(تصاویر) پرسه یک شیر و چند خرس قهوه‌ای در برف

(تصاویر) پرسه یک شیر و چند خرس قهوه‌ای در برف

تصاویری از یک شیر نر و چند خرس قهوه‌ای که به خواب زمستانی نمی‌روند در پناهگاهی در پایتخت کوزوو منتشر شده است.

کد خبر : ۱۶۳۴۰۷
بازدید : ۷۳

کارگران یک پناهگاه خرس در پریشتینا پایتخت کوزوو سخت کار می‌کنند تا از شیر و خرس‌هایی که می‌خواهند در برف بازی کنند مراقبت کنند، زیرا این خرس‌ها دیگر به خواب زمستانی نمی‌روند.

در حالی که اولین بارش برف زمستانی پناهگاه خرس پریشتینا در پایتخت کوزوو را پوشانده بود، بازدیدکنندگان از دیدن یک شیر نر در میان برف‌ها لذت بردند، در محفظه این شیر یک بخاری برای جلوگیری از سرمای زیاد نصب شده است.

آلبانا هوتی، رئیس بخش تاسیسات باغ وحش گفت: ما می‌دانیم که این محیط مناسب برای زنده ماندن نیست، اما ما یک مکان خوب برای زمستان ایجاد کرده ایم و یک بخاری نصب کرده ایم که به شیر کمک زیادی می‌کند، زیرا گربه‌های بزرگ به دمای بسیار گرمتر نیاز دارند.

این شیر که Gjon نام داشت، سال گذشته از یک رستوران محلی که برای سرگرم کردن مشتریان نگهداری می‌شد، نجات یافت. انتظار می‌رود پس از رفع موانع قانونی به آفریقای جنوبی منتقل شود.

این پناهگاه که محل زندگی ۲۰ خرس قهوه‌ای است و به گفته یک مقام در این پناهگاه چهار یا پنج خرس به خواب زمستانی کامل نمی‌روند، زیرا آن‌ها هرگز زندگی وحشی خود را تجربه نکرده اند. آن‌ها کمی به خواب زمستانی می‌روند و دوباره بیدار می‌شوند. با این حال ۱۶ خرس دیگر این پناهگاه به خواب زمستانی کامل می‌روند.

2

3

4

5

6

منبع: فرارو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید