بهترین سریال ترسناک کره ای تا ۲۰۲۳

بهترین سریال ترسناک کره ای تا ۲۰۲۳

درام‌های ترسناک کره‌ای تجربه‌های جایگزینی را برای کسانی که عمدتاً از رسانه‌های غربی استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد و داستان سرایی و اسطوره‌شناسی کره جنوبی را به نمایش می‌گذارد. اکنون ما می‌خواهیم بهترین سریال ترسناک کره ای را به شما معرفی کنیم.

کد خبر : ۱۷۹۰۸۶
بازدید : ۸۶۰

از داستان‌های جالب گرفته تا شخصیت‌های فراموش نشدنی، واقعاً هیچ چیز شبیه یک درام کره‌ای خوب نیست. در میان سریال‌های کره‌ای، برخی از درام‌های ترسناک هستند که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند و می‌توان آن‌ها را یکی از بهترین‌هایی دانست که تا کنون ساخته شده‌اند.

درام‌های ترسناک کره‌ای تجربه‌های جایگزینی را برای کسانی که عمدتاً از رسانه‌های غربی استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد و داستان سرایی و اسطوره‌شناسی کره جنوبی را به نمایش می‌گذارد. اکنون ما می‌خواهیم بهترین سریال ترسناک کره ای را به شما معرفی کنیم.

این درام‌های ترسناک ژانرها را با هم ترکیب می‌کنند و مسائل اجتماعی و سیاسی را در لایه‌های غنی تاریخ کره بررسی می‌کنند و پیچش‌ها و چرخش‌های شگفت‌انگیزی را برای مخاطبان آشنا با سنت‌های داستان‌سرایی غربی ارائه می‌کنند. در ادامه با معرفی این آثار همراه ما باشید.

Mouse

Mouse

بازیگران لی سونگ گی، لی هی جون، پارک جو هیون، کیونگ سو جین
شروع پخش 2021
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 20 قسمت
نمره IMDB 8.7

یکی از سریال‌های مورد نظر کره در ژانر وحشت «Mouse» است. بدون شک این سریالی است با وعده‌های فراوان، از جمله داستانی پرپیچ و خم در مورد بیماران روانی و آنچه آنها را هدایت می‌کند. با 20 قسمت، که برخی از آنها نزدیک به 2 ساعت طول می‌کشد، و چندین ایده ویژه برای تجسم شخصیت‌ها، این سریال واقعا اثری حماسی است.

داستان درباره یک افسر پلیس تازه کار است که در یک ایستگاه پلیس کار می‌کند. او که صادق و سخت کوش است، خود را با غیرممکن‌ها مواجه می‌کند و وظیفه دارد یک قاتل روانی را که تمام ملت را در ترس و وحشت قرار داده، ردیابی کند. این خلاصه‌ای ساده است، اما با جدول‌های زمانی متعدد، قتل‌های زیاد و پیچش‌های شگفت‌انگیز متعدد، این سریال بدون شک جذاب اما پیچیده است.

Kingdom

Kingdom

بازیگران

جو جیهون، ریو سونگ ریونگ، بائه دونا، پارک بیونگ اون، کیم سونگ-کیو

شروع پخش 2019
وضعیت پخش ادامه دارد
تعداد فصل و قسمت 2 فصل – 12 قسمت
نمره IMDB 8.3

سریال زامبی محور و هیجان انگیز Kingdom که به زیبایی تولید و آماده شده، کاملاً اثری درخور توجه است. سریال Kingdom که تاکنون به دو فصل تقسیم شده، بدون زحمت درام سیاسی را با یک طرح اکشن هیجان‌انگیز، پر از صحنه‌های زامبی‌محور زیبا ترکیب می‌کند.

داستان به آرامی آغاز می‌شود و از قسمت اول خود برای نشان دادن صحنه‌های زیبای هانیانگ در کره جنوبی استفاده می‌کند، در حالی که ما در زمان به عقب به دوره چوسون سفر می‌کنیم. تصور نبرد با زامبی‌ها بدون اسلحه یا سلاح مدرن خود نکته جذابی است، اما بسیاری از تنش‌ها از دیدن مردان و زنان ناشی می‌شود که به منابع کمیاب اطراف خود بسنده می‌کنند. این سریال یکی از معدود آثاری است که حمله زامبی‌ها را با تنش کاملا تماشایی و اکشن متعادل می‌کند.

The Guest

The Guest

بازیگران کیم دونگ ووک، کیم جائه ووک، جونگ یون چی
شروع پخش 2018
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 16 قسمت
نمره IMDB 8.1

سریالی که به خوبی نوشته شده و به طرز غیرقابل انکاری ترسناک است؛ The Guest یک سریال ترسناک مبتنی بر مالکیت ارواح شیطانی است که یک تیم غیر متعارف را نشان می‌دهد که باید با یک شیطان ترسناک روبرو شوند. داستان روی پسری به نام یون هوا پیونگ تمرکز دارد که می‌تواند ارواح را ببیند. او توسط یک روح تسخیر می‌شود و این با مرگ مادر و مادربزرگش دنبال می‌شود.

کافی است بگوییم، آنچه در ادامه می‌آید مجموعه‌ای از رویدادهای دلخراش است که مردم سعی می‌کنند روح انتقام‌جویانه را از یون هواپیونگ بیرون بکشند، که منجر به حوادث فاجعه‌باری می‌شود. این یک سریال عالی است که طرفداران آثار ترسناک کره ای می‌توانند آن را تماشا کنند، حتی اگر به خودی خود تماشای آن ضروری نباشد.

White Christmas

White Christmas

بازیگران کیم سانگ کیونگ، بک سونگ هیون، کیم یونگ کوانگ
شروع پخش 2011
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 8 قسمت
نمره IMDB 8

کریسمس سفید یک درام بسیار قدیمی‌تر از سایر درام‌های موجود در این فهرست است و طراحی تولید برخی از عناوین جدیدتر را ندارد. با این حال، قطعاً نباید اجازه دهید که این نکته شما را از تماشای آن منصرف کند. این سریال کلاستروفوبیک 8 قسمتی ما را به کوه‌های گانگواندو می‌برد. در آنجا، یک دبیرستان خصوصی معتبر به نام سو-سین وجود دارد. در حالی که همه دانش‌آموزان و کارکنان در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند، تعطیلات کریسمس شروع می‌شود و دانش‌آموزان داخل خانه را ترک می‌کنند؛ به جز هفت نفر که در مدرسه می‌مانند.

اما نامه‌های پر از نفرت که وعده می‌دهند هر کدام از افراد داخل مدریه خواهند مرد، پخش می‌شود، زیرا دانش‌آموزان به زودی متوجه می‌شوند که یک قاتل در میان آنها وجود دارد. تنها سوال این است – او چه کسی است؟ این رمز و راز جذاب با یک ایده موضوعی‌تر در مورد اینکه چه چیزی باعث می‌شود یک فرد قاتل شود ترکیب می‌شود. اگر به دنبال یک سریال آمیخته با عناصر ترسناک معمایی هستید، در اینجا کافی است توصیه کنیم این یکی را تماشا کنید.

Save Me

Save Me

بازیگران اوک تک-یون، سو یه‌جی، جو سونگ-ها، وو دو هوان
شروع پخش 2017
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 16 قسمت
نمره IMDB 7.9

سریال Save Me یک درام بسیار مهیج با یک پیش فرض بسیار جذاب است. خط داستانی اصلی در اینجا حول یک فرقه مذهبی می‌چرخد که بخش زیادی از کشور کره را در اختیار دارد و تعداد زیادی پیرو دارد. اگرچه آنها خود را به عنوان پیروان یک کلیسای صلح آمیز معرفی می‌کنند، اما مطمئنا رازهای تاریکی در زیر این نمای دلپذیر پنهان شده است.

آنچه از اینجا به بعد حاصل می‌شود ترکیبی از هیجان، درام و رمز و راز است زیرا لحظات بسیار پرتنشی در اینجا وجود دارد و بسیاری از آنها به لطف بازیگری است که نقش رهبر این فرقه را به خوبی ایفا می‌کند. این یکی از دلگیرترین آثار این فهرست است، عمدتاً به این دلیل که هیولایی که شخصیت‌های این سریال را به وحشت می‌اندازد، در نوع خود بسیار انسانی است.

Hell Is Other People

Hell Is Other People

بازیگران  ایم شی‌وان و لی دونگ ووک
شروع پخش 2019
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 10 قسمت
نمره IMDB 7.8

زندگی در یک آپارتمان با افراد دیگر می‌تواند دشوار باشد، به خصوص اگر آنها کاملا غریبه باشند. در سریال Strangers From Hell، قهرمان اصلی برای شغلی به سئول نقل مکان می‌کند و متوجه می‌شود که هم خانه‌های جدیدش کمی عجیب و غریب هستند. درام در سریال جذاب Hell Is Other People زمانی که قهرمان داستان عمیق‌تر در اسرار محیط اطراف و همسایگان خود کاوش می‌کند شدت می‌گیرد و منجر به ماجرایی جذاب از پارانویا و ترس در منظره شلوغ شهری می‌شود.

سریال با موفقیت فضایی مرموز و پر تعلیق ایجاد می‌کند و سعی دارد مخاطب روی تماشای موقعیت قهرمان داستان توجه ویژه می‌کند. بازیگران بازی‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهند و داستان با وجود اینکه هر یک از ده قسمت بیش از یک ساعت طول می‌کشد، سرعت بالایی دارد.

Happiness

Happiness

بازیگران هان هیو جو، پارک هیونگ سیک، جو وو جین
شروع پخش 2021
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 12 قسمت
نمره IMDB 7.8

ویروسی کشنده‌تر از کرونا همه را در این سریال به وحشت فرو می‌برد؛ داستان این سریال در زمانی پس از گسترش ویروس کووید اتفاق می‌افتد. در واقع کره و بقیه جهان تازه شروع به ایستادن روی پاهای خود کرده‌اند. اما متأسفانه ناگهان یک واکسن آزمایشی وارد بازار می‌شود. به زودی مشخص می‌شود که این واکسن کاتالیزور شیوع دیگری است که این یکی به مراتب مرگبارتر از کروناست.

با عطش غیرقابل رفع آب و جنون که بر افراد مبتلا فرود می‌آید، ویروس از طریق نیش و خراش و همچنین مصرف قرص‌ها پخش می‌شود. آنچه در اینجا بسیار جالب است، توجه به نکات ریز درون داستان است. پس اگر داستانی ترسناک با چاشنی یک ویروس کشنده دوست دارید این سریال را فراموش نکنید.

All of Us Are Dead

All of Us Are Dead

بازیگران پارک جی-هو، یون چان-یونگ، چو یی-هیون، لومون، یو این-سو
شروع پخش 2022
وضعیت پخش ادامه دارد
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 12 قسمت
نمره IMDB 7.5

سریال‌های ترسناک کره‌ای و زامبی‌ها دو عنصری هستند که تقریباً همیشه دست به دست هم می‌دهند. در واقع، دیدن اینکه چه تعداد از سریال‌های کره‌ای از زامبی‌ها به عنوان محور اصلی طرح خود استفاده می‌کنند، کاملاً باورنکردنی است. این مورد در All of Us Are Dead نیز وجود دارد، جایی که یک دبیرستان به مرکز شیوع زامبی‌های شرور تبدیل می‌شود.

تماشای دسته‌ای از دانش‌آموزان دوست‌داشتنی که تلاش می‌کنند از این بیماری همه‌گیر جان سالم به در ببرند، به‌طور شگفت‌انگیزی سرگرم‌کننده است، با زامبی‌های وهم‌آور که تنش زیادی را به برخی از صحنه‌های فوق‌العاده این سریال اضافه می‌کنند. اگر به دنبال یک درام زامبی‌محور غول‌پیکر هستید که با اکشن و فرمی از داستان بقا ترکیب شده باشد، این سریال بهترین است.

Sweet Home

بهترین سریال ترسناک کره ای | برترین های سینمای کره تا ۲۰۲۳ - ویجیاتو

بازیگران  سونگ کانگ، لی جین-ووک، لی شی-یونگ، لی دو-هیون، گو مین شی
شروع پخش 2020
وضعیت پخش ادامه دارد
تعداد فصل و قسمت 2 فصل – 18 قسمت
نمره IMDB 7.3

سریال ترسناک نتفلیکسی Sweet Home بر اساس یک کتاب کمیک ساخته شده است. هیون یک دانش آموز دبیرستانی است که باید برای زندگی خود بجنگد زیرا به نظر می‌رسد هیولاها سیاره را تسخیر کرده‌اند. خوشبختانه، هیون تنها کسی نخواهد بود که نبرد با هیولاها را به عهده می‌گیرد.

برخلاف سریال‌های دیگری که با هیولاهای شناخته شده (مانند زامبی‌ها) کار می‌کنند، سریال Sweet Home دارای تنوع زیادی از موجودات است. آنها تماشاگران را در لبه صندلی خود نگه می‌دارند، زیرا مخاطبان هرگز نمی‌دانند چه کسی یا چه چیزی در آینده ظاهر خواهد شد. در این بین قهرمانان نیز دلسوز هستند و به راحتی می‌توان آنها را دوست داشت. بدون شک عده‌ای خواهند بود که از این شیوه سریال‌سازی درام‌های کره‌ای خوششان نمی‌آید، اما آخرین حمله نتفلیکس به سمت موضوعات ترسناک قطعاً نویدبخش وجود بیش از چند لحظه پرتنش است.

The Cursed

The Cursed

بازیگران یوو ام جی آی وون، جونگ جی ای، سونگ دونگ-ایل، جو مین سو
شروع پخش 2020
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 12 قسمت
نمره IMDB 7.2

سریال The Cursed، یک تریلر معمایی از کره جنوبی، حول محور شخصیتی می‌چرخد که در حال تحقیق درباره یک خانواده قدرتمند و فاسد است. همانطور که او به رازهای تاریک این خانواده می‌پردازد، با نیروهای ماوراء طبیعی روبرو می‌شود که به نظر می‌رسد از این خانواده محافظت می‌کنند. این سریال با رمز و راز خود رشد می کند و ایده‌های ارائه شده در این یکی کافی است تا آن را به یک ساعت جذاب تبدیل کند.

این مجموعه با ترکیب تفسیر اجتماعی با عناصر ماوراء طبیعی، موضوعات قدرت، اخلاق، و پیامدهای امتیازات کنترل نشده را بررسی می‌کند. با تعلیق شدید و روایتی گیرا، سریال تماشایی The Cursed داستانی از دسیسه را به تصویر می‌کشد و زیر پوست ثروت و نفوذ در جامعه معاصر را آشکار می‌کند.

Search

Search

بازیگران جانگ دونگ یون، کریستال یونگ، مون جونگ هی، یون پارک، لی هیون ووک
شروع پخش 2020
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 10 قسمت
نمره IMDB 7.1

به طور کلی سریال‌سازان کره‌ای در ایجاد چرخش‌های جالب در داستان‌های علمی تخیلی و ترسناک مهارت دارند. جدیدترین آنها در سال 2020 یک ماجرای جالب در قالب یک شکار هیولا 10 قسمتی به نام جستجو است. این سریال با الهام از دیگر آثار ترسناک پرتنش مسیری جذاب را در شکل دهی روایتش دنبال می‌کند.

زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر شکار موجودی عجیب در جنگل شروع می‌شود، جنگی ناامیدکننده برای بقا در آن مکان شکل می‌گیرد؛ زیرا هم گروهبان کو دونگ جین و هم افسر نخبه سون یِ ریم تلاش می‌کنند با این موجود مرموز مبارزه کنند. در این بین توسعه شخصیت‌های خوبی نیز وجود دارد و این قطعاً برای مخاطب مناسب‌تر است که همه چیز را با نتیجه‌گیری کاملاً دراماتیک به پایان می‌رساند.

The Village: Achiara’s Secret

The Village: Achiara's Secret

بازیگران مون گئون یانگ، یوک سونگ جائه، شین یون کیونگ، ان جو وان، جانگ هی جین
شروع پخش 2015
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 16 قسمت
نمره IMDB 7

«دهکده: راز آکیارا» بیشتر از ترس و راز در حقیقت، عناصری از قله‌های فتح شده سریال توئین پیکس را به نمایش می‌گذارد. این سریال از معمای قتل‌های مرموز و دیگر نکات اسرارآمیز استفاده می‌کند تا یک شهر کوچک ترسناک تولید کند که به آرامی نمای شاد را از بین می‌برد تا چیزی بسیار زشت و تکان دهنده را در هسته آن به نمایش بگذارد.

محور اصلی این داستان آکیارا است، روستایی آرام که جنایت بسیار کمی دارد. روستاییان آنجا متأسفانه متوجه می‌شوند که یک روز وقتی معلم انگلیسی هان سو-یون جسدی مدفون را کشف می‌کند، دنیایشان به ناگهان زیر و رو شده است. بدون هیچ هویت یا انگیزه‌ای، این وظیفه پلیس تازه کار پارک وو-جا و سو-یون است که بفهمند واقعاً در این مکان چه خبر است. اگر به دنبال یک سریال معمایی پر تنش و جذاب با حالات وهم‌آور و ناراحت‌کننده هستید، این یکی قطعا ارزش دیدن دارد.

Priest

Priest

بازیگران یئون وو جین، جونگ یو می، پارک یونگ وو
شروع پخش 2018
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 16 قسمت
نمره IMDB 7

سریال کشیش یک درام کره‌ای ترسناک است که حول محور کشیش جوان کاتولیک به نام سو-مین می‌گذرد. سو-مین که در گروهی خاص نام نویسی می‌کند، توسط کشیش کی سان، که اتفاقاً بنیانگذار گروه نیز هست، نحوه جن گیری شیاطین را یاد می‌گیرد. انگیزه‌های سو‌-مین عمدتاً از گذشته او ناشی می‌شود که مادرش را شیطانی تسخیر کرده و می‌میرد.

ادامه داستان چیزی شبیه به فیلم‌های جن‌گیر است که ما در آن یک قربانی داریم و قهرمان داستان نیز باید او را نجات دهد. این اثر یکی از آن درام‌هایی است که قطعاً باید روی تماشای آن دوام بیاورید، اما بدون شک لحظات دل‌انگیز زیادی در این سریال وجود دارد که ارزش تماشای آن را دارد.

Nightmare Teacher

Nightmare Teacher

بازیگران یئون وو جین، جونگ یو می، پارک یونگ وو
شروع پخش 2018
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 16 قسمت
نمره IMDB 7

ایده ترکیب فضای یک دبیرستان با داستان‌های کابوس‌آمیز، ترکیبی برنده است که سریال ترسناک Nightmare Teacher آن را به خوبی اجرا می‌کند. وقتی یک معلم جدید به دلیل تصادف معلم پیشین مدرسه، به یک دبیرستان می‌آید، رویاهای دانش آموزان آن کلاس شروع به تحقق می‌کنند. اکنون، بچه‌ها باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، این معمای عجیب و ترسناک را حل کنند.

در ابتدا Nightmare Teacher (یا Nightmare High) شبیه درام معمولی دبیرستانی شما به نظر می‌رسد، اما پس از قسمت اول مشخص می‌شود که داستان بسیار عمیق‌تر و خلاقانه‌تر است. طرح بر روی خواسته‌های شخصی جوانان اعم از محبوبیت، ظاهر، هوش و غیره و پیامدهای قانع نشدن تمرکز دارد. معلمان قرار است ما را در مسیر درست از طریق یادگیری هدایت کنند، در برخی شرایط تنها راه یادگیری از طریق تجربه و پیامد است و سریال Nightmare High این مفهوم را به روشی فوق‌العاده معنادار بررسی می‌کند.

The Ghost Detective

The Ghost Detective

بازیگران چوی دانیل، پارک یون بین، لی جی آه
شروع پخش 2018
وضعیت پخش تمام شده
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 32 قسمت
نمره IMDB 6.8

کارآگاه ارواح، بدون تعجب، درباره کارآگاهی است که ارواح را شکار می‌کند. به طور خاص، ما با این درام ترسناک یک جفت زن/مرد معمولی داریم، زیرا نظامی سابق لی دا ایل به عنوان یک محقق خصوصی در کنار یئو وول که دستیار او می‌شود کار می‌کند. یک تیم نترس و به دنبال حقیقت، این جفت با هم متحد می‌شوند و تحقیق در مورد مرگ خواهر و برادر کوچک یئو وول را آغاز می‌کنند.

در کنار این داستان سریالی، غوغای اپیزودیک تری وجود دارد زیرا این زوج پرونده‌های مختلفی را حل می‌کنند. برای افزودن فتنه و رمز و راز بیشتر به داستان آن، زنی مرموز با لباس قرمز به نام سان وو هی نیز در صحنه‌های مختلف جنایی ظاهر می‌شود. با توازن خوبی از درام، تنش و وحشت، کارآگاه ارواح برخی از لحظات واقعاً نگران‌کننده را به نمایش می‌گذارد. همچنین شایان ذکر است که این درام هم برنده جایزه عالی برای بازیگر مرد درام و هم بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، بنابراین این یکی قطعاً یک گزینه مورد تحسین منتقدان است.

Hellbound

Hellbound

بازیگران یو آه این، کیم هیون جو، پارک جونگ مین، وون جین آه، یانگ ایک جون
شروع پخش 2021
وضعیت پخش ادامه دارد
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 6 قسمت
نمره IMDB 6.6

داستان در مورد یک گروه مذهبی مرموز به رهبری جین کیونگ هون است که آموزه‌های آنها در مورد نابودی قریب الوقوع مردم کافر توجه جهانی را به خود جلب می‌کند. در این بین موجودات ماوراء طبیعی و اهریمنی مخوف نیز احکام الهی را اجرا می‌کنند. با این حوادث جامعه به هرج و مرج فرو می‌رود و باعث افزایش قبیله گرایی در میان گروه‌هایی می‌شود که وقایع را به روش‌های مختلف تفسیر می‌کنند.

سریال Helbound به طور سرسختانه‌ای به درون موضوعات ایمان، قدرت و اخلاق می‌پردازد. این سریال با اجراهای خوب و پیش‌فرض منحصربه‌فرد، تقاطع جامعه ماوراء طبیعی و انسانی را بررسی می‌کند و پرسش‌هایی در مورد عدالت و زندگی پس از مرگ ایجاد می‌کند.

Goedam

Goedam

بازیگران سانگ چای یون، هان سوآه، شیم سو یانگ
شروع پخش 2020
وضعیت پخش ادامه دارد
تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 8 قسمت
نمره IMDB 5.7

افرادی که به داستان‌های ترسناک کره‌ای و افسانه‌های شهری علاقه‌مند هستند، چیزهایی را که Goedam ارائه می‌کند دوست خواهند داشت. هر قسمت بسیار کوتاه است و بینشی را در مورد داستان‌های زیادی که در این فرهنگ وجود دارد ارائه می‌دهد. نگاهی اجمالی به این داستان‌ها و اینکه چقدر متفاوت هستند، نکته این سریال ترسناک است. از زن دهان شکاف، قاتل آسانسور و اقوام مرده‌ای که روح شما را در خواب می‌دزدند، ایده‌های جالب زیادی وجود دارد که در این قسمت‌های 8 تا 15 دقیقه‌ای ظاهر می‌شوند.

طول کوتاه اپیزودها گاهی اوقات می‌تواند بر خلاف محتوای اپیزود باشد، اما همچنان داستان‌های کوتاه بسیار خوبی هستند که بینندگان می‌توانند اگر بخواهند چیز کوتاه و شیرینی را ببینند، روی آن سرمایه‌گذاری کنند. با توجه به اینکه بیشتر سریال‌های کره‌ای در طول اپیزود نهایت یک ساعت یا بیشتر اجرا می‌شوند، این مدت کوتاه ممکن است مورد استقبال افرادی قرار گیرد که زمان زیادی برای وقت ندارند.

نتیجه‌گیری

بهترین سریال ترسناک کره ای

سریال‌های تلویزیونی ترسناک در سراسر جهان محبوب هستند و بعید است که این موضوع به این زودی‌ها تغییر کند. سازندگان برنامه‌های تلویزیونی متوجه این موضوع هستند و هر سال چندین سریال ترسناک جدید ارائه می‌کنند که این ژانر متنوع را در بر می‌گیرد. با این حال، آنچه همه بینندگان نمی‌دانند این است که برخی از بهترین سریال های ترسناک از کره جنوبی می‌آیند. این کشور در ساخت فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی در ژانرهای مختلف برتری دارد، و نام تجاری خاص ترسناک آن برای جذب بینندگان بدون توجه به اینکه از کجا آمده‌اند کافی است.

سریال‌های ترسناک کره‌ای عناصری از ژانرهای مختلف را ترکیب می‌کنند، و در عین حال، هنوز هم واقعاً جذاب و تازه هستند. افرادی که به دنبال کاوش در دنیای سریال های ترسناک کره‌ای هستند می‌توانند لیست بالا را یک مدل ارزیابی کامل بدانند. سریال‌های متعددی وجود دارد که مردم می‌توانند آن‌ها را ببینند که طیف گسترده‌ای از داستان‌های ترسناک را به شیوه‌ای کارآمد و به یاد ماندنی پوشش می‌دهند. کافی است بگوییم، بینندگانی که عاشق وحشت از هر شکل و فرمی هستند، آنچه را که این آثار ارائه می‌دهند دوست خواهند داشت.

منبع: ویجیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید