۱۲ سریال تلویزیونی مهم که به طرز باورنکردنی باز می گردند

۱۲ سریال تلویزیونی مهم که به طرز باورنکردنی باز می گردند

راه اندازی مجدد یک برنامه این مزیت را دارد که طرفداران قدیمی یک مجموعه دوباره از آن استقبال می کنند و لازم نیست از صرف شروع کرد. با محبوبیت کانال های پخش، تماشای مجدد نمایش های کلاسیک آسان تر شده است. این امر باعث شده است که بسیاری از طرفداران، خواهان احیای مجدد باشند و بسیاری از بازیگران نقش های قبلی محبوب خود را تکرار کنند.

کد خبر : ۱۶۴۹۵۴
بازدید : ۴۰۸

راه اندازی مجدد یک برنامه تلویزیونی، اغلب با نوستالژی همراه است و به همین دلیل برخی از برنامه های تلویزیونی بزرگ به طور شگفت انگیزی به تلویزیون باز می گردند. ایجاد یک راه‌اندازی مجدد تلویزیونی از برنامه‌هایی که نه تنها موفق است، بلکه مورد توجه بسیاری قرار میگیرد، همیشه یک تلاش خطرناک است.

انتظارات مخاطبان نسبت به ساخت دوباره برنامه قدیمی، اغلب بالاست. با این حال، راه اندازی مجدد یک برنامه این مزیت را دارد که طرفداران قدیمی یک مجموعه دوباره از آن استقبال می کنند و لازم نیست از صرف شروع کرد. با محبوبیت کانال های پخش، تماشای مجدد نمایش های کلاسیک آسان تر شده است.

این امر باعث شده است که بسیاری از طرفداران، خواهان احیای مجدد باشند و بسیاری از بازیگران نقش های قبلی محبوب خود را تکرار کنند. با این وجود، احیای تلویزیون یک هنجار جدید است و جالب است که ببینیم چگونه این برنامه ها ایده های تازه ای ایجاد می کنند که طرفداران آن را دوست خواهند داشت.

سریال «Bewitched»

سریال «Bewitched» یک کمدی فانتزی است که از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ یک عنصر اصلی در تلویزیون آمریکا بود. این کمدی کلاسیک محبوب اصلی، که از شبکه ABC پخش شد، داستان زندگی زناشویی سامانتا، یک جادوگر، و شوهرش دارین، را دنبال می‌کرد. تلویزیون سونی پیکچرز در حال حاضر در حال کار بر روی بازسازی انیمیشنی این سریال است که بر روی دختر سامانتا و دارین، تابیتا استیونز تمرکز خواهد کرد.

راه‌اندازی مجدد این انیمیشن، تبیتا را به عنوان یک نوجوان معمولی در دبیرستان در طول روز و یک جادوگر در تمرینات بعد از مدرسه نمایش می‌دهد. احیای سریال «Bewitched» به عنوان ترکیبی از هانا مونتانا و هری پاتر توصیف شده است.

the-office-1024x575_1_11zon

سریال «The Office»

کمدی خنده دار و بسیار موفق «The Office»، در Peacock دوباره راه اندازی می شود. با موفقیت و بینندگان عظیمی که سریال اصلی در طول نه فصل خود به دست آورد، جای تعجب نیست که صحبت هایی در مورد راه اندازی مجدد آن وجود داشته باشد.

این سریال قبلاً به طور کامل شخصیت‌هایی را که در شرکت کاغذی Dunder Mifflin کار می‌کردند بررسی کرده بود، بنابراین جالب است که ببینیم این سریال کمدی به چه سمتی خواهد رفت.

گرگ دنیلز، که مجری برنامه اصلی بود، برای راه اندازی مجدد سریال «The Office» بازمی گردد. طرح راه‌اندازی مجدد هنوز مشخص نیست، اما دنیلز اظهار داشت که «قسمت‌های گم‌شده» از اجرای اصلی سریال ممکن است محور احیای سریال «The Office» باشد.

یک داستان جایگزین می تواند کارمندان Dunder Mifflin را در دهه ۲۰۲۰ نشان دهد. این خط داستانی می‌تواند فضایی را به بازیگران جدید بدهد و در عین حال توضیح دهد که چرا برخی از بازیگران قدیمی هنوز در نمایش هستند.

faulty-towers-1024x683

سریال «Fawlty Towers»

کمدی مورد علاقه طرفداران بریتانیایی به نام «Fawlty Towers» با بازی خنده دار جان کلیس در نقش باسیل تاورز و همسرش سیبیل، قرار است بازسازی شود. سریال «Fawlty Towers» اصلی بر روی برج‌ها تمرکز داشتند، زیرا تلاش می‌کردند هتل مورد علاقه‌شان را در میان هرج و مرجی که اغلب ناشی از اداره یک تجارت بزرگ است، مدیریت کنند.

تاکنون اطلاعات مربوط به طرح احیاء کمی کمیاب بوده است. زمان زیادی از پخش برنامه اصلی می گذرد، بنابراین این موضوع قابل درک است که یافتن یک طرح جدید و تازه، یک کار چالش برانگیز است. کلیس و دخترش، کامیلا کلیز، تایید کرده‌اند که هم در راه‌اندازی مجدد سریال نقش‌آفرینی می‌کنند و هم به‌ عنوان نویسندگان کار خواهند کرد.

بازیگران اصلی، جان کلیس و راب راینر، نیز نقش خود را در احیای این برنامه تلویزیونی بازی خواهند کرد. متأسفانه اندرو ساکس به دلیل درگذشتش، به عنوان مانوئل باز نخواهد گشت، اما این لزوماً به این معنی نیست که این شخصیت در سریال «Fawlty Towers» به تدریج کنار گذاشته خواهد شد.

Ally-McBeal-1024x577

سریال «Ally McBeal»

زمانی که سریال «Ally McBeal» در ابتدا در سال ۱۹۹۷ پخش شد، واضح بود که دنیای تلویزیون را مختل خواهد کرد. در زمان اولین نمایش، این تنها نمایشی بود که داستانی متنوع که هم کمدی بود و هم مراحل قانونی در آن شکل میگرفت، داشت. چند سالی است که به احیای این کمدی محبوب اشاره شده است.

جزئیات مربوط به این که راه اندازی مجدد دقیقاً در مورد چه چیزی خواهد بود، مخفی نگه داشته شده است اما طبق گزارش ها، در دنباله سریال «Ally McBeal» یک وکیل جدید تازه فارغ التحصیل از دانشکده حقوق به شرکت خواهد پیوست. این احیا که قرار است از تلویزیون بیستم پخش شود، ممکن است باعث شود کالیستا فلکهارت نقش خود را در نقش الی مک‌بیل بازی کند. در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۸ با هالیوود ریپورتر انجام شد، کلی اظهار داشت:

اما فکر نمی کنم این کار توسط من انجام شود. اگر قرار بود این کار انجام شود، فکر می کنم یک زن باید این کار را انجام دهد.

Matlock-1024x659

سریال «Matlock»

سریال «Matlock» یک نمایش بسیار موفق در اواخر دهه ۱۹۸۰ بود. راه‌اندازی مجدد سریال «Matlock»، با عنوان «Matlock 2.0»، داستان مادلین متلاک بازنشسته اما هنوز درخشان خواهد را نشان میدهد که به یک شرکت حقوقی هزار ساله بازمی‌گردد. نمایش اصلی بر روی پرونده های قتل متمرکز بود، اما راه اندازی مجدد بر اساس حل جرایم شرکتی خواهد بود. کتی بیتس، بازیگر برنده جایزه اسکار، نقش اصلی فیلم، نمایش «Matlock 2.0» را بر عهده می گیرد.

تریلر این سریال اوایل سال جاری در ماه می منتشر شد. این فقط اطلاعات کمی در مورد راه اندازی مجدد ارائه می دهد، اما کافی است بدانید که کتی بیتس با استعداد فوق العاده در این سریال حضور دارد و همیشه تماشای آن لذت بخش خواهد بود.

king-of-the-hill-2-1024x646

مجموعه انیمیشنی «King of The Hill»

مجموعه انیمیشن موفق فاکس «King of The Hill»، یکی از محبوب ترین برنامه های این شبکه در اواخر دهه ۱۹۹۰ بود. این نمایش روی خانواده هیل و پدرسالار آنها، هنک هیل، فروشنده پروپان که در آردن تگزاس زندگی می کرد، متمرکز بود. گرگ دنیلز و مایک جاج بازسازی سریال «King of The Hill» را می نویسند و خلق می کنند.

طرح احیاء، به جز اینکه ۱۵ سال فاصله زمانی از پایان نمایش را نشان می دهد، هنوز فاش نشده است. جهش زمانی برای شاداب نگه داشتن نمایش ضروری است زیرا بینندگان می توانند کودکان هیل را وقتی بزرگتر می شوند ببینند. بسیاری از بازیگران اصلی، از جمله قاضی کتی نجیمی، پاملا آدلون و جانی هاردویک، نقش خود را در ریبوت بازی خواهند کرد.

The-Flintstones-1024x768

مجموعه انیمیشنی «The Flintstones»

مجموعه انیمیشن بسیار محبوب «The Flintstones»، پدیده‌ای در فرهنگ پاپ ایجاد کرد که شبیه هیچ چیز دیگری نبود. این سریال پرطرفدار تکرارهای زیادی داشته و چندین نمایش اسپین آف از جمله بچه های فلین استونز، ساعت کمدی فلین استونز و… را به اکران رسانده است.

مجموعه انیمیشن محبوبی که در دوران عصر حجر، شیطنت های خانواده فلین استون را به نمایش می گذارد، دوباره احیا می شود که از شبکه فاکس پخش خواهد شد.20 سال پس از پایان نمایش اصلی، این فیلم خانواده فلین استون و همسایگان آنها را دنبال می کند.

بنکز از سال ۲۰۲۱ (زمانی که اعلام شد این سریال راه اندازی مجدد خواهد شد) درگیر این پروژه بوده است. در حالی که نمایش تمام شخصیت های نمایش اصلی خود را خواهد داشت، تمرکز اصلی آن بر روی Pebbles بزرگسال خواهد بود.

chriss-1024x576

سریال «Everybody Hates Chris»

بدون شک سریال «Everybody Hates Chris»، اثری پاک نشدنی در کمدی بر جای گذاشت. این نمایش سال ۲۰۰۵ داستان کریس راک جوان در دهه ۱۹۸۰ را نشان میداد که در اوج و فرودهای نوجوانی بود. سیتکام محبوب در حال راه اندازی مجدد انیمیشنی با عنوان «Everybody still Hates Chris» است و کریس راک دوباره نقش خود را به عنوان راوی بازی می کند. مسیر خلاقانه راه اندازی مجدد جدید هنوز در دست بحث است و متعاقبا اعلام خواهد شد. سریال «Everybody still Hates Chris» قرار است در Comedy Central و Paramount+ پخش شود.

married-the-children-cast-1024x512

سریال «Married… With Children»

سریال «Still Married…with Children» یکی دیگر از احیای تلویزیونی است که به عنوان یک سریال انیمیشنی ساخته شده است. برنامه اصلی، با نام «Married… With Children» یک کمدی تحریک آمیز بود که بر خانواده ناکارآمد باندی متمرکز بود. چندین تلاش برای احیای کمدی محبوب انجام شده بود، اما همه آنها شکست خوردند. طرح اصلی آنها در مورد «Still Married…with Children» هنوز اعلام نشده است، اما راه اندازی مجدد ممکن است همان خط داستانی سریال ۱۹۸۷ را دنبال کند. بازیگران اصلی سریال «Married… With Children» دوباره نقش خود را در ریبوت انیمیشن بازی خواهند کرد.

boss-1024x567

سریال «Who’s The Boss»

یکی دیگر از کمدی‌های کلاسیک که احیا می‌شود، سریال پرفروش «Who’s The Boss» است. احیای سریال پرفروش «Who’s The Boss» سی سال پس از اتفاقات سریال اصلی، داستان تونی میشلی و سامانتا را دنبال خواهد کرد. در ادامه، تونی بازنشسته خواهد شد و سامانتا یک مادر مجرد خواهد بود که با پدر و مادر شدن دست و پنجه نرم می کند.

احیای «Who’s The Boss» یک کاوش خنده دار از شکاف های نسلی و سبک های مختلف فرزندپروری خواهد بود. مایک رویس و بریژیت مونوز-لیبوویتز دنباله فیلم را خواهند نوشت و بازیگران اصلی از جمله تونی دانزا و آلیسا میلانو در این سریال حضور خواهند داشت.

futurama-1024x576

سریال «Futurama»

فوتورامای کلاسیک مت گرونینگ در سال ۱۹۹۹ داستان ماجراجویی شخصیت‌های مرتبط با Planet Express، (یک شرکت تحویل بین ستاره ای) بود. برخلاف سیمپسون ها، فوتوراما در رتبه بندی با مشکل مواجه شده است.

این نمایش چندین بار کنسل شده و سپس دوباره زنده شده است. در جدیدترین بازسازی، بازیگران اصلی از جمله کیتی ساگال، بیلی وست و جان دیماجیو حضور خواهند داشت. هنوز مشخص نشده است که آیا این طرح مسیری متفاوت از فرضیه اصلی نمایش را دنبال خواهد کرد یا خیر. راه‌اندازی مجدد سریال «Futurama» قرار است در Hulu پخش شود.

frasier-cast-1024x1024

سریال «Frasier»

نمایش اسپین آف «Cheer’s Frasier» که برنده جایزه شد، یک کلاسیک کالت است که جایگاه ویژه ای در تاریخ تلویزیون دارد. تعداد بسیار کمی از کمدی ها، موفقیتی را که سریال «Frasier» داشته است، دیده اند. این کمدی به دلیل طنز تلخ و شخصیت اصلی متکبرش، فریزر، محبوب بود. راه اندازی مجدد سال ۲۰۲۳ باعث می شود که فریزر به بوستون بازگردد و به عنوان استاد در هاروارد مشغول به کار شود.

این نمایش هنوز در مراحل اولیه خود است، بنابراین باید دید که آیا به موفقیت عظیم نمایش اصلی دست خواهد یافت یا خیر. در حالی که چندین شخصیت اصلی «Frasier» در راه اندازی مجدد وجود ندارند، کلسی گرامر نقش خود را به عنوان شخصیت اصلی بازی کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به نیکلاس لیندورست، جس سالگیرو، اندرس کیث و توکس اولاگوندویه اشاره کرد.

منبع: ویجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید