جدول پخش سریال‌های تلویزیون تا اردیبهشت ۱۴۰۴ مشخص شد

جدول پخش سریال‌های تلویزیون تا اردیبهشت ۱۴۰۴ مشخص شد

​رئیس مرکز سیمافیلم اظهار داشت: مشخص کردن جدول پخش باعث می شود که تبلیغات سریال‌ها درست انجام شود و جوابگویی سیما فیلم به خبرنگاران بهتر باشد. امسال سریال‌ها را فصل به فصل اعلام می‌کنیم و حتی تیزر فصلی هم می‌دهیم. به عنوان مثال از الان مشخص است که سریال «بدل» فصل بهار پخش می شود. همچنین یک گروه حرفه ای در نظر گرفته‌ایم که برای تبلیغات در فضای مجازی فعال باشند.

کد خبر : ۱۸۱۸۵۸
بازدید : ۹۹

​رئیس مرکز سیمافیلم گفت: جدول پخش سریال‌های تلویزیون تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ مشخص شده است، سریال‌ها را فصل به فصل اعلام و آگهی های تبلیغاتی (تیزرها) به صورت فصلی پخش می‌شود.

مهدی نقویان اظهار داشت: مشخص کردن جدول پخش باعث می شود که تبلیغات سریال‌ها درست انجام شود و جوابگویی سیما فیلم به خبرنگاران بهتر باشد. امسال سریال‌ها را فصل به فصل اعلام می‌کنیم و حتی تیزر فصلی هم می‌دهیم. به عنوان مثال از الان مشخص است که سریال «بدل» فصل بهار پخش می شود. همچنین یک گروه حرفه ای در نظر گرفته‌ایم که برای تبلیغات در فضای مجازی فعال باشند.

وی در پاسخ به این سوال ایرنا که سریال‌های عید بر اساس چه معیارهایی انتخاب شده‌اند توضیح داد: در انتخاب سریال‌های عید بر تنوع گونه تاکید داشتیم. برندهای شبکه‌ها مثل «زیرخاکی» و «نون خ» مشخص است و نمی‌شود آنها را به شبکه‌های دیگر انتقال داد. شب‌های احیا از شبکه یک سریال‌های مناسبتی تامینی پخش می‌شود. البته شبکه دو و سه که سریال طنز ندارند، همان سریال‌ها را ادامه می‌دهند.

رئیس مرکز سیمافیلم با اعلام این خبر که امسال سریال‌های پرمخاطبی از تلویزیون پخش شد گفت: نون خ۴، آتش و باد، گیلدخت، محرمانه و بازپرس سریال‌هایی بودند که بیش از ۱۵ میلیون مخاطب را جذب کردند. برای اولین بار یک سریال مرتبط با انتخابات به نام «صندوق رای» داشتیم. یک سریال مناسبتی هم درباره حاج قاسم با عنوان «ترور» ساخته شد. قول می‌دهم که سال آینده هم درباره اتفاقات اجتماعی تولیدات نمایشی داشته باشیم.

نقویان در پاسخ به این سوال که آیا فیلم قدیمی و پخش نشده‌ای از پایتخت وجود دارد افزود: من این خبر را تکذیب می‌کنم. هیچ فیلم آماده‌ای وجود ندارد و هر چه ساخته‌اند پخش شده است. البته خبرهای جدیدی از مجموعه «پایتخت» خواهید شنید.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید