(ویدیو) بوفالوی مادر در مقابل شیرها جان فدای گوساله‌اش شد!

(ویدیو) بوفالوی مادر در مقابل شیرها جان فدای گوساله‌اش شد!

گاومیش مادر کسی بود که از تماشای خوردن گوساله کوچکش امتناع کرد. او بدون ترس در مقابل شیرها ایستاد!

کد خبر : ۱۵۱۹۰۶
بازدید : ۶۲۶

این مادر گاومیش سعی کرد گوساله‌اش را که توسط گله شیرها گرفتار شده بود نجات دهد. در حالی که شیرها را تعقیب می کرد، شیرها تصمیم گرفتند تمرکز خود را تغییر دهند و در عوض او را گرفتند.

گاوین برت، یک وکیل، و همسرش که همچنین یک وکیل با علاقه به عکاسی از حیات وحش و ورزش است، صحنه‌های خارق‌العاده‌ای را که در یک سفر خانوادگی به یاد ماندنی به سیویتی در منطقه حفاظت‌شده بازی Thornybush در آفریقای جنوبی رخ داد، مستند کردند و ویدیو را به اشتراک گذاشتند.

گاوین داستان را اینگونه تعریف می کند: «من و خانواده ام در یک سفر ویژه به تورنی بوش بودیم و هشتادمین سالگرد تولد پدرم را جشن می گرفتیم. راهنمای ما لوکاس و ردیاب ما اندرو چند روزی بود که ذخیره را به ما نشان می دادند و صبح یکشنبه بود که این درام باورنکردنی رخ داد.

ماجراجویی آنها اوایل همان روز آغاز شد که حدود ساعت 6:20 صبح با یک گله بزرگ گاومیش روبرو شدند. با در مجموع 21 عضو خانواده از سراسر جهان در این وسیله نقلیه، این یک موقعیت واقعا ویژه بود. آنها نمی دانستند که روز فراموش نشدنی خواهد شد.

این گروه در ساعت 6:40 صبح تصمیم گرفت که به سمت مشاهده ای که از طریق بی سیم به اشتراک گذاشته شده بود حرکت کند. این گله شیرها بود که روز قبل دیده شده بود، نه چندان دور از جایی که بودند. حدود ساعت 6:46 صبح شیرها شروع به حرکت کردند و خانواده تصمیم گرفتند به دنبال آنها بروند.

شیرها گاوین و خانواده اش را به جایی که یک گله گاومیش در حال چرا بودند هدایت کردند. در ساعت 6:53 صبح، دو شیر نر به شیرهایی که قبلاً با یک نر بودند، پیوستند. در این مرحله آنها به طرز خطرناکی به یک گوساله گاومیش نزدیک شدند.

گاوین توضیح می دهد: «ما قبلاً گوساله را مشاهده می کردیم که ناگهان شیرزنان گوساله را پایین آوردند.

گاوین دوربین فیلمبرداری خود را بیرون آورد، در حالی که فرزندان و همسرش شروع به عکس گرفتن کردند. در همین حال، گله گاومیش ها فقط تماشاچی نبودند، آنها با هم عملیات می کردند و نقشه ای برای نجات گوساله می کشیدند. درست مثل شیرها که دور هم جمع شده بودند، گاوهای گاومیش کنترل اوضاع را در دست گرفتند و فعالانه به دنبال شیرها با بقیه گله درست پشت سرشان رفتند.

«به ویژه، گاومیش مادر کسی بود که از تماشای خوردن گوساله کوچکش امتناع کرد. او بدون ترس در مقابل شیرها ایستاد! جنگ بین گاوها و شیرها به گوساله فرصت کافی برای فرار داد. متأسفانه، این بدان معنا بود که شیرها تمرکز خود را تغییر می‌دهند و به جای آن، مادر را پایین می‌آورند.»

منبع: ساناپرس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید