(ویدئو) امکان تماشای گونه کمیاب «خوک پاندا» در یک هتل لوکس

(ویدئو) امکان تماشای گونه کمیاب «خوک پاندا» در یک هتل لوکس

در هتلی که در یک پارک موضوعی خوک در چین وجود دارد، این امکان وجود دارد که علاقمندان با پرداخت شبی ۱۲۰۰ دلار برای یک اتاق در هتل بتوانند یک گونه باارزش و کمیاب خوک را ببینند.

کد خبر : ۱۴۰۵۰۷
بازدید : ۴۲۸

فرارو نوشت: یک پارک موضوعی در استان ژجیانگ در شرق چین به میهمانان این امکان را می‌دهد که برخی از کمیاب‌ترین و با ارزش‌ترین خوک‌های چین را از نزدیک تجربه کنند.

گردشگران در چین ۸۸۸۸ یوان (۱۲۳۰ دلار) برای اتاقی در هتل می‌پردازند که چشم اندازی به زندگی برخی از کمیاب‌ترین و با ارزش‌ترین خوک‌های این کشور، منبع سنتی ژامبون معروف جهان جین‌هوا است.

اتاق طبقه اول در ساختمانی به شکل قلعه شامل یک پنجره مهر و موم شده است که رو به خوک‌خانه طبقه همکف است تا مهمانان بتوانند به حیوانات نگاه کنند، اما بوی آن‌ها را حس نکنند.

یک کلیپ ویدئویی از اتاق و چشم انداز منحصر به فرد آن از زمانی که در ۲۵ ژوئن منتشر شد، ۶ میلیون بار در شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده است.

این پارک موضوعی که دیزنی‌لند جین‌هوا نام دارد، در سال ۲۰۲۱ برای ترویج این نژاد افتتاح شد که به دلیل سر و پشت سیاه منحصربه‌فردش با نوار سفیدی در وسط آن به "خوک پاندا" ملقب شده است.

این نژاد - که در ابتدا "خوک سیاه دو سر" نام داشت - حداقل ۱۲۰۰ سال است که در چین ارزشمند بوده است. این بیشتر به عنوان منبع سنتی ژامبون جین‌هوا شناخته می‌شود که در کنار پروسکوتو دی پارما ایتالیا و جامون ایبریکو از اسپانیا قرار دارد.

برخی بر این باورند که مارکوپولو بود که راز ژامبون خشک شده را در قرن سیزدهم از چین به اروپا آورد و منجر به توسعه این فرآیند در خارج از چین شد.

این نژاد آنقدر کمیاب شده است که یک مزرعه ژاپنی که خوک پاندا نیز نگهداری می‌کند، نام آن را "خوک خیالی" گذاشته است.

به منظور ترویج و حفظ خوک معروف بود که دولت محلی در چین یک پارک موضوعی برای تجلیل از این نژاد کمیاب ایجاد کرد. این تسهیلات شامل یک موزه اختصاص داده شده به خوک پاندا، و همچنین یک کافه و اتاق جلسه است.

طبق گزارشی در اکونومیک دیلی، مهمانانی که اتاق لوکس تماشای خوک‌ها را رزرو می‌کنند، می‌توانند یک خوک پاندا را نیز به خانه ببرند یا از گوشت خوک یکساله با قیمت ۶۰۰۰ یوان (۸۳۰ دلار آمریکا) لذت ببرند.

حجم ویدیو: ۳۲.۲۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۳ دانلود ویدیو
۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید