بررسی آمار و ارقام میزان محتوای تولید شده از اجراهای کارناوال در فضای مجازی؛ سینا ساعی رکورد محتواهای وایرالی «کارناوال» را جا به‌جا کرد

بررسی آمار و ارقام میزان محتوای تولید شده از اجراهای کارناوال در فضای مجازی؛ سینا ساعی رکورد محتواهای وایرالی «کارناوال» را جا به‌جا کرد

در ده قسمتی که تابه‌حال از رئالیتی «کارناوال» در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده، اجرای سینا ساعی، امیرمهدی ژوله، سهیل مستجابیان و رویا میرعلمی، بیشترین میزان واکنش را در شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند که البته ویدیوهای ساعی رکورد وایرال محتواهای این رئالیتی‌شو را زده است. در نقطه مقابل، اجراهای دانیال کاظمی، بامداد افشار و سامان احتشامی جزو کم‌واکنش‌ترین‌ اجراهای «کارناوال» بوده‌اند.

کد خبر : ۲۶۳۱۳۹
بازدید : ۵

از زمان شروع انتشار «کارناوال»،  این رئالیتی در هر قسمت با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو بوده است.

گزارش‌های تحلیلی لایف‌وب نشان می‌دهد که میزان توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به اجراهای مختلف در «کارناوال» متفاوت است. اجرای سینا ساعی با 2 هزار و 800 محتوای تولید شده، بیشترین میزان توجه را در فضای مجازی داشته است. اجرای امیرمهدی ژوله با 2 هزار و 720 محتوا در جایگاه دوم قرار گرفته و اجرای سهیل مستجابیان، 2 هزار و 200 محتوا را به خود اختصاص داده است.

121

ویدیوهای اجراهای سینا ساعی بیشترین میزان وایرال را داشته.

اجرای رویا میرعلمی، 2 هزار و 130 واکنش در فضای مجازی داشته و بعد از آن اجرای علی اوجی قرار دارد که 2 هزار و 129 محتوا را به خود اختصاص داده. برای اجرای روزبه حصاری 2 هزار و 110 محتوا، برای اجرای امیرحسین رستمی، هزار و 952 محتوا، برای اجرای محسن شریفیان، هزار و 722 محتوا و برای اجرای وحید آقاپور هزار و 521 محتوا تولید شده است.

سامان احتشامی با هزار و 419 ، بامداد افشار با هزار و 320 و دانیال کاظمی با هزار و 28 محتوا، کمترین میزان محتوا را در فضای مجازی داشته‌اند.

با این اوصاف از نظر مخاطبان اینستاگرام، تلگرام و توییتر، اجرای سینا ساعی، امیرمهدی ژوله و سهیل مستجابیان بیشترین جنجال را به وجود آورده است.

«کارناوال» به کارگردانی و اجرای رامبد جوان و به تهیه‌کنندگی محمد شریفی، چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

منبع: فیلم نیوز

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید