5 سریال جذاب کره‌ای با بازی «جونگ ریو وون» (پرنسس جامیونگ)

5 سریال جذاب کره‌ای با بازی «جونگ ریو وون» (پرنسس جامیونگ)

جونگ ریو-وون برای مخاطبان ایرانی به خاطر بازی در نقش شخصیت شاهزاده جامیونگ در سریال «جامیونگ‌گو» (جومونگ 3) شناخته شده است. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با حضور این بازیگر محبوب را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر : ۱۹۳۶۴۴
بازدید : ۱۸۵۵۵

فرادید| جونگ ریو-وون بازیگر 43 سالۀ کره‌ای-استرالیایی است که در طول دوران حرفه‌ای خود نقش‌های متنوعی را در فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای ایفا کرده است. ورود او به دنیای سرگرمی با پیوستن به گروه موسیقی چاکرا در دهه ۲۰۰۰ آغاز شد. پس از انحلال این گروه در سال ۲۰۰۶، جونگ ریو-وون به طور کامل به بازیگری پرداخت.

به گزارش فرادید؛ او پس از بازی در درام کره‌ای «اسم من کیم سام سون است» در سال ۲۰۰۵ به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت. از آن زمان، او در آثار پرمخاطب زیادی حضور داشته است. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ریو وون را ملاحظه می‌کنید.

عاشقانه نیمه‌شب در هاگوون

هاگوون

داستان این سریال درباره یک معلم محبوب به نام سئو هه-جین (با بازی جونگ ریو-وون) است که بعد از سال‌ها دوباره با دانش‌آموز سابق خود لی جون-هو (وی ها-جون) ملاقات می‌کند. لی جون-هو حالا خودش هم معلم شده و در یک آکادمی خصوصی با هه جین همکار می‌شود. این همکاری و دیدار دوباره، احساسات عاشقانه‌ای را بین این دو نفر ایجاد می‌کند.

خاطرات یک دادستان

خاطرات

این سریال داستان زندگی شخصی و مسائل کاری دو دادستان را دنبال می‌کند. جونگ ریو-وون در این سریال نقش چا میونگ-جو را بازی می‌کند؛ یک دادستان نخبه که در دفتر دادستان مرکزی کار و بار موفقی دارد اما وقتی به شعبه‌ای در یک شهر کوچک منتقل می‌شود، باید با دادستان دیگری به اسم لی سان وونگ همکاری کند که دیدگاه کاملا متفاوتی به زندگی و کارش دارد.

تابۀ عشق

تابه

این درام محبوب با مضمون آشپزی که در سال ۲۰۱۸ پخش شد، داستان یک رستوران چینی کوچک و کهنه را دنبال می‌کند. دو چیل-سونگ (جانگ هیوک)، صاحب رستوران که یک تبهکار سابق بوده است، قصد دارد محل درآمدی برای همکاران سابق خود فراهم کند. یک سرآشپز و گانگستر سابق به نام سئو پونگ (لی جون-هو) به همراه یک ثروتمند ورشکسته به نام دان سه-وو (با بازی جونگ ریو-وون) نیز با چیل سونگ همکاری می‌کنند تا بتواند رستوران را به یک کسب و کار موفق تبدیل کند.

دادگاه جادوگر

دادگاه

این سریال داستان یک دادستان زن جاه طلب به نام ما یی-دوم (جونگ ریو-وون) را دنبال می‌کند که برای حل پرونده‌هایش به هر کاری دست می‌زند، حتی اگر این کار شامل استفاده از روش‌های ناعادلانه مانند جعل مدارک باشد. وقتی یی دوم به بخش مخصوص محاکمۀ متجاوزان جنسی منتقل می‌شود، در آنجا باید با یک وکیل تازه‌کار به اسم یئو جین ووک همکاری کند.

آدامس بادکنکی

آدامس

این سریال داستان دو دوست دوران کودکی، پارک ری-هوان (لی دونگ-ووک) و کیم هنگ-آه (جونگ ریو-وون) را دنبال می‌کند که کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. ری-هوان مدیر یک بیمارستان است و به دلیل اخلاق ایثارگرانه‌اش در مراقبت از بیماران شناخته می‌شود، در حالی که هنگ-آه یک تهیه‌کننده رادیویی قوی و پرشور است. بین این دو نفر احساسات عاشقانه‌ای وجود دارد اما چند نفر از جمله مادر ری-هوان و نامزد سابق هنگ آه دلشان نمی‌خواهد که آن‌ها خیلی به هم نزدیک شوند.

۵۷
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید