(تصاویر) «بدون خون»؛ سریال جدید بازیگر نقش «دونگ‌یی» دربارۀ چیست؟

(تصاویر) «بدون خون»؛ سریال جدید بازیگر نقش «دونگ‌یی» دربارۀ چیست؟

هان هیو جو (بازیگر نقش اصلی سریال افسانۀ دونگ‌یی) در تازه‌ترین حضور تلویزیونی خود در نقشی مرموز و معماگونه ظاهر شده است.

کد خبر : ۱۸۱۵۶۲
بازدید : ۳۲۲۵

فرادید| سریال «بدون خون» (Blood Free) که با عنوان «گونه‌های غالب» (Dominant Species) هم معرفی شده، یک سریال جدید کره‌ای است که شبکۀ دیزنی‌پلاس آن را تهیه کرده و قرار است از 22 فروردین ماه امسال پخش آن آغاز شود. با توجه به خلاصۀ جذاب داستان و بازیگرانی که در این سریال حضور دارند، می‌توان حدس زد که «بدون خون» بتواند در فهرست بهترین درام‌های کره‌ای سال جدید قرار بگیرد.

به گزارش فرادید؛ محور اصلی داستان این سریال یک شرکت عظیم و موفق تولید گوشت مصنوعی و آزمایشگاهی است. این شرکت که کاملا بر صنعت غذایی کره مسلط شده، مدعی است که با کنار گذاشتن حیوانات از فرایند تولید گوشت، به سلطه و ستم درازمدتی که انسان بر حیوانات اعمال می‌کرده پایان داده است. اما هم در درون شرکت و هم در خارج از آن کسانی هستند که سوالات و تردیدهایی دربارۀ نحوۀ عملکرد آن دارند.

fullsizephoto1790783

هان هیو جو در نقش مدیرعامل شرکت BF

شخصیت‌های اصلی این سریال مدیر عامل این شرکت و بادیگاردش هستند. مدیرعامل و بنیانگذار شرکت زن مرموزی است که خیلی‌ها می‌خواهند از کارش سر دربیاورند. او به همراه بادیگاردش که یک افسر سابق است و به دلایل خاصی به مدیر عامل نزدیک شده، به تدریج و در جریان آشکار شدن لایه لایۀ حقیقت، درگیر ماجراهایی مرموز و پیچیده از جمله چند قتل مرموز می‌شوند.

هان هیو جو در این سریال معمایی و مهیج نقش مدیرعامل شرکت را بازی می‌کند و جو جی هون نیز نقش بادیگارد را ایفا کرده است. تصاویر و پوسترهای منتشر شده از این سریال را در اینجا ملاحظه می‌کنید.

fullsizephoto1790782

جو جی هون در نقش بادیگارد

fullsizephoto1790780

هان هیو جو

largephoto1783542 (1)

پوستر اولیۀ سریال

۱۲
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید