(ویدیو) حمله وحشیانه راکون به ایگوانای سبز

(ویدیو) حمله وحشیانه راکون به ایگوانای سبز

در این فیلم وحشی از فلوریدا یک ایگوانای سبز بسیار بزرگی را می توان دید که در وسط جاده مورد حمله قرار می گیرد. نکته بعدی که می دانید این است که یک راکون به سرعت روی آن می دود و درست از گردن آن را می گیرد.

کد خبر : ۱۵۲۴۹۴
بازدید : ۳۱۴

من فکر می‌کنم که کاملاً شناخته شده است که راکون‌ها بدترین هستند. موجوداتی که سطل زباله شما را حفر می کنند  و علاوه بر آن، در صورت احساس خطر، از حمله به شما نمی ترسند.

و پس از تماشای این ویدیو، بهتر است باور کنید که دوباره به دنبال یک راکون با یک جارو خواهم رفت اگر دوباره در اطراف ایوان جلوی خانه من پیدایش شود.

در این فیلم وحشی از فلوریدا یک ایگوانای سبز بسیار بزرگی را می توان دید که در وسط جاده مورد حمله قرار می گیرد. نکته بعدی که می دانید این است که یک راکون به سرعت روی آن می دود و درست از گردن آن را می گیرد.

ایگوانا سعی می کند از مکانیسم دفاعی خود با ضربه شدید دم به راکون استفاده کند، اما آسیب زیادی وارد نمی کند و راکون برای چند ثانیه ایگوانا را گاز می گیرد.

البته طبیعت همان کاری را می‌کند که طبیعت لازم است اما خانمی برای «نجات» ایگوانا وارد عمل شد و قبل از اینکه آسیب زیادی ببیند، راکون را ترساند. با این وجود، این تنها دلیل دیگری است که نشان می‌دهد این موجودات چقدر تنومند هستند.

در توضیح این ویدیو آمده است:

“یکی باید بنشیند و با خانمی که در حدود 25 ثانیه در مورد گونه های مهاجم وارد عمل می شود، صحبت کند. بدون شک راکون ها می توانند مشکل ساز باشند، اما آنها یک مشکل بومی هستند. آنها متعلق به اینجا هستند. همین را نمی توان در مورد ایگوانای سبزی که او به تازگی نجات داده است، گفت.

ایگوانای سبز در دهه 60 به ایالت فلوریدا معرفی شد. مانند همه گونه‌های مهاجم، آن‌ها وارد اکوسیستم جدید خود می‌شوند و به سرعت روی تمام حیات‌های دیگر در آن منطقه حرکت می‌کنند. هر اکوسیستمی یک سطح تغذیه‌ای دارد. سطح تغذیه‌ای یک موجود زنده با آنچه می‌خورد تعیین می‌شود.

منبع: ساناپرس

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید