بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «لی سونگ کیونگ»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «لی سونگ کیونگ»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی لی سونگ کیونگ را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر : ۲۰۹۰۲۲
بازدید : ۷۳

فرادید| لی سونگ کیونگ بازیگر و خوانندۀ 34 سالۀ کره‌ای است که عمدتا به خاطر بازی در سریال‌هایی مثل «پری وزنه‌بردار» و «دکتر رمانتیک» شناخته شده است.

به گزارش فرادید؛ لی سونگ کیونگ فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد و در سال 2014 برای اولین بار به عنوان بازیگر در مقابل دوربین رفت. او در سال 2015 به خاطر توانایی و استعداد تاثیرگذارش توانست جایزۀ بهترین بازیگر تازه‌کار را از جشنواره تلویزیونی ام‌بی‌سی به دست آورد. در طی سال‌های اخیر لی سونگ کیونگ توانسته جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر نقش اصلی در دنیای سریال‌های کره‌ای تثبیت کند.

در اینجا 5 مورد از بهترین سریال‌هایی را که او در آن‌ها ایفای نقش کرده است معرفی خواهیم کرد.

1. پری وزنه‌بردار کیم بوک‌جو

1

در این سریال کمدی عاشقانه لی سونگ کیونگ نقش دختری وزنه‌بردار به اسم کیم بوک-جو را بازی می‌کند که رویای قهرمانی در رشتۀ خودش را در سر می‌پروراند. اما در همین حال او به برادر دوستش که یک متخصص تناسب اندام است علاقمند می‌شود. او حتی حاضر است به خاطر این عشق از رویای خودش چشم بپوشد و سراغ کم کردن وزن برود. اما کیم بوک جو یک دوست شناگر هم دارد که همیشه او را به دنبال کردن رویایش تشویق می‌کند. ماجراهای عاشقانۀ این سریال به تدریج پیچیده‌تر می‌شوند و این فضای مناسبی برای خلق موقعیت‌های خنده‌دار پدید می‌آورد.

2. ستاره‌های دنباله‌دار

ستاره ها - Copy

این سریال داستان عشق و نفرت میان یک ستارۀ دنیای سرگرمی و رئیس تیم روابط عمومی یک آژانس مدیریت استعدادها را دنبال می‌کند. لی سونگ کیونگ در این سریال نقش اوه هان بیول را بازی می‌کند که رئیس بخش روابط عمومی شرکت است؛ او فردی با فصاحت خارق‌العاده و توانایی پاسخ‌دهی عالی در بحران‌ها است. اما زمانی که او در جریان کار خود با یک سوپراستار مغرور و خودخواه به اسم گونگ ته سونگ برخورد می‌کند، اوضاع کمی پیچیده می‌شود. این دو با هم به مشکل می‌خورند و رابطه‌ای پر از تنش و جدال بینشان شکل می‌گیرد که البته در نهایت به سمت یک عاشقانۀ جذاب پیش می‌رود.

3. دکتر رمانتیک 2

رمانتیک

سه سال پس از وقایع فصل اول، کیم سا-بو (با بازی هان سوک کیو) از بیمارستان دانشگاه گئوسان بازدید می‌کند تا یک جراح عمومی را برای بیمارستان دلدام استخدام کند. او سو وو-جین (با بازی آن هیو-سوپ) را پیدا می‌کند و به او پیشنهاد شغل می‌دهد. در همین حال، چا اون-جه (با بازی لی سونگ کیونگ) نیز پس از مرتکب شدن اشتباه دیگری در اتاق عمل، تعلیق می‌شود و چاره‌ای جز رفتن به بیمارستان دُلدام ندارد. او در آنجا می‌خواهد به مشکل اضطراب خودش غلبه کند تا بتواند به بیمارستان خودش برگردد اما یک ماجرای عاشقانه برایش اتفاق می‌افتد که تصمیمش را برای رفتن از بیمارستان دُلدام تغییر می‌دهد.

5. درباره زمان

درباره

چویی مایکلا (با بازی لی سونگ-کیونگ) یک بازیگر آینده‌دار نمایش‌های موزیکال است که توانایی خاصی در دیدن طول عمر مردم دارد. یک روز در مسیر رفتن به سمت محل تست بازیگری، او در یک تصادف جزئی اتومبیل گرفتار می‌شود و با لی دو-ها (لی سانگ-یون) ملاقات می‌کند که وارث ثروتمند یک شرکت سرگرمی است. در همان لحظه چویی متوجه می‌شود که هر وقت نزدیک لی دو-ها باشد، گذر عمرش متوقف می‌شود؛ به همین دلیل تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی که شده این جوان را نزدیک خودش نگه دارد؛ تصمیمی که به یک ماجرای جالب عاشقانه منجر می‌شود.

6. اسمش را بگذار عشق

اسمش

لی سونگ-کیونگ در این سریال نقش شیم وو-جو را بازی می‌کند که به عنوان کارآموز قراردادی در یک شرکت کار می‌کند. او زخم‌هایی روحی از گذشتۀ خانوادگی‌اش را به همراه دارد و قسم خورده است که از هان دونگ-جین، پسرِ زنی که زندگی خانواده‌اش را خراب کرده انتقام بگیرد. با این حال، هر چه بیشتر در مورد دونگ-جین می‌آموزد، احساسات متناقضی به جای انتقام به قلبش راه پیدا می‌کنند.

۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید