(ویدئو) پلنگ برفی اندازه واقعی غژگاو را دید و شکار یادش رفت!

(ویدئو) پلنگ برفی اندازه واقعی غژگاو را دید و شکار یادش رفت!

در این ویدئو نیز می بینیم که پلنگ برفی به یک متری غژگاو می رسد. اما وقتی اندازه واقعی این حیوان را از فاصله نزدیک می بیند، همه چیز فراموش اش می شود.

کد خبر : ۱۳۹۸۳۶
بازدید : ۸۹۶۸۴

فرادید| پلنگ برفی یک حیوان شکاری باهوش است و از بینایی بسیار خوبی برخوردار است. این شکارچی می تواند در شرایط نوری کم همه چیز را ببینید و طعمه خود را به دام بیندازند.

به گزارش فرادید، با این حال، همه حیوانات شکاری همیشه موفق به شکار نمی‌شوند و گاهی اوقات به دلایل مختلفی شکار کردن یادشان می‌رود. در مواردی، پلنگ برفی ممکن است به دلیل اشتباه در تخمین فاصله و اندازه فرصت شکار خود را از دست بدهد. به عنوان مثال، این حیوان ممکن است در مواجهه با یک غژگاو، نتواند اندازه واقعی آن را تخمین بزند و اشتباهاً فکر کند که از پس این حیوان بزرگ بر می آید و فرصت شکار را از دست بدهد.

با این وجود، پلنگ برفی یک حیوان با باهوش است و احتمالاً در مواجهه با چنین موقعیت‌هایی، سعی می‌کند تا با استفاده از تجربه خود بهترین تصمیم را بگیرد. مثلا پلنگ برفی ممکن است به جای شکار غژگاو، تصمیم بگیرد که به دنبال شکار دیگری بگردد و یا در صورت نیاز، به دنبال فرصت دیگری برای شکار غژگاو بگردد. در کل، شکار برای پلنگ برفی یک فرایند پیچیده است که نیاز به تخمین دقیق و برنامه‌ریزی مناسب دارد.

در این ویدئو نیز می بینیم که پلنگ برفی به یک متری غژگاو می رسد. اما وقتی اندازه واقعی این حیوان را از فاصله نزدیک می بیند، همه چیز فراموش اش می شود.

حجم ویدیو: ۴۱.۹۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۰۵ دانلود ویدیو
۴۹۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید