(تصویر) سارقان مامور نما را شناسایی کنید

(تصویر) سارقان مامور نما را شناسایی کنید

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش سارقان مامور نما از شهروندان خواست، چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

کد خبر : ۱۴۹۱۵۱
بازدید : ۳۴۰

با تلاش‌های شبانه روزی و بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی یک باند چهار نفره که در چندین استان از جمله تهران و البرز سرقت تحت عنوان مامور می‌کردند شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش سارقان مامور نما از شهروندان خواست، چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی البرز در این خصوص بیان کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور و ضابط قضائی در سطح استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی یک باند چهار نفره که در چندین استان از جمله تهران و البرز سرقت تحت عنوان مامور می‌کردند شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از متهمان پنج دستگاه انواع خودرو و تعداد ۱۲۰ دستگاه انواع تلفن همراه سرقتی کشف شد، گفت: سارقان تاکنون به انجام ۱۵۰ فقره سرقت در پوشش مامور فراجا و ضابط قضائی اعتراف کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان متهمان دستگیر شده دارای چندین فقره سرقت تحت عنوان مامور بوده و به تازگی از زندان آزاد شده بودند، اعلام کرد: ۴۵ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده و همچنان تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه پلیس به شدت با افرادی که بخواهند با سوء استفاده از نام سازمان فراجا و ضابط قضائی اقدام به سرقت و اخاذی کنند برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست، در صورت مواجهه با افرادی که با مشخصات ظاهری مشکوک خود را مامور پلیس و ضابط قضائی معرفی می‌کنند، درخواست کارت شناسایی و حکم قضائی نمایند و در صورت شک کردن حتما با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس تماس حاصل کنند و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه و کارت بانکی به همراه رمز جدا خودداری کنند.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید