کروکدیل در وسط رودخانه گورخر را تبدیل به ناهار کرد

کروکدیل در وسط رودخانه گورخر را تبدیل به ناهار کرد

کروکدیل ها با تعقیب یواشکی طعمه خود از زیر آب شکار می کنند.

کد خبر : ۱۵۰۰۲۸
بازدید : ۶۷۵

هنگامی که حیوانات در حیات وحش با خطر یک شکارچی روبرو می شوند، باید فورا آماده شوند و برای زندگی خود مبارزه کنند. با این حال، گاهی اوقات، موقعیتی رخ می دهد که طعمه شکارچی را نمی بیند که مستقیماً وارد می شود. گاهی اوقات، شکارچی طوری پنهان می شود که برای طعمه فرصتی برای آماده شدن نمی ماند.

در نمونه‌ای از این ویدیوی یوتیوب که در بالا نشان داده شده است، می‌بینیم که یک گورخر تا لحظه آخر متوجه شکار شدنش نشده بود. همانطور که می توانیم تصور کنیم، آنچه در آب های آفریقا در کمین است می تواند حیواناتی مانند کروکدیل و اسب آبی باشد. این تمساح در حال شکار این گورخر طوری مستتر بود که این گورخر حتی نمی دانست در خطر است. مشاهدات ماسایی در این ویدیوی کوتاه زیر آنچه را که اتفاق افتاده است توضیح می‌دهند.

کروکدیل ها با تعقیب یواشکی طعمه خود از زیر آب شکار می کنند. برخی از گونه ها در حالی طعمه ها از حاشیه رودخانه یا دریاچه آب می نوشند به طعمه خود حمله می کنند. بسیاری از گونه ها می توانند پستانداران بزرگی مانند گورخر، وحشی و انسان را بکشند و بخورند. هنگامی که کروکدیل طعمه خود را گرفت، آن را به داخل آب می کشد و غرق می کند.

گروه کوچکی از گورخرها ماموریت خطرناک عبور از این رودخانه را دارند. در حالی که همه چیز امن به نظر می رسید ناگهان در نمیه راه، گورخر متوجه خروج تمساح از آب می شود. کروکدیل به دنبال این است که ضعیف ترین آنها را بگیرد. کوچکترین گورخر همیشه ضعیف ترین خواهد بود. نمی‌تواند مانند بزرگسالان کامل مقابله کند.

در حالی که تمساح گورخر را به زیر آب می کشد تا این حیوان را غرق کند، شاهد ظهور یک شکارچی دیگر هستیم. یک اسب آبی در این نزدیکی ایستاده است. او منتظر است ببیند آیا چیزی برای او باقی می ماند یا خیر.

منبع: ساناپرس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید