درباره شاهزاده تاکراک در سریال «امپراطور بادها»، تاکراک کیست؟

 درباره شاهزاده تاکراک در سریال «امپراطور بادها»، تاکراک کیست؟

شاهزاده تاکراک، یکی از هفت پسر امپراطور گومئوا و برادرناتنی تسو و یونگ پو بود.

کد خبر : ۱۶۶۱۳۸
بازدید : ۱۶۶۸

شاهزاده تاکراک ۵ فرزند داشت که بانو یئون یکی از آن‌ها بود. تاکراک ریاست سازمان مخفی بویو (اشباح سیاه) و وزارت را برعهده داشت و در سال ۱۰ پس از میلاد توسط حاکم تسو به دلیل کودتا کشته شد.

تاکراک در زمان حکومت گومئوا از قدرتی برخودار نبود و فرمانده دژ شرقی دورترین منطقه بویو بود. او در زمان پدر مجبور بود در بیرون قصر زندگی کند. باوجود دوری از دربار و سیاست، او هوش و مهارت زیادی از خود نشان داد و به همین دلیل در طی حکومت حاکم تسو به اختیارات بالاتری رسید و ریاست فرماندهی سازمان اشباح سیاه را کسب کرد.

او در طی کودتا یونگ پو با کمک امپراطوری هان با رشادت‌های فراوان از سقوط قلعه دانگ بویو به دست یونگ پو جلوگیری کرد و پس از آن قدرتی بیشتر در دربار یافت و به عنوان جانشین تسو منصوب شد. وی در آن زمان نزدیک‌ترین کس به تسو و مورد اعتماد وی بود.

شاهزاده گالسا (برادر ناتنی شاه تسو) که وزیر دربار بود به دلیل توجه تسو به تاکراک در طی یک دسیسه‌چینی مبنی بر شورش اشباح سیاه علیه شاه تسو باعث شد فرمان قتل شاهزاده تاکراک توسط شاه تسو در سال ۱۰ میلادی صادر شود

قتل او موجب افزایش قدرت گالسا شد. شاهزاده دوجین بعد از به قدرت‌رسیدن انتقام شاهزاده تاکراک را گرفت و گالسا را کشت.

بازیگر نقش تاکراک در سریال امپراطور بادها کیست؟

2002

سون بیونگ هو در سریال «امپراطور بادها» نقش تاکراک را بازی می‌کند. سون برای بازی در آثار اکشنی همچون «نقطه آر» (۲۰۰۴) و رانینگ وایلد (۲۰۰۶) به شهرت رسید.

منبع: شهرآرا نیوز

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید