( ویدیو) فرار ماهرترین آنتلوپ جهان از دست شیرها و کروکدیل!

( ویدیو) فرار ماهرترین آنتلوپ جهان از دست شیرها و کروکدیل!

بز گوزن از آبرسانی و دور شدن از شیرها نزدیک لذت می برد. شیرها در ساحل بودند و از نزدیک آنتلوپ را زیر نظر داشتند و منتظر بودند تا بزگوزن حرکت اشتباه را انجام دهد. این همزمان با اتفاقی شد که یک کروکدیل نیز این حیوان را به وحشت انداخت!

کد خبر : ۱۴۹۲۴۸
بازدید : ۹۵۷

سانا نوشت: واقعاً چیزهای باورنکردنی برای دیدن در طبیعت کم نیست. طبیعت همیشه راهی برای غافلگیری ما دارد. چه زیبایی محض باشد، چه دایره زندگی یا یک برخورد حماسی با حیوانات، در دنیای بیرون امکانات بی پایانی وجود دارد.

به عنوان مثال یک بز گوزن در آب کم عمقی در حال خنک شدن بود که ناگهان یک کروکدیل اب زیرکاه ظاهر شد. همین اتفاق افتاد و ما ویدیوی بالا را برای اثبات ادعایمان داریم!

بز گوزن از آبرسانی و دور شدن از شیرها  نزدیک لذت می برد. شیرها در ساحل بودند و از نزدیک آنتلوپ را زیر نظر داشتند و منتظر بودند تا بزگوزن حرکت اشتباه را انجام دهد. این همزمان با اتفاقی شد که یک کروکدیل نیز این حیوان را به وحشت انداخت!

بزگوزن فراری باورنکردنی به سوی خشکی انجام داد که شیرها از قبل آماده دویدن بود. طعمه و شکارچی با هم تماس چشمی برقرار کردند و بزگوزن تصمیم گرفت که از چوخه های گرسنه فرار کنند. چه کسی می داند که آیا شیرها در نهایت به تعقیب آنتلوپ می پردازد یا خیر، اما با این صحنه دیدنی است!

حجم ویدیو: ۲.۸۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۶ دانلود ویدیو
۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید