( ویدیو) «شکارچی فرصت طلب» لقب این شیر است!

( ویدیو) «شکارچی فرصت طلب» لقب این شیر است!

شیرها شکارچیان کمین هستند، بنابراین این رفتار معمولی است. یک شیر نر به اندازه ای بزرگ است که بتواند یک اسب آبی کوچک را بگیرد. هنگامی که طعمه و هدف در فاصله ی مناسب قرار می گیرد، شیر آماده یورش می شود. رفتار معمول حمله را در این کلیپ مشاهده می کنید.

کد خبر : ۱۴۷۹۴۴
بازدید : ۲۹۶۳۶

سانا نوشت: اگر برای دانستن مفهوم «شکارچی فرصت طلب» دست و پنجه نرم می‌کنید، تماشای این ویدئو می‌تواند به توضیح آن کمک کند! این نشان می دهد که احتمالاً یک اسب آبی جوان اما بزرگ است که از آب و سایر اسب های آبی دور شده است. این فرصت عالی را برای این شیر نر فراهم می‌کند تا مهارت‌های درنده خود را به خوبی امتحان کند.

 

برخورد با یورش شیر به سمت اسب آبی شروع می شود و سپس سرعت خود را خیلی زود کاهش دهد زیر  متوجه می شود که سرعت یکی از مهارت هایی نیست که در اینجا لازم است.

شیر سپس به وحشی گری خود برای تامین غذا تکیه می کند. همانطور که ویدیوی بالا این صفحه نشان می دهد، شیرها می توانند در انتخاب طعمه بسیار جاه طلب باشند.

آیا این رفتار برای یک شیر طبیعی است؟

شیرها شکارچیان  کمین هستند، بنابراین این رفتار معمولی است. یک شیر نر به اندازه ای بزرگ است که بتواند یک اسب آبی کوچک را بگیرد. هنگامی که طعمه و هدف در فاصله ی مناسب  قرار می گیرد، شیر آماده یورش می شود. رفتار معمول حمله را در این کلیپ مشاهده می کنید.

شیرها با چنگ زدن با چنگال‌های خود به کفه یا شانه‌های طعمه حمله می‌کنند. گربه بزرگ در حالی که طعمه را گاز می گیرد سعی می کند آن را روی زمین نگه می دارد. این خیلی سریع برای اسب آبی در این کلیپ اتفاق می افتد.

شیر سپس گلو را گاز می گیرد و در صورت لزوم تا 10 دقیقه نگه می دارد تا نای را خرد کند و باعث خفگی شود.

حجم ویدیو: ۲.۲۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۷ دانلود ویدیو
۶۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید