( ویدیو) پرواز بلند تماشایی تمساح عظیم الجثه برای شکار کلاغ در هوا

( ویدیو) پرواز بلند تماشایی تمساح عظیم الجثه برای شکار کلاغ در هوا

از دیدگاه تکاملی، کروکدیل های آب شور یکی از قدیمی ترین حیوانات زنده هستند. آنها همچنین بزرگترین خزنده در حال حاضر روی این سیاره هستند.

کد خبر : ۱۴۹۸۹۶
بازدید : ۱۱۲۳

سانا نوشت: این پرنده گستاخ چنین فرار خوش شانسی داشت! به نظر می رسد که آن اطراف به دنبال تخم های کروکدیل بوده است، اما آنها قبلاً از تخم بیرون آمده اند و با خیال راحت همراه کروکدیل مادر هستند. کروکدیل مادر از حضور این مزاحم پردار تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

کروکدیل های آب شور به طور معمول در کجا زندگی می کنند؟

از دیدگاه تکاملی، کروکدیل های آب شور یکی از قدیمی ترین حیوانات زنده هستند. آنها همچنین بزرگترین خزنده در حال حاضر روی این سیاره هستند.

بزرگترین نرها می توانند بیش از 23 فوت طول داشته باشند و دهانی پر از 66 دندان دارند. طول دندان نیش آنها تا پنج اینچ می رسد. همچنین، آنها قوی ترین بایت را دارند که تا کنون با 3700 psi اندازه گیری شده است.

آنها را کروکدیل های آب شور می نامند زیرا می توانند در محیط های شور یا شور زندگی کنند. این به لطف غدد خاصی به نام غدد زبانی است که مستقیماً زیر زبان آنها قرار دارد. غدد به آنها کمک می کنند تا سطح الکترولیت ها را در بدن متعادل کنند.

در عین حال، آنها را می توان در رودخانه های آب شیرین، بیلابونگ ها و باتلاق ها یافت. جوان ها معمولاً در رودخانه های آب شیرین بزرگ می شوند. محدوده جغرافیایی زیست آنها در سراسر سواحل شمال استرالیا و جزایر گینه نو و اندونزی است.

آنها در سواحل سریلانکا و شرق هند و دهانه رودخانه های جنوب شرقی آسیا تا مرکز ویتنام یافت می شوند. شما همچنین می توانید آنها را در اطراف بورنئو و فیلیپین مشاهده کنید.

آیا کروکدیل های آب شور تخم می گذارند؟

بله، پرورش در طول فصل مرطوب که بین نوامبر و مارس است انجام می شود. سپس، ماده بین 40 تا 60 تخم می گذارد، اما این می تواند به 90 عدد برسد! این حیوان یک لانه تپه ای از گیاهان و گل می سازد و تخم ها را دفن می کند.

او می خواهد که آنها را در جای بلند قرار دهد تا از سیل در امان بمانند. ماده در کنار تخم‌ها می‌ماند و از تخم‌ها محافظت می‌کند. تولد معمولاً حدود 90 روز طول می‌کشد.

حجم ویدیو: ۱۲۵.۵۹K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۰۵ دانلود ویدیو
۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید