بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «کیم تائه هی»؛ از «پلکان بهشت» تا زندگی «بانوجانگ»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «کیم تائه هی»؛ از «پلکان بهشت» تا زندگی «بانوجانگ»

در اینجا فهرستی از 6 سریال برتر کره‌ای با بازی «کیم تائه هی» را ملاحظه می‌کنید که یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران کره جنوبی در سطح بین‌المللی به حساب می‌آید.

کد خبر : ۲۰۴۶۱۷
بازدید : ۱۸۳۴۳

فرادید| کیم تائه هی هنوز هم در 44 سالگی به عنوان یکی از محبوب‌ترین و زیباترین بازیگران در صنعت سرگرمی کره جنوبی شناخته می‌شود.

به گزارش فرادید؛ تائه هی با بازی خیره‌کننده‌اش در درام‌های ماندگاری همچون «پلکانی به سوی بهشت»، «پرنسس من» و «آیریس»، طرفداران فراوانی در سراسر دنیا پیدا کرده است. دراینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی این بازیگر جذاب و بااستعداد را ملاحظه می‌کنید.

1. پلکانی به سوی بهشت (2003)

پلکان

این یکی از معروفترین درام‌های کلاسیک کره‌ای است که با بازی درخشان کیم تائه هی همراه بود. البته او در این سریال نقش اصلی زن را بازی نمی‌کرد. تائه هی در این داستان نقش خواهر ناتنی و شرور شخصیت اصلی یعنی هان جونگ-سو (با بازی چوی جی وو) را دارد که می‌خواهد هر طور شده او را از عشق اول زندگی‌اش جدا کند. این سریال یک داستان احساسی بسیار عمیق و تاثیرگذار دارد که باعث شده در طی سال‌های به عنوان یکی از بهترین درام‌‌های کره‌ای شناخته شود.

2. آیریس (2009)

ایریس

این یکی از مهیج‌ترین و اکشن‌ترین سریال‌های کره‌ای است. «آیریس» داستان دو دوست نزدیک را روایت می‌کند که در محیط پرتنش سرویس امنیت ملی کار می‌کنند و هر دو به یک زن (کیم تائه هی) علاقه‌مند می‌شوند. یکی از آن‌ها در ظاهر خودش را کنار می‌کشد اما این تازه آغاز ماجرایی سرشار از خیانت و انتقام و هیجان است. روایت قدرتمند و شخصیت‌های جذاب این سریال، تماشای آن را به یک تجربۀ به شدت اعتیادآور تبدیل می‌کند که شما را بدون وقفه از یک قسمت به قسمت دیگر می‌کشاند.

3. پرنسس من (2011)

پرنسس

یک دانشجوی عادی و زیبا به نام لی سول (با بازی کیم تائه هی) متوجه می‌شود که در واقع یک پرنسس و از نوادگان امپراتور سانجونگ، آخرین امپراتور سلسله چوسان است. پارک هه یونگ (با بازی سونگ سونگ هون)، نوه رئیس یکی از بزرگترین شرکت‌های کره، مسئول آموزش آداب و رسوم سلطنتی به سول می‌شود تا او بتواند نقش خود را به درستی ایفا کند. اما وقتی هه یونگ به سول علاقه‌مند می‌شود، اوضاع و احوال پیچیده‌ای به وجود می‌آید.

4. جانگ اوک جونگ، زندگی برای عشق (2013)

جانگ

این سریال جذاب که داستان و شخصیت‌های آن تا حدی با داستان و شخصیت‌های سریال معروف «دونگ‌یی» همپوشانی دارند، روایتی از عشق و جاه‌طلبی «بانو جانگ» است؛ زنی جوان و با استعداد که برای گذران زندگی به طراحی لباس روی آورده است. اما یک خوش‌شانسی ناگهانی او را به دنیای سلطنتی و زندگی در کاخ می‌برد و صحنه را برای داستانی سرشار از آرزو، عشق و پیچیدگی‌های قدرت فراهم می‌کند.

5. یونگ پال (2015)

یونگ

کیم تائه هیون در این سریال نقش یک جراح با استعداد را بازی می‌کند. او که برای پرداخت هزینه‌های درمانی خواهرش به شدت به پول نیاز دارد، نام مستعار «یونگ پال» را انتخاب کرده و مهارت‌های پزشکی خود را در اختیار تبهکاران و ثروتمندانی می‌گذارد که نیاز به مراقبت پزشکی دارند اما نمی‌توانند به صورت عمومی این کار را انجام دهند. یک بار او وارث یک خانوادۀ ثروتمند را از کما بیرون می‌آورد و این کار منجر به ماجراها و اتفاقات پیچیده و غیرمنتظره‌ای می‌شود.

6. سلام خداحافظ مامان (2020)

سلام

تائه هی در این سریال نقش چا یو ری را بازی می‌کند؛ یک روح که حتی بعد از مرگش نیز نگران همسر و فرزندش بوده است. اما در یک اتفاق غیرمنتظره او این امکان را پیدا می‌کند که به مدت 49 روز در یک بدن زنده دوباره متولد شود. این برای او فرصتی طلایی برای ترمیم و بهبود روابط خانوادگی به هم ریخته‌اش است.

۵۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید