(ویدئو) لحظات هولناک ورود مار ۵ متری به یک خانه

(ویدئو) لحظات هولناک ورود مار ۵ متری به یک خانه

یک خانوادۀ استرالیایی در هنگام صرف ناهار ناگهان متوجه شدند که یک هیولای 5 متری بر روی سقف خانه‌شان در حال خزیدن است؛ ترسناک‌تر از آن وقتی بود که مار می‌خواست خودش را به درخت‌های داخل حیاط برساند.

کد خبر : ۱۴۹۳۸۹
بازدید : ۲۳۳۸۷

فرادید| اخیرا فیلمی از ورود یک مار پایتون 5 متری به محوطۀ خانه‌ای در استرالیا منتشر شده است. موقعی که این خانواده مشغول صرف ناهار بودند، متوجه مار عظیمی شدند که از بالای سقف خانه خودش را به شاخه‌هایی بالایی درخت‌های داخل حیاط رسانده بود.

به گزارش فرادید؛ فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده، این خزندۀ غول‌پیکر را در حالتی بسیار مخوف و عجیب نشان می‌دهد؛ در این فیلم مار در حال رساندن خودش به درخت از روی سقف است. در توضیحات این ویدئو که ابتدا در تیک‌تاک منتشر شده نوشته شده که: «فقط در استرالیا است که شما یک مار فرشی 5 متری را دور و بر خودتان پیدا می‌کنید»!

فیمبردار این ویدئو یکی از اعضای خانواده‌ای بوده که از دیدن این هیولا بر روی سقف خانه‌شان شوکه شده بودند.

مار فرشی با نام علمی مولیا اسپیلوتا (Morelia spilota) از خانوادۀ مارهای غیر سمی پایتون است و عمدتا در استرالیا، گینۀ نو و جزایر سلیمان یافت می‌شود.

نام این گونه از مار به خاطر نقش و نگار منحصر به فردی که دارد به آن داده شده؛ نقش و نگاری که شبیه به یک قالی خوش آب و رنگ به نظر می‌رسد.

۲۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید