشاهده گشت پلیس در درخواست کمک در اجرای قصد خود ناکام ماندند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه از متهمان دستگیر شده، سلاح سرد نیز کشف شد، گفت:‌این افراد پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی این افراد در دستورکار ماموران کلانتری شهرک غرب قرار دارد.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید