( ویدیو) آتش بس کفتار و شیرها به صرف یک نوشیدنی دوستانه!

( ویدیو)  آتش بس کفتار و شیرها به صرف یک نوشیدنی دوستانه!

شیرها و کفتارها رابطه پیچیده ای دارند. در حالی که شیرها رقیب هستند، معمولاً طعمه های بزرگتر را ترجیح می دهند. کفتارها که لاشخور هستند اغلب از بقایای شیرها تغذیه می کنند.

کد خبر : ۱۵۰۹۴۳
بازدید : ۴۲۹۲۷

سانا نوشت: یک تعامل خصمانه بین یک کفتار و یک گله شیر به نوشیدنی دوستانه در اطراف چاله آب ختم می شود؛ بسیار شبیه به اختلافات انسانی. این لحظه نادر، که در آن خصومت جای خود را به رفاقت می‌دهد، تصویری از روابط پیچیده و اغلب نادرست موجود در قلمرو حیوانات را ترسیم می‌کند.

همانطور که همه ما می دانیم، گاهی اوقات لازم است با هم بنشینیم و یک نوشیدنی بخوریم تا بفهمیم که شما در واقع چیزهای مشترک زیادی دارید.

چاله آب: محل اجتماع عمومی در ساوانا

 

چاله آب یک مرکز حیاتی در ساوانا است. اینجا جایی است که زندگی جمع می شود. در اینجا، خطوط بین شکارچی و طعمه برای لحظه ای محو می شود زیرا همه برای رفع تشنگی می آیند.

ویدئو با تنش قابل لمس شروع می شود. موی خز کفتار، نشانه واضحی از پریشانی و پرخاشگری است. صدای زنگ هشداری به گوش می رسد. به نظر می رسد یک نبرد شدید اجتناب ناپذیر است.

اما پس از آن، یک تغییر رخ می دهد. کفتار در حالی که قدم هایش مردد و در عین حال مصمم است به سمت چاله آب حرکت می کند. شیرها هم از همین روش پیروی می کنند، اما ما هنوز از نیت شیرها مطمئن نیستیم.

در لبه آب، آتش بس آشکار می شود. آنها در کنار هم می نوشند، تصویری از هماهنگی غیرمنتظره. این ویدیو این لحظه صلح آمیز را به تصویر می کشد، گواهی بر پویایی دائمی در حال تغییر ساوانا.

چرا شیرها کفتارها را نمی خورند؟

شیرها و کفتارها رابطه پیچیده ای دارند. در حالی که شیرها رقیب هستند، معمولاً طعمه های بزرگتر را ترجیح می دهند. کفتارها که لاشخور هستند اغلب از بقایای شیرها تغذیه می کنند.

علاوه بر این، شیرها تعادل اکوسیستم را درک می کنند. احترام متقابل وجود دارد و نقش یکدیگر را در شبکه پیچیده زندگی ساوانا به رسمیت می شناسیم. این ویدیو نگاه اجمالی نادری به روابط ظریف حاکم بر حیات وحش را نشان می دهد.

حجم ویدیو: ۱۲.۵۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۴ دانلود ویدیو
۱۰۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید