بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و جذاب «پارک یون بین»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و جذاب «پارک یون بین»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان پارک یون بین را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر : ۲۰۷۳۶۹
بازدید : ۱۲۷

فرادید| پارک یون بین ستارۀ 32 سالۀ کره‌ای است که در حال حاضر یکی از چهره‌های برجستۀ صنعت سرگرمی کره به حساب می‌آید. او در چهارسالگی فعالیت خود را به عنوان یک مدل کودک آغاز کرد و در 6 سالگی به عنوان یک بازیگر کودک وارد دنیای فیلم و سریال شد.

به گزارش فرادید؛ با وجود اینکه پارک یون-بین در حال حاضر بیشتر به خاطر بازی درخشانش در نقش یک وکیل جوان مبتلا به اوتیسم در سریال «وکیل وو خارق‌العاده» شناخته می‌شود، اما گسترۀ نقش‌های او در واقع بسیار متنوع و جذاب بوده‌اند؛ از یک دانشجوی عجیب و غریب روزنامه‌نگاری گرفته تا دستیار باهوش یک کارآگاه ماوراءالطبیعه و شاهزاده‌ای از دوران چوسان که برای حفظ تخت سلطنت هویت خود را پنهان می‌کند. در اینجا نگاهی به برخی از بهترین سریال‌های او می‌اندازیم؛ سریال‌هایی که نام او را به عنوان یک ستارۀ جوان و بااستعداد در دنیای فیلم و سریال طنین‌انداز کرده‌اند.

1. دوران جوانی (2016)

دوران

پنج دانشجوی دختر با شخصیت‌ها و پیشینه‌های مختلف در یک خانه زندگی می‌کنند. از جمله یو اون-جه (با بازی پارک هه-سو و جی وو) که دانشجوی روان‌شناسی است، جونگ یه-اون (با بازی هان سونگ-یون) که دانشجوی هنرهای آشپزی مذهبی است، یون جین-میونگ (با بازی هان یه-ری) که دانشجوی سخت‌کوش مدیریت بازرگانی است و بالاخره سونگ جی-وون (با بازی پارک یون-بین) که دانشجوی روزنامه‌نگاری با روحیات عجیب‌وغریب است. این دخترها در ابتدا با هم غریبه هستند، اما با گذر زمان به هم نزدیک شده و از خصوصیات و مسائل پیچیدۀ زندگی یکدیگر آگاه می‌شوند.

در این سریال پارک یون بین بالاخره پس از چندین نقش فرعی توانست خود را به‌عنوان یک بازیگر درجه‌یک نقش اصلی مطرح کند و بازخوردهای مثبتی از منتقدان و مخاطبان دریافت کند.

2. کارآگاه روح (2018)

کارآگاه

لی دا-ایل (با بازی چوی دنیل) کارآگاهی است که ارواح را شکار می‌کند. دستیار او، جونگ یو-وول (با بازی پارک یون-بین) شخصیتی جسور و پرشور دارد و ۱۰ سال است که در این کار سابقه دارد. لی دا-ایل به‌طور غیرمنتظره درگیر پرونده‌ای مرموز می‌شود که به مرگ یکی از اعضای خانواده جونگ یو-وول مربوط است و در تمامی صحنه‌های جرم ردپای زنی با لباس قرمز دیده می‌شود.

این سریال بازخورد خیلی خوبی داشت و پارک یون-بین به خاطر بازی در این سریال در جشنواره جوایز KBS نامزد جایزه بهترین بازیگر زن در یک مینی‌سریال شد.

3. لیگ جذاب (2019)

لیگ

یک تیم بیسبال حرفه‌ای کره‌ای با عنوان «رویایی‌ها» چهار فصل پیاپی ناموفق بوده و در جدول لیگ آخر شده است. حالا مدیر تیم استعفا داده و اوضاع سخت شده است. بک سونگ-سو (با بازی نامکونگ مین) که رزومه‌ای عالی اما بدون تجربه مدیریت دارد وارد ماجرا می‌شود. او با وجود بودجه کم و درگیری‌های داخلی، با همکاری مدیر عملیاتی پرشور تیم، لی سه-یونگ (با بازی پارک یون-بین) که تنها زن تیم است و هان جه-هی (با بازی جو بیونگ-کیو) تلاش می‌کنند تیمی بسازند که بتواند به موفقیت‌های بزرگ دست یابد.

این سریال در کره بسیار مورد توجه قرار گرفت و محبوبیتش تا ۱۹.۱ درصد افزایش یافت. پارک یون-بین برای بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن مینی‌سریال را در جشنواره Grimae Awards 2020 کسب کرد.

4. از برامس خوشت میاد؟ (2020)

برامس

پارک جون-یونگ (با بازی کیم مین-جه) و چه سونگ-آه (با بازی پارک یون-بین) دو دانشجوی پرشور و درون‌گرای موسیقی کلاسیک هستند که در حین دنبال کردن رویاهایشان، با یکدیگر آشنا می‌شوند و درک می‌کنند که خوشبختی برای آنها چه معنایی دارد.

پارک یون-بین برای بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن مینی‌سریال درام رمانتیک را در جشنواره SBS Drama Awards 2020 کسب کرد.

5. علاقه پادشاه (2021)

photo1395992

در دوران چوسان، همسر ولیعهد یک پسر و  دختر دوقلو به دنیا می‌آورد. این موضوع به‌عنوان نشانه‌ای شوم تلقی می‌شود و قرار می‌شود دختر کشته شود تا طلسم بدیمنی شکسته شود. اما مادر دخترش را به‌طور پنهانی به جایی دور از قصر می‌فرستد. سال‌ها بعد، پسر می‌میرد و این موضوع آیندۀ تاج و تخت را آسیب‌پذیر می‌کند. در این زمان دختر (با بازی پارک یون بین) بازمی‌گردد تا بتواند جایگاه خود را پس بگیرد. اما او از افشای راز خود می‌ترسد و به فردی گوشه‌گیر و کم‌حرف تبدیل می‌شود. با این حال، معلم خوشبینش، جونگ جی-وون (با بازی رووون) ممکن است بتواند اوضاع را تغییر دهد.

این نخستین سریال به زبان کره‌ای بود که موفق به کسب عنوان در پنجاهمین دوره جوایز بین‌المللی امی شد. پارک یون-بین نیز برای بازی خود جوایز متعددی از جمله جایزه محبوبیت و جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره KBS Drama Awards 2021 را به‌دست آورد.

6. وکیل وو خارق‌العاده (2022)

_;dg

وکیل جوان وو یونگ-وو (با بازی پارک یون-بین) مبتلا به سندرم اوتیسم است. این موضوع وضعیت او را نسبت به دیگران متفاوت می‌کند و تعاملات اجتماعی و روابط عاطفی‌اش را پیچیده می‌سازد. با این حال، هوش، حافظۀ فوق‌العاده و خلاقیت او تاثیر زیادی در پیشرفت کارش دارند. او به تدریج می‌تواند خود را به عنوان یک وکیل درجه‌یک به همکارانش اثبات کند.

این سریال با استقبال چشمگیری مواجه شد و پارک یون-بین به خاطر درخشانش در تیتر اخبار جهانی قرار گرفت و جوایز متعددی کسب کرد. این جوایز شامل عنوان بهترین بازیگر سال در جشنواره The Star Awards، عنوان بهترین بازیگر زن (داخلی) در جشنواره The Kinolights Awards و عنوان بهترین بازیگر زن سریال در جوایز Cine21 می‌شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید