صحنه حیرت انگیز نجات کودک ۶ ساله توسط سگ

صحنه حیرت انگیز نجات کودک ۶ ساله توسط سگ

کودکی که در آستانه حمله مرگبار یک سگ مهاجم قرار گرفته بود با واکنش به موقع سگ خانگی شپرد نجات یافت.

کد خبر : ۱۳۳۸۰۵
بازدید : ۶۰

پارسینه نوشت: ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به ویدئویی داغ تبدیل شده لحظه نجات یک کودک توسط یک سگ قهرمان را به تصویر می‌کشد. این پسر ۶ ساله به همراه خانواده اش در حال قدم زدن در جلوی حیاط خانه شان بود، که مورد حمله یک سگ مهاجم قرار گرفت. با این حال این کودک با واکنش به موقع سگ ژرمن شپرد خانگی شان از این حادثه جان سالم بدر برد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی نجات کودک را نجات می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این کودک به همراه سگ ژرمن شپرد در حال بازی در حیاط خانه هستند ناگهان یک سگ مهاجم به سمت کودک حمله ور می‌شود.

سگ خانگی شپرد که متوجه حمله سگ مهاجم شده به سمت آن یورش می‌برد و کودک را تحت مراقبت خود قرار می‌دهد. در ادامه والدین کودک از راه رسیده و فرزند خود را از خطر دور می‌کنند.

گفتنی است؛ به گزارش American Kennel Club، ژرمن شپرد به عنوان یک نژاد سگ وفادار و محافظ شناخته شده است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا ژرمن شپرد‌ها در رتبه اول سگ‌های خانواده گی قرار می‌گیرند، اما کارشناسان می‌گویند ویژگی تعیین کننده آن‌ها شخصیت است از جمله وفاداری، شجاعت، اعتماد به نفس، توانایی یادگیری دستورات برای بسیاری از وظایف، و تمایل به فداکردن زندگی خود در مواقع خطر که آن‌ها را سرآمد تمام سگ‌ها کرده است.

 

حجم ویدیو: ۵۰۱.۹۱K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۱ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید