برادرکُشی بخاطر سیگار!

برادرکُشی بخاطر سیگار!

با بررسی‌های اولیه مشخص شد دو برادر به نام‌های شهرام و شاهرخ با هم درگیر شده‌اند و برادر کوچکتر، با ضربه‌های متعدد چاقو شاهرخ را مجروح کرده و وقتی پدر و پسرعمویش قصد دخالت داشته اند آن‌ها را نیز با چاقو زده و فرار کرده است.

کد خبر : ۱۵۲۶۷۶
بازدید : ۴۴۴

رسیدگی به پرونده پسر جوان از اوایل خرداد امسال با گزارش نزاع خونین در یکی از مناطق جنوب تهران آغاز شد.

پسر جوانی که به دلیل کشیدن سیگار و سرزنش‌های برادرش، وی را به قتل رسانده و پدر و پسرعمویش را مجروح کرده بود در حالی محاکمه می‌شود که پدر و مادرش از قصاص وی گذشت کرده‌اند. رسیدگی به این پرونده از اوایل خرداد امسال با گزارش نزاع خونین در یکی از مناطق جنوب تهران آغاز شد.

پس از آن مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد دو برادر به نام‌های شهرام و شاهرخ با هم درگیر شده‌اند و برادر کوچکتر، با ضربه‌های متعدد چاقو شاهرخ را مجروح کرده و وقتی پدر و پسرعمویش قصد دخالت داشته اند آن‌ها را نیز با چاقو زده و فرار کرده است.

پس از انتقال مجروحان به بیمارستان، شاهرخ جان باخت، اما پدر و پسرعمویش زنده ماندند.

پدر خانواده در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم ۲۱ساله است مدتی قبل متوجه شدم مخفیانه سیگار می‌کشد.

چندباری به او تذکر دادیم، اما توجهی نکرد تا اینکه روز حادثه سرهمین موضوع با برادرش درگیر شد.

وقتی فهمیدم خودم را به خانه رساندم با دیدن پسرم که غرق در خون بود حالم بد شد خواستم مانع شهرام شوم که من را هم با چاقو زد در همان لحظه برادرزاده‌ام مهران رسید و خواست تا چاقو را از شهرام بگیرد که او هم چاقو خورد و به زمین افتاد.

به دنبال اظهارات پدر شهرام، مأموران در کمتر از ۴۸ساعت موفق شدند متهم را در یکی از بوستان‌های نزدیک خانه‌شان شناسایی و بازداشت کنند.

وی پس از دستگیری به درگیری با برادر، پدر و پسرعمویش اعتراف کرد و گفت: حدوداً یکسالی می‌شد که مخفیانه سیگار می‌کشیدم.

روز حادثه برای کشیدن سیگار به گوشه حیاط رفته بودم که شاهرخ من را دید و با لحن تندی اعتراض کرد.

خواستم از خانه خارج شوم که یقه‌ام را گرفت و یک سیلی به صورتم زد من هم به یکباره از کوره در رفتم و چاقویی که در جیبم بود را بیرون آوردم و چند ضربه به او زدم در همین حین پدرم سر رسید و از ترسم یک ضربه هم به او زدم و بعد هم مهران آمد و ناچار شدم او را هم بزنم تا بتوانم از خانه فرار کنم.

باور کنید من نمی‌خواستم برادرم را بکشم و در یک لحظه کنترلم را از دست دادم الان هم خیلی پشیمانم و دوست ندارم زنده باشم. نمی‌دانم چطور با پدر و مادرم روبه‌رو شوم.

با اعتراف متهم و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد، اما پدر و مادر مقتول رضایت بدون قید و شرط خودشان را اعلام کرده و به این ترتیب شهرام بزودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید