(ویدیو) ببینید چطور گله فیل ها برای بچه فیل مرده تشییع جنازه می گیرند

(ویدیو) ببینید چطور گله فیل ها برای بچه فیل مرده تشییع جنازه می گیرند

ویدیویی دلخراش از فیل‌هایی که برای یکی از بچه‌هایشان مراسم تشییع جنازه برگزار کرده اند، در فضای مجازی منتشر شده است که موجی از احساسات را در رسانه‌های اجتماعی برانگیخت.

کد خبر : ۱۵۷۱۱۴
بازدید : ۵۸۰

فیل های غمگین در حالی که بچه فیل مرده را حمل می کنند، به آرامی در مراسمی که شبیه تشییع جنازه انسان است، با هم حرکت می کردند.

این ویدیوی غم انگیز که توسط پروین کاسوان، جنگلبان هندی در توییتر منتشر شده است. یک فیل هندی بالغ را نشان می دهد که از یک منطقه جنگلی در جاده بیرون می آید و جسد بی جان یک بچه فیل مرده را با خرطوم خود حمل می کند.

پس از عبور از جاده، جسد را پایین می‌گذارد و مراقب آن است تا دیگر اعضای گله نزدیک شوند و در حالی که جسد به داخل جنگل برده می شود، در انتهای جاده رهگذران به آنها نگاه می کنند.

این ویدیو بیش از ۵,۰۰۰ بار ریتوییت شد و احساسات کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. کاربری اظهار داشت: «خیلی غم انگیز است. انسان ها می توانند از حیوانات چیزهای زیادی بیاموزند.»

فرد دیگری افزود: «اولین باری است که چنین ویدیویی را دیدم. واقعاً بسیار تاثیرگذار بود»

شخصی هم گفت: «این ویدیو بسیار تاثیرگذار و از نظر عاطفی آزاردهنده بود. ظرفیت فیل ها برای داشتن احساسات پیچیده مانند غم و اندوه واقعاً قابل توجه است».

منبع: روزیاتو

۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید