۱۰ موردی که بازیگران مجبور شدند در یک سریال با شریک زندگی سابقشان همبازی شوند

۱۰ موردی که بازیگران مجبور شدند در یک سریال با شریک زندگی سابقشان همبازی شوند

در ادامه این مطلب شما را با ۱۰ زوج سابقی آشنا خواهیم کرد که در یک پروژه سریالی با هم همبازی شدند.

کد خبر : ۱۹۵۰۲۶
بازدید : ۲۹۸

وقتی دو شخصیت عاشق می‌شوند و به نظر می‌رسد که یک کشش متقابل واقعی بین آن ها در یک فیلم یا سریال تلویزیونی رخ می دهد، طرفداران اغلب به این فکر می‌افتند که آیا این نگاه‌های حسرت‌انگیز و لبخندهای مشتاقانه بین آن دو در پشت دوربین هم اتفاق می‌افتد یا نه. یک جست و جوی سریع در اینترنت حقیقت را مشخص خواهد کرد، اما وقتی این دو بازیگر در زندگی واقعی زن و شوهر هستند، شیرینی خاصی وجود دارد که نتیجه کار را بهتر می کند. در حالی که که روابطی هستند که سر صحنه شکوفا شده و منجر به یک زندگی واقعی با تعریف “خوشبختی همیشگی” می شود، روابطی نیز وجود دارند که به پایان ناخوشایندی ختم می شوند.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

بسیاری از بازیگران با همبازی های خود قرار گذاشته اند و همه چیز درست پیش نرفته است. که کاملاً طبیعی است. با این حال، وقتی چنین افرادی برای حضور در یک سریال تلویزیونی قرارداد بسته و مجبور شده اند ماه ها (یا احتمالاً سال ها) همدیگر را ببینند، همه چیز سر صحنه می تواند کمی ناخوشایند پیش رفته باشد.

برخی از بازیگران می توانند احساسات خود را کنار بگذارند و حرفه ای باشند. برخی از زوج های سابق، بعد از جدایی دوست هم باقی مانده اند و واقعاً خوشحال هستند که بخشی از زندگی شخصی خود را با شخص دیگری به اشتراک گذاشته اند. کسانی نیز هستند که مطلقاً نمی خواهند با شریک زندگی سابق خود همکاری داشته باشند.
 
می توانید تصور کنید که در چنین شرایطی چقدر تنش می تواند پشت دوربین رخ دهد. در ادامه این مطلب شما را با ۱۰ زوج سابقی آشنا خواهیم کرد که در یک پروژه سریالی با هم همبازی شدند.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۱۰- کیلی کوئوکو و جان گالکی در The Big Bang Theory

یکی از نمادین‌ترین زوج‌های تاریخ تلویزیون، پنی (کیلی کوئوکو) و لئونارد هافستادتر (جانی گالکی) در سریال  تئوری بیگ بنگ  هستند. قسمت آزمایشی این سریال ۱۲ فصلی، لئونارد را نشان داد که بلافاصله عاشق همسایه جدیدش می شود و بقیه سریال به این می پردازد که او برای این دختر بی قرار می شود، آنها عاشق هم می شوند و در نهایت به پایان خوشی که هر دوی آنها سزاوار آن بودند می رسند.

حالا، وقتی نوبت به کوئوکو و گالکی در دنیای واقعی می رسد، اوضاع کمی متفاوت بود. آن دو در اوایل فصل اول متوجه شدند که نسبت به یکدیگر احساسات دارند، اما زمانی که در نهایت با هم وارد رابطه شدند، تمام تلاش خود را کردند تا همه چیز را مخفی نگه دارند، زیرا شخصیت هایشان هنوز یک آیتم رسمی در سریال نبود.

رابطه گالکی و کوئوکو نزدیک به دو سال به طول انجامید، اما آنها درست قبل از پایان سال ۲۰۰۹ به صورت توافقی به همه چیز پایان دادند. با نهایت احترام، هر دو گفته اند که از اینکه هنوز چنین پیوند محکمی با یکدیگر دارند، سپاسگزار هستند. در هر صورت، احساسات آنها نسبت به یکدیگر نقش بسیار زیادی در کشش متقابل بین شخصیت‌هایشان داشت، و افراد زیادی نمی‌توانند بگویند که این دو توانسته‌اند ۱۰ سال پس از جدایی از شریک زندگی سابق خود، همکاری موفقی داشته باشند.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۹- نینا دوبرف و یان سامرهالدر در The Vampire Diaries

مثلث عشقی چیزی بود که برای پایان دادن به همه سردرگرمی های عاشقانه در سریال The Vampire Diaries رخ داد، زیرا بسیاری از طرفداران نمی توانستند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند النا (نینا دوبرف) با استفان (پل وسلی) باشد یا دیمون (یان سامرهالدر). در نهایت، او برادر دارای حال و هوای «پسر بد» را انتخاب کرد که دقیقاً می‌دانست با چشمان آبی درخشان و لبخند فریبنده‌اش چه می‌کند، اما همین موضوع را نمی‌توان در مورد زندگی واقعی این بازیگران گفت. شخصیت‌های دوبرف و سامرهالدر در اوایل سریال شروع به قرار گذاشتن کردند – به خاطر داشته باشید که دوبرف نقش کاترین پیرس را بازی می‌کرد که رابطه‌ای دیرینه با دیمون سالواتور داشت – و سپس این بازیگران خیلی زود در زندگی واقعی نیز شروع به رابطه کردند.

تنها چند سال بعد، در سال ۲۰۱۳، این دو به طور دوستانه به رابطه خارج از صفحه نمایش خود پایان دادند، اما شخصیت های آنها باید شور و شوق و کشش متقابل را حفظ می کردند. گفتن اینکه نشان دادن چنین عشقی سخت بود تعریف کاملی از سختی تداوم نشان دادن چنین عشقی جلوی دوربین نبود، زیرا هنوز احساسات زیادی بین آن ها وجود داشت، اما خوشبختانه، آن دو توانستند همه چیز را حرفه ای پیش ببرند. اکنون، دوبرف و سامرهالدر علناً به خاطر نقاط عطف کاری و روابط فعلی شان به یکدیگر تبریک گفته اند و می توانند به گذشته نگاه کنند و پیشرفت رابطه خود به عنوان دوست را ارج بنهند.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۸- بلیک لایولی و پن بجلی در Gossip Girl

دن (پن بجلی) و سرینا (بلیک لایولی) به عنوان زوج طلایی که همه می خواستند عشق هم باشند شروع کردند، اما همانطور که Gossip Girl ادامه یافت، این دو ماهیت واقعی خود را نشان داده و به طور مداوم ثابت کردند که کمی سمی بودن می تواند در هر لحظه منفجر شود. این زوج یکدیگر را مسخره می کردند، کارهای شیطانی و شرم آوری در حق افرادی که ظاهراً دوستشان داشتند انجام دادند، و در نهایت، به دلیل اینکه چقدر خودخواهانه مایل به زیر پا گذاشتن خط قرمزها بودند، همچنان گزینه هایی بی نقص برای یکدیگر بودند.

در حالی که سرینا و دن برای طولانی ترین مدت یک زوج با رابطه ای دائماً در حال تغییر بودند، لایولی و بجلی یک بار در زندگی واقعی به خود شانس داشتن یک رابطه عاشقانه را دادند. شایعات در سال ۲۰۰۷ در مورد زوج بودن آنها شروع شد و در بهار ۲۰۰۸ تأیید شد که آنها به طور رسمی یک رابطه عاشقانه دارند. متأسفانه، این زوج در سال ۲۰۱۰ این رابطه عاشقانه را خاتمه داده و تصمیم گرفتند وضعیت رابطه خود را مخفی نگه دارند تا در مقابل دوربین حرفه ای مانده و رسانه ها را از زندگی شخصی شان دور نگه دارند.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۷- کول اسپروز و لیلی راینهارت در Riverdale

هنگامی که سریال Riverdale برای اولین بار در ژانویه ۲۰۱۷ پخش شد، طرفداران بلافاصله مجذوب رابطه بسیار مورد انتظار بین مرد مرموز و مصمم، جاگهد (کول اسپروز) و دختر باهوش و بامزه، بتی (لیلی راینهارت) شدند. کمی بعد از نیمی از فصل اول، این دو شخصیت بالاخره به یک زوج عاشق تبدیل شدند، و البته برای این دو بازیگر، خارج از صفحه نمایش، نیز یک رابطه عاشقانه در حال جوانه زدن بود که افراد زیادی در مورد آن صحبت می کردند. تنها یک ماه پس از پخش قسمت اول، شایعات زیادی در مورد راینهارت و اسپروس پخش شد و اندکی بعد، این زوج به طور علنی در مورد رابطه خود صحبت کردند. از پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا مقدار زیادی نشان دادن عشق در انظار عمومی، به نظر می‌رسید که همه چیز برای چند سال اول بین این دو خوب پیش رفت.

متأسفانه، این زوج در اواسط سال ۲۰۱۹ همه چیز را تمام ککردند. ماه‌ها بعد، آنها رابطه خود را دوباره احیا کردند تا یک سال بعد دوباره آن را قطع کنند. این دو تا پایان راه رابطه عاشقانه شان به همکاری با هم در این درام نوجوانانه ادامه دادند، اما کاراکترهای آنها نیز در داستان به همه چیز پایان دادند که باعث شد برخی از طرفداران از عدم تعهدشان به هم عصبانی شوند.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۶- جانی گالکی و سارا گیلبرت در Roseanne

در حالی که بسیاری می‌دانند که جانی گالکی و کیلی کوئوکو سابقه‌ای عاشقانه با هم دارند، بسیاری از طرفداران از اینکه ستاره دیگری از سریال بیگ بنگ تئوری نیز سابقه‌ای عاشقانه با گالکی داشته، کاملاً بی‌اطلاع هستند. سارا گیلبرت، بازیگر نقش لزلی وینکل، دانشمند شوخ و باهوشی که با لئونارد ارتباط داشت و همیشه شلدون را “احمق” خطاب می کرد، و گالکی در واقع مدت ها قبل در حین فیلمبرداری سریال  روزان  با هم قرار می گذاشتند. شخصیت‌های آن‌ها، دیوید و دارلین، در واقع یک رابطه فوق‌العاده، بامزه و به شکل عجیب و غریبی قابل درک داشتند که ۲۰ سال بعد به اسپین‌آف The Conners منتقل شد.

وقتی گالکی و گیلبرت سر صحنه با هم قرار گذاشتند، هنوز نوجوانانی بودند که سعی می‌کردند از عشق سر دربیاورند. در آن زمان این احساس طبیعی و ایمن جلوه می کرد زیرا شخصیت های آنها بسیار به هم نزدیک شده و دوستی آن ها در زندگی واقعی نیز مستحکم بود. با این حال، تنها دو سال پس از اینکه آنها شروع به قرار عاشقانه با هم کردند، گیلبرت متوجه شد که او تمایلات عاشقانه دیگری دارد. این دو از هم جدا شدند و گالکی بارها اعلام کرد به خود افتخار می کند که بخشی از زندگی گیلبرت بوده است.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۵- جنیفر آنیستون و تیت داناوان در Friends

ریچل گرین (جنیفر آنیستون) در طول سال ها دوست پسرهای زیادی داشته است، اما به طور خاص یکی از این پسرها کمی بیشتر از آن چیزی که بیشتر طرفداران از آن مطلع بودند، برای نقش خود در سریال  دوستان  پیشینه داشت. تیت داناوان در این سریال نقش جاشوا بورگین، میلیونر مطلقه ای که به لباسی کاملاً جدید نیاز داشت، بازی می کرد. ریچل همیشه شیفته جاشوا بود، و زمانی که او قدم بزرگی را برداشته و پس از تنها چهار قرار عاشقانه از جاشوا خواستگاری کرد، او به درستی به همه چیز پایان داد.

اکنون، با نگاهی به رابطه واقعی گذشته آنیستون و داناوان، طرفداران می توانند ببینند که چگونه برخی از ناهنجاری های رابطه آنها روی صفحه نمایش نیز به تصویر کشیده شد. برخلاف تصور بیشتر مردم، آنیستون و داناوان در سریال Friends با هم آشنا نشدند. آنها در واقع چند سال قبل از حضور کوتاه داناوان در  فرندز  با هم آشنا شدند، و زمانی که او به گروه بازیگران معروف این سریال ملحق شد، او و آنیستون همه چیز را پایان داده بودند. داناوان در این رابطه به مجله Us Weekly گفت که این «واقعاً دردناک و سخت» است که طوری رفتار کنند که انگار به تازگی با هم آشنا شده و شخصیت آنیستون بسیار بزرگتر و مسلط بر شخصیت او بود.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۴- الکسیس بلیدل و میلو ونتیمیگلیا در Gilmore Girls

روری گیلمور (الکسیس بلیدل) در سریال  دختران گیلمور  سه رابطه جدی داشت، اما تنها یکی از آنها توانست از صفحه نمایش فراتر رفته و وارد زندگی واقعی بلیدل شود. جس ماریانو (میلو ونتیمیگلیا)، برادرزاده لوکِ «پسر بد» که خواندن کتاب را به تعامل واقعی انسانی ترجیح می داد، کسی بود که قلب ها را به کلیشه ای ترین شکل ممکن ربود، و ونتیمیگلیا نیز توانست قلب بلیدل را در پشت صحنه نیز برباید.

زمانی که ونتیمیگلیو در فصل دوم به سریال دختران گیلمور پیوست، این دو با هم آشنا شده و شروع به قرار عاشقانه کردند. آنها رابطه واقعی خود را برای چندین سال دور از کانون توجه نگه داشتند، اما طرفداران واقعی می توانستند ببینند که آنها روی صحنه نمایش به شکلی واقعی عاشق هم هستند. در سال ۲۰۰۶، این زوج بدون اینکه جزئیات زیادی را فاش کنند، از هم جدا شدند. ۱۰ سال بعد، این دو در راه اندازی مجدد سریال A Year in the Life از نتفلیکس دوباره کنار هم قرار گرفتند و به نظر می رسد که شخصیت های آنها رسماً دوستان قدیمی هستند که شعله های عشقی قدیمی هنوز در دلشان وجود دارد، احساساتی که باعث می شود جفت کردن دوباره آن ها بسیار خوشایند و جذاب باشد.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۳- لنا هیدی و جروم فلین در Game of Thrones

چه کسی می‌توانست تصور کند که سرسی لنیستر (لنا هیدی) به جز برادر خودش به کسی نگاه عاشقانه کرده باشد؟ خب، این ملکه شیطان صفت احتمالاً عشقی به کسی نداشت، مگر اینکه به دنبال کسب چیزی در ازای آن باشد، اما این بازیگر مطمئناً مدت ها قبل از اینکه در سریال  بازی تاج و تخت  بازی کند با یک بازیگر خاص این سریال رابطه داشته است. جروم فلین که نقش جنگجوی مزدور و ماهری به نام بران را بازی می‌کرد، در سال ۲۰۰۲، تقریباً یک دهه پس از ملاقات هیدی در سر صحنه سریال تلویزیونی بریتانیایی  سرباز سرباز ، توانست قلب هیدی را به دست آورد.

آنها تا زمانی که می توانستند رابطه خود را خصوصی نگه داشتند، اما وقتی بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۱ پخش شد، طرفداران شروع به تحقیق کرده و متوجه شدند که این زوج اخیراً همه چیز را به هم زده اند. شایعات شروع به پخش شدن کرد مبنی بر اینکه رابطه این دو بسیار بد به پایان رسیده است، و در نتیجه هیدی از انجام هر گونه صحنه مشترک با شریک زندگی سابق خود امتناع کرد. با این حال، در سال ۲۰۱۹، فلین گفت که آنها سر صحنه فیلمبرداری این سریال با هم صحبت کرده اند و هیچ نفرتی بین آنها وجود نداشته است.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۲- جنیفر کارپنتر و مایکل سی هال در Dexter

اینجا بحث خواهر و برادری است؛ آنها روی اعصاب هم می رفتند، اما در نهایت، همیشه به عشق و حمایت یکدیگر باز می گشتند. وقتی در مورد خواهر و برادرهای روی پرده در سریال  دکستر ، دکستر (مایکل سی هال) و دب (جنیفر کارپنتر) صحبت می کنیم، رابطه آنها کمی عجیب بود. دب، که از نظر فنی خواهر ناتنی دکستر بود، علاقه ای عاشقانه و ممنوعه به برادر ناتنی اش پیدا کرد و به نظر می‌رسید که گاهی اوقات این احساسات مشترک بود. طرفداران عاشق تماشای آن‌ها در حل معماها و از بین بردن افراد شیطان صفت بودند، اما به نظر نمی‌رسید که افراد زیادی در پی وقوع هر گونه عشقی بین این دو باشند.

وقتی کارپنتر و هال فیلمبرداری دکستر را شروع کردند، هال به تازگی از همسرش جدا شده بود. او و همبازی اش در این سریال خیلی به هم نزدیک شدند و در نهایت بدون اینکه به کسی بگویند با هم قرار گذاشتند. در سال ۲۰۰۸، این دو در مراسمی خصوصی ازدواج کردند، اما این رابطه تا پایان سریال دوام نیاورد. در حالی که آنها متوجه شدند که در کنار هم عالی هستند، اما به این نتیجه رسیدند که به عنوان دوست و همکار بهتر از زن و شوهر می توانند با هم در ارتباط باشند. طلاق آنها در سال ۲۰۱۱ نهایی شد، اما هیچ یک معتقد نیستند که رابطه آنها تأثیری بر شخصیت هایشان در سریال دکستر داشته است.

زوج های سابقی که در یک سریال با هم همبازی شدند

۱- ریچل بیلسون و آدام برودی در The O.C.

چیزی در مورد عشق جوان وجود دارد که روی پرده بسیار دلچسب و احساسات برانگیز است، و با توجه به اینکه سامر (ریچل بیلسون) و سث (آدام برودی) طرفداران زیادی را در سریال The O.C. شیفته خود کردند، عملاً همه می خواستند شکوفا شدن رابطه ای بین آنها را ببینند. برای چهار فصل، رابطه سث و سامر شکوفا شد. آنها در مورد موقعیت های دشواری صحبت کردند، تقریباً در همه چیز از یکدیگر حمایت کردند، و در پایان، عروسی بزرگی را تجربه کردند که به حق شایسته آن بودند. متأسفانه، همه چیز برای نسخه های واقعی آنها دقیقاً به همین شکل پیش نرفت. در حالی که طرفداران عاشق شخصیت های آن ها در سریال بودند، بیلسون و برودی رابطه عاشقانه خاص خود را خارج از سریال تجربه می کردند.

این زوج در سال ۲۰۰۳ زمانی که شخصیت های سریالی شان شروع به پذیرش احساسات شان نسبت به یکدیگر کردند، قرار عاشقانه با هم را آغاز کردند. آنها قطعاً سعی نکردند رابطه خود را از مردم پنهان کنند (احتمالاً به این دلیل که به افزایش عشق کاراکترهایشان روی صفحه نمایش کمک می کرد)، اما پس از اینکه این زوج درست قبل از پایان سریال از هم جدا شدند، مجبور شدند به طرز ناخوشایند و عجیبی صفحه عروسی شان را فیلمبرداری کنند. خوشبختانه، هر دو در مورد پایان عاقبت کاراکترهایشان نظر مساعدی داشتند و به نظر می رسد که هیچ احساس بدی بین این دو وجود ندارد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید