(ویدئو) مارمولک شجاع دعوای دو شیر و یک مار کبرا را به هم ریخت!

(ویدئو) مارمولک شجاع دعوای دو شیر و یک مار کبرا را به هم ریخت!

مارمولک به چشم می آید و مار می لغزد. شیرها در ابتدا کنجکاو هستند اما تصمیم می‌گیرند که فضای خود را به مارمولک نیز بدهند.

کد خبر : ۱۴۵۰۹۴
بازدید : ۲۸۷۹

بیابان آفریقا خانه حیوانات شگفت انگیزی است. یک مار کبرا و دو شیر در مسیری با یکدیگر برخورد کردند. شیرها از مار سمی فاصله گرفتند و کبرا به دنبال شیرهای درنده نرفت. پس چه کسی در این بن بست پیروز خواهد شد؟ دعوای فرضی ما بین یک شیر و یک کبرا، شیر را فقط به دلیل اندازه و قدرت بسیار زیادش برنده می‌کند. اگرچه، اگر کبرا موفق می شد شیر را گاز بگیرد، گربه بزرگ به دردسر بزرگی می افتاد.

به نظر می رسد که یک مارمولک کوچک در واقع در طول این برخورد عنوان را می گیرد. مارمولک به چشم می آید و مار می لغزد. شیرها در ابتدا کنجکاو هستند اما تصمیم می‌گیرند که فضای خود را به مارمولک نیز بدهند. کل کلیپ فقط یک دقیقه طول می کشد، اما شجاعت کامل مارمولک که این سه حیوان را می گیرد شگفت انگیز است.

این فیلم توسط یک راهنمای طبیعت در ذخیره‌گاه بازی‌های خصوصی سابی سندز گرفته شده است. در ابتدای کلیپ می‌توانید افرادی را ببینید که از یک وسیله نقلیه نزدیک آن را تماشا می‌کنند. آنها عاقلانه به همه حیوانات اجازه می دهند بدون دخالت تصمیم بگیرند که چه کاری انجام دهند. حیوانات وحشی می توانند غیرقابل پیش بینی باشند. نزدیک شدن به آنها می تواند فرد و حیوان را در معرض خطر قرار دهد. راهنما به سایر افراد می گوید که به چه حیواناتی نگاه می کنند و به کبرا و مارمولک اشاره می کند.

این ویدئو زمانی به پایان می رسد که شیرها عقب نشینی می کنند و به مارمولک اجازه می دهند به روز خود ادامه دهد. ما هرگز نخواهیم فهمید که آیا آنها واقعاً توسط مارمولک تهدید شده بودند یا فکر نمی کردند که او ارزش این زحمت را داشته باشد. بر اساس شهرت آنها به عنوان شکارچیان سرسخت، ما حدس می زنیم که شیرها  به این نتیجه رسیدند که مارمولک به اندازه کافی غذای خوشمزه نیست.

منبع: ساناپرس

۱۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید