اطلاعاتی جذاب و جدید از فیلم تازه جیمز باند

اطلاعاتی جذاب و جدید  از فیلم تازه جیمز باند

به‌تازگی اطلاعات جالبی از فیلم جدید جیمز باند منتشر شده و ظاهرا قرار است این فیلم با یک تیم بازیگری کاملا جدید ساخته شود.

کد خبر : ۲۰۶۸۹۹
بازدید : ۹

مدت‌هاست که اخبار و شایعات ضد و نقیضی درباره بازیگر بعدی نقش مامور ۰۰۷ به گوش می‌رسد؛ اما تاکنون هیچ اطلاعات رسمی و دقیقی در این خصوص منتشر نشده است. حالا اطلاعات جالبی از فیلم جدید جیمز باند فاش شده که نشان می‌دهد قرار است این مجموعه، تحول بزرگی را تجربه کند.

بن ویشاو که در فیلم‌های اسکای فال، Spectre و No Time to Die در مجموعه فیلم‌های جیمزباند، نقش کیو، یک متخصص تکنولوژی را بازی می‌کرد، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که احتمالا برای فیلم بعدی این مجموعه، بازنخواهد گشت.

11_11zon

ویشاو در این مصاحبه با شبکه BBC تاکید کرد که ظاهرا قرار است نقش کیو و سایر نقش‌های اصلی، دوباره ساخته شوند. وی افزود:

فکر نمی‌کنم در برنامه بعدی جیمزباند باشم. تصور می‌کنم آنها همه چیز را کاملا از نو و با یک تیم بازیگری کاملا جدید شروع می‌کنند. البته این نظر من است و هیچ ایده‌ای ندارم.

بن ویشاو در انتهای صحبت‌های خود خاطرنشان کرد که شروع مجدد مجموعه جیمزباند با بازیگران کاملا جدید، می‌تواند برای این سری فیلم‌ها خوب باشد؛ اما اگر تهیه‌کنندگان از او بخواهند، باز هم برای نقش Q بازمی‌گردد.

چه کسی در فیلم جدید جیمز باند نقش مامور ۰۰۷ را بازی می‌کند؟

فیلم جدید جیمز باند، بیست و ششمین فیلم از این مجموعه محبوب محسوب می‌شود؛ اما فعلا اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست. از مدت‌ها پیش تایید شده بود که دنیل کریگ که نقش ابرجاسوس بریتانیایی را در پنج فیلم جیمز باند بازی کرده بود، دیگر قرار است در این فیلم‌ها ایفای نقش کند و نقش مامور ۰۰۷ به بازیگر جدیدی می‌رسد. شایعات مختلفی در این خصوص منتشر شده بود که یکی از جدیدترین آنها، پیشتازی آرون تیلور جانسون برای معرفی به‌عنوان جیمز باند جدید سینما است.

باربارا بروکلی و مایکل جی ویلسون، تهیه‌کنندگان فیلم بعدی جیمزباند، کار روی ساخت این فیلم را آغاز کرده‌اند و به همین دلیل انتظار می‌رود به‌زودی تکلیف لیست بازیگران این اثر، مشخص شود. گفته می‌شود این فیلم قرار است شروع مجددی برای سری عناوین جیمزباند باشد و با این اوصاف، اظهارات بن ویشاو مبنی بر تغییر کلی تیم بازیگران، منطقی به‌نظر می‌رسد.

پیش از این که بن ویشاو در نقش کیو بازی کند، این نقش توسط بازیگرانی مثل دزموند لولین بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۹۹ اجرا شده بود. فیلم بعدی بن ویشاو، پدینگتون در پرو است که به‌زودی اکران خواهد شد. گفتنی است علاوه بر فیلم جدید جیمزباند، توسعه‌دهندگان بازی هیتمن در حال ساخت یک بازی ویدیویی بر اساس شخصیت مامور ۰۰۷ هستند که داستانی اصلی را در جهان جیمزباند روایت می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید