(عکس) مدیرعامل متا به سراغ بافتنی و طراحی لباس رفت!

(عکس) مدیرعامل متا به سراغ بافتنی و طراحی لباس رفت!

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، سرگرمی‌های جدیدی را برای خود ایجاد کرده است.

کد خبر : ۱۳۱۷۳۶
بازدید : ۳۴

مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت متا که صاحب سایت شبکه اجتماعی فیس بوک است، به شدت به این جمله که "نیاز مادر اختراع است" اعتقاد دارد؛ به گونه‌ای که اخیراً شروع به یادگیری سرگرمی خیاطی، بافتنی، طراحی لباس و چاپ آن‌ها در پرینت سه بعدی کرده است.

زاکربرگ در یک سری استوری اینستاگرامی، تصاویری از دخترانش با لباس‌های خلاقانه‌ای که او طراحی کرده بود را به اشتراک گذاشت. سه تصویر اول بر روی خود لباس‌ها تمرکز دارد، و در تصویر آخر دختر او که این لباس را برتن دارد نیز نشان داده شده است.

مدیرعامل متا، جزئیات پروژه جدید خود را به اشتراک گذاشته و نوشت: "من علاقه زیادی به ساختن وسایل دارم؛ اخیراً با دخترانم شروع به طراحی و چاپ سه بعدی لباس کرده ام. در این تصاویر برخی از پروژه‌های من در ماه گذشته نشان داده شده است؛ بله، من باید نحوه خیاطی را یاد می‌گرفتم. "

1

اوا چن، کارآفرین فناوری، در مورد پست مارک اظهار داشته است که طرح‌های او می‌تواند در نمایشگاه Met Gala نمایش داده شود. این استوری‌ها توجه برخی از طرفداران زاکربرگ را جلب کرد> آن‌ها کنجکاو بودند که بدانند او از چه نوع چاپگری برای ایجاد چنین طرح‌های پیچیده استفاده می‌کند.

2

اوایل امسال، در ۲۴ مارس، مارک زاکربرگ و همسرش پریسیلا چان تولد سومین دخترشان را جشن گرفتند و نام او را اورلیا گذاشتند.

3

4

منبع: باشگاه خبرنگاران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید