(تصویر) عکس جدید از نوه کمتر دیده شده و ارشد امام خمینی

(تصویر) عکس جدید از نوه کمتر دیده شده و ارشد امام خمینی

در مراسم ۲۹‌مین سالگرد درگذشت مرحوم حاج سید احمد خمینی (مشترک با مراسم یادبود آیت‌الله موسوی بجنوردی) در شامگاه پنج‌شنبه ۱۷ اسفند در حرم امام خمینی حضور سید حسین خمینی نواده ارشد رهبر فقید انقلاب بعد از مدت‌ها توجه‌ها را به خود جلب کرد.

کد خبر : ۱۸۰۱۱۳
بازدید : ۹۶۵

بعد از مدت‌ها، تصویری جدید از نوه امام راحل و فرزند مرحوم سیدمصطفی خمینی در یک مراسم منتشر شده است.

در مراسم ۲۹‌مین سالگرد درگذشت مرحوم حاج سید احمد خمینی (مشترک با مراسم یادبود آیت‌الله موسوی بجنوردی) در شامگاه پنج‌شنبه ۱۷ اسفند در حرم امام خمینی حضور سید حسین خمینی نواده ارشد رهبر فقید انقلاب بعد از مدت‌ها توجه‌ها را به خود جلب کرد. (سید حسن - فرزند حاج احمد خمینی- تولیت را بر عهده دارد، ولی سید حسین - فرزند حاج مصطفی خمینی- سال هاست کنار است).

مواضع انتقادی و صریح او که اوایل انقلاب فعال بود بعد از عزل اولین رییس جمهوری ایران صریح‌تر شد و سپس از متن به حاشیه رفت و خبری از او نبود تا نزدیک ۲۰ سال قبل که باز با سخنی و سفری غیر منتظره در رسانه‌ها مطرح و بعد باز حاشیه‌نشین شد.

از این رو حضور او در مراسم سالگرد عموی خود جلب توجه کرد. حاصل ازدواج مرحوم حاج سید مصطفی خمینی با خانم معصومه حایری منتسب به حاج شیخ عبدالکریم حایری پایه‌گذار حوزه علیه قم دو فرزند است.

یکی همین سید حسین که به جز اوایل انقلاب کمتر در محافل عمومی دیده شده و دیدگاه سیاسی وی با دیگر اعضای بیت امام تفاوت آشکار داشت و دیگری خواهر او - خانم مریم- که او نیز سال‌هاست در ایران زندگی نمی‌کند.

118

119

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید