(تصاویر) پشت صحنه بغض آلودِ سریال «رهایم کن»

(تصاویر) پشت صحنه بغض آلودِ سریال «رهایم کن»

شهرام شاه حسینی کارگردان «رهایم کن» روایت جالبی از پشت صحنه این سریال را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

کد خبر : ۱۳۳۵۷۷
بازدید : ۳۰۱

جدال دو برادر پا فراتر از مارال گذاشت. عکس دوم اما : گفتم باید گریه کنی . گفت الکی ؟ گفتم نه واقعی. چون پدرت و عمو هاتف دارن همو میزنن. همون موقع بغض کرد. دنیای آنقدر جدی رو محمدصادق (بازیگر نقش راما) دوست نداره.

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند...

IMG_20230517_145752_996

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد.

IMG_20230517_145753_245

در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

منبع: برترین ها

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید