نگاهی نزدیک به فصل چهارم سریال امیلی در پاریس؛ از داستان تا بازیگران

نگاهی نزدیک به فصل چهارم سریال امیلی در پاریس؛ از داستان تا بازیگران

فصل جدید این سریال (فصل چهارم) به‌تازگی و در دو بخش یکبار در 15 آگست 2024 (25 مرداد 1403) و یکبار در 12 سپتامبر 2024 (22 شهریور) منتشر شده است. در ادامه به بررسی فصل چهارم این سریال می‌پردازیم.

کد خبر : ۲۰۸۶۷۱
بازدید : ۳۱

امیلی در پاریس (Emily in Paris) داستان زندگی یک دختر جوان آمریکایی به نام امیلی کوپر با بازی لیلی کالینز است که با قبول یک شغل موقت در پاریس به این شهر سفر می‌کند. او که به دنبال لذت‌بردن از زندگی و کار در شهر رویایی پاریس است با چالش‌های بسیاری از جمله یادگیری زبان جدید، مواجه‌شدن با اختلافات فرهنگی، پیداکردن دوستان جدید، و تلاش برای بهبود اوضاع کاری‌اش مواجه می‌شود و همه‌ی این‌ها در نهایت داستانی سرشار از رمنس و سبک زندگی نمایشی را به تصویر می‌کشد که اگر چه که انتقادهای بسیاری به آن وارد است اما نمی‌توان محبوبیت آن را نادیده گرفت.

انتقادها معمولا متوجه شخصیت امیلی کوپر، تصمیمات او و نحوه‌ی به‌تصویرکشیدن فرهنگ و سبک زندگی پاریسی است اما همچنان بینندگان مسحور دیدن مد و فشن و لباس‌های پر زرق‌وبرق، داستان شاد و پرماجرا و پیچیدگی روابط در این سریال هستند و از هر فصل به‌خوبی استقبال می‌کنند.

فصل جدید این سریال (فصل چهارم) به‌تازگی و در دو بخش یکبار در 15 آگست 2024 (25 مرداد 1403) و یکبار در 12 سپتامبر 2024 (22 شهریور) منتشر شده است. در ادامه به بررسی فصل چهارم این سریال می‌پردازیم.

فضای کلی داستان

62

لوکیشن‌های تازه، شخصیت‌های جدید، عاشقانه‌های بیشتر: دوباره زمان تغییر برای امیلی کوپر فرارسیده است. وقت آن است که امیلی کوپر (لیلی کالینز) برنامه یادگیری زبان تلفن همراهش را به‌روز کند، زیرا آمریکایی موردعلاقه طرف‌داران، در فصل چهارم به یک مقصد اروپایی جدید می‌رود: رم. امیلی در پاریس فصل 3 با یک نت بسیار دراماتیک به پایان رسید چراکه امیلی متوجه شد دوست و همسایه ی سرآشپزش به همراه یکی دیگر از دوستان نزدیکش به نام کمیل در انتظار تولد فرزندشان هستند.

لیلی کالینز در مصاحبه ی اخیرش بیان می کند که: “در فصل چهارم، امیلی خود را در یک سفر پرمشغله می‌یابد.” سفری که از ارتفاعات کوه آلپ در فرانسه آغاز میشود و تا میدان‌های شهر رم در ایتالیا ادامه می‌یابد. بینندگان مناظر چشم‌نواز و زیبای بسیاری را از دریچه‌ی چشمان امیلی تماشا خواهند کرد درحالی که خود را در مواجهه با شخصیتهای جدید، داستانهای عاشقانه‌ی متعدد و یک زبان جدید می یابند.

کالینز اضافه می‌کند “. حالا امیلی برای مدتی در پاریس زندگی کرده و دوستانی پیدا کرده است که می‌تواند به آن‌ها اعتماد کند. او فضای امنی ایجادکرده تا بتواند احساسات واقعی خود را بیان کند و با خیال راحت آسیب‌پذیر به نظر برسد. بسیار خوشحال هستم که حالا خوش بینی امیلی به عنوان بخش پررنگی از شخصیت او می‌تواند با وجود آسیب پذیری متعادل شود.” برای دانستن همه چیزهایی که باید در مورد فصل چهارم امیلی در پاریس بدانید با ادامه‌ی مطلب همراه شوید.

داستان فصل چهارم امیلی در پاریس 

63

پس از اتفاقات دراماتیک عروسی کامیل و گابریل، امیلی در حال فروپاشی روانی است. امیلی بر سر یک دوراهی برای یافتن عشق زندگی‌اش است. او بین انتخاب الفی یا گابریل سرگردان است درحالی‌که بدترین ترس‌های الفی درباره‌ی امیلی و گابریل تایید شده است. شیفتگی امیلی و گابریل نسبت به هم غیرقابل‌انکار است و آنها با هم برای رسیدن به ستاره میشلن کار می‌کنند، اما دو راز بزرگ آرزوی آنها را تهدید می‌کند. این دو، شخصیت‌های اصلی داستان هستند که ستاره‌ی بختشان تلاقی کرده. کالینز ادامه می‌دهد “آنها اشتیاق زیادی به یکدیگر دارند.

آنها چیزهایی دارند که سر راهشان قرار می‌گیرد، اما، درعین‌حال، احساس می‌کنم در هر فصل، به‌نوعی عجیب، رابطه آنها عمیق‌تر می‌شود.” در همین حین در محل کار، سیلوی (لروی-بولیو) با یک دوراهی سخت مواجه می‌شود و مجبور می‌شود به‌خاطر ازدواجش با موقعیت‌های جدیدی روبه‌رو شود و پرسنل جدیدی را به آژانس گراتو اضافه کند.

همان‌طور که در عکس‌های منتشر شده می‌بینیم، عنصر جدیدی برای اکتشاف در دنیای مد به فصل چهارم اضافه شده – زمستان. اندرو فلمینگ، تهیه‌کننده و کارگردان اجرایی در ایونت تودوم نتفلیکس می‌گوید: ما در حال دریافت حسی متفاوت از پاریس هستیم. صحنه‌هایی که به‌جای نشان‌دادن پاریس آفتابی و پرگل، فضایی خاکستری و دنج و مردمانی باکت و بارانی را به نمایش می‌گذارد.

فضایی که برای نمایش داستان‌های عاشقانه جذاب و رویایی به نظر می‌رسد. طبیعتا، این شامل بسیاری از لایه‌های جدید، هم از جنبه‌‌ی کمدی و هم از نظر فرهنگی است. مریلین فیتوسی، طراح لباس به تودوم می‌گوید: امیلی در حال پیداکردن خودش است و با استایل‌های قدرتمند کاملا هماهنگ با سبک لباس پوشیدن پاریسی، قدرت درونش را به نمایش می‌گذارد.

شعار ما این بود که البته لباس‌های جذابی به نمایش بگذاریم اما درعین‌حال کاملا ریسک‌پذیر باشیم. همچنین امیلی در بخش دوم این فصل به تعطیلات در رم می‌رود. جایی که به طور کامل از زمستان خارج می‌شویم و در هوای مطبوع رم با سبک معماری، فضاهای بی‌نظیر تاریخی و فرهنگ مردم این شهر آشنا می‌شویم که به جذابیت‌های داستان می‌افزاید.

بازیگران فصل چهارم امیلی در پاریس 

64

در فصل چهارم کالینز در نقش امیلی کوپر، فیلیپین لروی-بولیو در نقش سیلوی گراتو، اشلی پارک در نقش میندی چن، براوو در نقش گابریل، رازات در نقش کامیل، ساموئل آرنولد در نقش جولین، برونو گوری در نقش لوک، ویلیام آبادی در نقش آنتوان لمبرت و لوسین لویسکانت در نقش آلفی بازی می‌کنند. بازیگران در لس آنجلس گرد هم آمده بودند تا بازگشت امیلی در پاریس را جشن بگیرند. سایر بازیگران این سریال عبارتند از:

  • یوجنیو فرانچینی در نقش مارچلو. مارچلو که اصالتا اهل رم است، صادق و با اعتمادبه‌نفس است و عاشق سادگی است. او ثروتمند است اما هرگز پر زرق‌وبرق نیست که نشان می‌دهد به ریشه‌های شرکت خانواده‌اش وفادار است.
  • تالیا بسون در نقش جنیو، دختر بیست و چند ساله لوران از یک رابطه گذشته که به‌تازگی از شهر نیویورک به پاریس نقل‌مکان کرده است تا حرفه خود را شروع کند. اشتیاق جنیو برای یادگیری به‌سرعت امیلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. امیلی خوشحال است که یک دوست آمریکایی پیدا کرده که می‌تواند مربی‌اش باشد و تجربیاتش را به او بیاموزد. اما شباهت‌های آن‌ها ممکن است زندگی امیلی را هم از نظر حرفه‌ای و هم از نظر شخصی پیچیده کند.
  • روپرت اورت در نقش جورجیو باربیری، صاحب یک شرکت جهانی طراحی داخلی مستقر در رم. جورجی می‌خواهد از کار همه سر در بیاورد و در مهمانی‌های بسیاری شرکت کند. او دهه‌هاست که با سیلوی دوست است.
  • آنا گالینا در نقش آنتونیا موراتوری، مادر مارچلو، مادر خانواده موراتوری و رییس تجارت خانوادگی آنتونیا با ایجاد جامعه و مراقبت از مردمی که در آنجا زندگی و کار می‌کنند، بر دهکده کوچکشان ریاست می‌کند. حتی در مواقعی که از نتایج تصمیماتش مطمین نیست، آنتونیا متعهد به حفظ روح شرکت است.
  • رائول بووا در نقش جیانکارلو، کارگردان  فیلم‌های تبلیغاتی، یک مرد رمی جذاب و با اعتمادبه‌نفس و موفق که قبلا استاد فیلمسازی سیلوی بوده است.

آیا فصل پنجم امیلی در پاریس ساخته خواهد شد؟

بله! کالینز این خبر را در برنامه‌ی صبح بخیر آمریکا اعلام کرد که او و دیگر همکارانش برای فصل پنجم بازخواهند گشت.

منبع: مایکت

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید