( تصاویر) حمله خدنگ به مخوف ترین مار جهان

( تصاویر) حمله خدنگ به مخوف ترین مار جهان

خدنگ مامبا را گاز گرفت و برای فرار از گزش مار از بوته پایین دوید. مامبا سپس به بالای بوته داسی حرکت کرد و آنجا دراز کشید.

کد خبر : ۱۵۱۲۲۱
بازدید : ۱۸۴

یک خدنگ نترس یک مار سمی مامبای سیاه بزرگ را می گیرد و سالم و پیروز از یکی از مرگبارترین مارهای آفریقا بیرون می آید.

راهنمای میدانی 35 ساله “آنکیا پوسی” در حال رانندگی در S130 Gomondwane Loop در جنوب پارک ملی کروگر بود که با نبرد شدید بین یک مامبای سیاه و یک خدنگ روبرو شد. این مشاهده در صفحه آخرین مشاهده به اشتراک گذاشته شد.

21

«یک روز خنک همراه با باران ملایم بود. جاده خلوت بود و هیچ وسیله نقلیه دیگری در رویت نبود. ما به دنبال آثار و نشانه هایی از حیوانات در منطقه گشتیم. سپس صدای زنگ سار را شنیدم و به مهمانانم اطلاع دادم که سارها توسط چیزی مزاحم شده اند، به احتمال زیاد مار یا جغد.

22

وقتی در سافاری هستید، همیشه باید مراقب صداهای اطراف خود باشید. زنگ هشدار از گونه های مختلف ممکن است شما را به لحظات عالی سوق دهد و این دقیقاً در مورد آنیکا صادق بود.

مار!

23

من وسیله نقلیه سافاری روباز را متوقف کردم و سپس سارها را دیدیم که به سمت یک بوته داسی پایین افتادند. این زمانی بود که ما یک حرکت در داخل بوته دیدیم.

در آن لحظه، متوجه شدم که این یک مار است، و مامبای سیاه بزرگ را دیدیم که کمی بالاتر، به سمت بالای بوته، هنوز بین برگ ها و شاخه ها حرکت می کند. ناگهان خدنگ باریک مستقیماً از ته بوته به سمت مامبا رفت و از میان برگ ها و شاخه ها به آن حمله ور شد.

خدنگ مامبا را گاز گرفت و برای فرار از گزش مار از بوته پایین دوید. مامبا سپس به بالای بوته داسی حرکت کرد و آنجا دراز کشید.

سپس خدنگ برگشت، مامبا را برای بار دوم گاز گرفت و دوباره به سمت پایین حرکت کرد. این برای حدود 30 دقیقه با حملات متعدد از زیر مامبا ادامه یافت.

24

سپس خدنگ به بالای بوته آمد و با مامبا روبرو شد. مامبا خودش را بالا کشید و دهانش را باز کرد، اما خدنگ سریع بود و به داخل بوته رفت.

باز هم، این برای مدتی ادامه یافت. خدنگ موفق شد چند بار دیگر مار را نیش بزند بدون اینکه آسیب جدی به مار وارد کند یا گاز گرفته شود.

بیشتر اوقات، زمانی که مانگوس ها به مارها حمله می کنند، مار را می کشند. ما هرگز نمی دانیم که چرا این خدنگ پس از حدود یک ساعت مار را ترک کرد. شاید این یک خدنگ ماده با بچه های آن منطقه بود و او فقط می خواست مطمئن شود که به بچه هایش نمی رسد.

منبع: سانا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید