در فصل ۹ «بازی تاج و تخت» چه اتفاقاتی می‌توانست رخ دهد؟

در فصل ۹ «بازی تاج و تخت» چه اتفاقاتی می‌توانست رخ دهد؟

فصل نهم بازی تاج و تخت زندگی جان اسنو را پس از ترک نگهبانان شب در آن سوی دیوار دنبال خواهد کرد. داستان جان و دیگر اعضای گروه، شامل مواجهه با تهدیدات جدید و احتمالا جادویی در بیابان یخی شمال است.

کد خبر : ۱۳۷۴۸۹
بازدید : ۱۰۸

 

فصل آخر سریال Game of Thrones برای بسیاری از هوادارانش به تلخی تمام شد و بحث‌های زیادی را برانگیخت. اما اگر یک فرصت دیگر داشته باشیم چطور؟ اگر بازی تاج و تخت فصل ۹ داشت چه می‌شد؟

برای روشن شدن موضوع بهتر است بدانید HBO هیچ برنامه‌ای برای چنین کاری ندارد. اما تصور کردن احتمالات می‌تواند جالب باشد. شخصیت های مورد علاقه ما در فصل نهم چه مسیرهایی را می‌توانستند طی کنند؟

آریا استارک: افق های جدید

2

در پایان فصل ۸، آریا استارک از روی کنجکاوی در مورد آنچه ورای نقشه های شناخته‌شده نهفته است، به سفری اکتشافی در غرب وستروس می‌رود. همانطور که او و خدمه اش در دریاهای خطرناک سفر می‌کنند، در نهایت قاره جدیدی را کشف می‌کنند که مملو از موجودات ناشناخته، مناظر دست نخورده، و جوامع ناآشنا است. آریا می‌توانست به عنوان یک رهبر و دیپلمات رشد کرده و مسیر خود را از طریق درگیری های فرهنگی و مدیریت درگیری های داخلی میان خدمه‌اش طی کند.

او و خدمه اش می‌توانستند بقایای تاریخی را کشف کنند که نشان‌دهنده ارتباطات پیشین بین این قاره و وستروس بوده است. آریا احتمالا برای فهمیدن جزئیات به سختی تلاش می‌کرد و در نهایت تصمیم می‌گرفت اطلاعاتی را که از اینجا آموخته به خانه بازگرداند، به این امید که راه‌های ارتباطی را دوباره باز کند.

سانسا استارک: قلمروی ملکه جدید

3

در فصل نهم، قطعا ماجراهای سانسا استارک را به عنوان ملکه در شمال دنبال می‌کردیم و می‌دیدیم که او چگونه نقش خود به عنوان رهبر را انجام می‌دهد و از تفاوت‌های ظریف حکمرانی یک پادشاهی مستقل، متعادل کردن خواسته‌های رعایای خود و تهدیدات بالقوه سایر خاندان ها در داخل و خارج از شمال، استفاده می‌کرد. سانسا می‌بایست قدرت خود را تثبیت و در عین حال رفاه و امنیت مردمش را تضمین می‌کرد.

همچنین، ممکن بود فضایی برای برخی درگیری‌های عاشقانه بالقوه شکل بگیرد. اما مهم‌ترین بخش ماجرای سانسا مربوط به تکامل او به عنوان یک فرمانرواست که تلاش می‌کند اطمینان حاصل کند که شمال تحت نظارت او آزاد و امن باقی می‌ماند.

دادگاه‌های کلاغ سه چشم

4

اتفاقی که بسیاری از طرفداران بازی تاج و تخت را خشمگین کرد نشستن برن استارک بر تخت سلطنت و پادشاهی شش اقلیم و انتخاب تیریون لنیستر به عنوان مشاور خود بود. اما بعد چه اتفاقی می‌توانست بیفتد؟

با حضور برن در راس امور، می‌توانستیم ببینیم که دولت او چگونه به بازسازی سرزمین جنگ‌زده و التیام زخم‌های قلمرو خود می‌پردازد. دیدگاه منحصربه‌فرد برن در قالب کلاغ سه‌چشم، می‌توانست پستی و بلندی های جدیدی را به حکومت او اضافه کند و او احتمالا از قدرت استثنایی خود در تصمیم‌گیری‌هایش استفاده می‌کرد. همچنین احتمالا می‌توانستیم شاهد دادگاه ها، اختلافات داخلی، و تهدیدهای بالقوه زیادی برای قلمرو باشیم.

جان اسنو: زندگی آن سوی دیوار

5

فصل نهم بازی تاج و تخت زندگی جان اسنو را پس از ترک نگهبانان شب در آن سوی دیوار دنبال خواهد کرد. داستان جان و دیگر اعضای گروه، شامل مواجهه با تهدیدات جدید و احتمالا جادویی در بیابان یخی شمال است.

اما آیا او آنجا می‌ماند؟ شاید تصمیم می‌گرفت به سراغ خواهرش سانسا برود تا آنچه را فهمیده به او بگوید، یا سانسا از او می‌خواست تا در ناآرامی‌های شمال مداخله کند. شاید مردمان وحشی می‌خواستند به شمال حمله کنند و او دوباره خود را در حال قدم زدن در دو جهان می‌یافت. و در تمام مدت، احتمالا جان با میراث ترکیبی خود، نقشش در مرگ دنریس تارگرین و مسئولیت در قبال مردم وستروس دست و پنجه نرم می‌کرد.

روایت جان می‌توانست به همان اندازه که درباره رستگاری، رهبری و انتخاب های اخلاقی دشوار است، درباره بقا در یک چشم انداز خشن باشد. اگر خوش شانس باشیم، شاید برخی از این موارد در اسپین آف جان اسنو مورد بررسی قرار گیرد.

دروگون: آخرین اژدها

6

در پایان بازی تاج و تخت، دروگون، تنها آخرین اژدهای زنده دنریس تارگرین نبود، بلکه تنها اژدها در کل جهان بود. پس از پرواز با جسد دنریس، دروگون نیز به سمت ناشناخته‌ها رفت.

این اژدها کجا رفت؟ فصل نهم می‌توانست این موضوع را بررسی کند، شاید دروگون را در حال سفر به خرابه‌های والریای قدیم و بازگشت به سرزمین نمادین خود می‌دیدیم و یا شاید به وستروس برمی‌گشت، احتمالا به خاطر ارتباطش با آخرین تارگرینِ زنده یعنی جان اسنو تا با او در شمال دور ملاقات کند.

شاید حتی دروگون می‌توانست انباری از تخم های اژدهای باستانی را در والریای قدیم کشف کند که خبر از بازگشت احتمالی این جانوران می‌داد.

شما دوست دارید در فصل نهم فرضی سریال بازی تاج و تخت چه اتفاقاتی بیفتد؟

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید