MSI Pro 22X 12M؛ یک کامپیوتر همه‌کاره برای همه

MSI Pro 22X 12M؛ یک کامپیوتر همه‌کاره برای همه

امکان ارتقاء سخت‌افزار و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته از جمله قابلیت‌های جذاب این محصول است.

کد خبر : ۱۳۹۱۴۸
بازدید : ۹۸

کامپیوتر‌های یکپارچه یا آل‌این‌وان در اکثر نقاط دنیا کاربردهای گسترده‌ای دارند و نیاز کاربران عمومی و حتی حرفه‌ای‌ها را برآورده می‌کنند. این کامپیوتر محبوب معمولا همه‌جا دیده می‌شود؛ از فضاهای اداری مانند بانک‌ها گرفته تا در محیط‌های کاری مثل استودیوهای فیلم‌سازی. در بازار ایران اما داستان متفاوت است و کامپیوتر آل‌این‌وان را به‌عنوان یک دستگاه ضعیف تصور می‌کنند. شرکت ماتریس طی سال‌های گذشته سعی کرده این تصور عمومی را تغییر دهد و محصول جدید ام‌اس‌آی یعنی کامپیوتر آل این وان MSI Pro 22X 12M می‌تواند این مأموریت را به انجام برساند.

شرکت ماتریس به‌عنوان نماینده رسمی ام‌اس‌آی در ایران، مدل‌های متعددی از کامپیوترهای آل‌این‌وان را در بازار عرضه کرده که پیش از این با تعدادی از آنها در دیجیاتو آشنا شده‌اید. مدل پرو 22X 12M اولین عضو از محصولات رده حرفه‌ای این شرکت است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

فهرست مشخصات کامپیوتر آل این وان ام اس آی Pro 22X 12M

  • نمایشگر ۲۱.۵ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی
  • پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i3-12100 
  • ۸ گیگابایت حافظه رم (قابل ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت)
  • ۵١٢ گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe M.2
  • مجهز به درگاه SATA برای اتصال حافظه SSD یا هارد دیسک ۲.۵ اینچی
  • وزن حدود ۶ کیلوگرم
  • قیمت حدود ۴۵ میلیون تومان
  • گارانتی ۱۸ ماهه شرکت ماتریس

کامپیوتر آل این وان ام اس آی Pro 22X 12M در کنار طراحی شیک و به‌روز و بدنه مقاوم، ویژگی‌های مهم و کاربردی دیگری هم دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات سری PRO ام‌اس‌آی این است که می‌توانید پردازنده اصلی آنها را نیز ارتقاء دهید. برخلاف سری مدرن که به پردازنده امبد (Embed) روی بورد مجهز شده‌اند، پردازنده سری PRO روی سوکت مخصوص قرار گرفته و می‌توانید در صورت نیاز، آن را تعویض کنید. حافظه رم این آل‌این‌وان نیز تا ۶۴ گیگابایت قابل ارتقاء است. همچنین اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از محفظه مخصوص درایو ۲.۵ اینچی دستگاه استفاده کرده و هارد دیسک یا SSD دیگری را به آن اضافه کنید. این محفظه به‌راحتی و با باز کردن دو پیچ در دسترس قرار می‌گیرد.

آل این وان MSI Pro 22X 12M از لحاظ درگاه‌های ارتباطی هم امکانات کاملی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. غیر از درگاه‌های مرسوم USB نوع A و C و تمامی پورت‌های مورد نیاز دیگر، این آل‌این‌وان به دو درگاه لن گیگابیتی و دو درگاه HDMI مجهز شده است. با توجه به استفاده از دو درگاه اچ‌دی‌ام‌آی شما می‌توانید علاوه بر خروجی تصویر، ورودی تصویر هم داشته باشید تا در صورت نیاز از نمایشگر این آل‌این‌وان به عنوان مانیتور دستگاه دیگر هم استفاده کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵.۳ هم پشتیبانی می‌کند.

ویژگی دیگری که آل این وان ام اس آی Pro 22X 12M را از دیگر مدل‌های موجود در بازار متمایز می‌کند، قابلیت‌های امنیتی و حفاظتی آن است. ام‌اس‌آی در این دستگاه از قطعاتی استفاده کرده که با پشت سر گذاشتن آزمون‌های مختلف، کیفیت و طول عمر بالای آنها تضمین شده است. روی قطعات داخلی آن هم شیلدهای فلزی استفاده شده که علاوه بر کنترل حرارت، نویزهای الکترومغناطیس و الکتریسیته ساکن را هم دفع می‌کنند. نهایتا این دستگاه با ماژول امنیتی سخت‌افزاری TPM 2.0 هم سازگار است تا اطلاعات شما رمزنگاری شده و امنیت آنها حفظ گردد.

کامپیوتر آل این وان ام اس آی Pro 22X 12M دستگاهی فوق‌العاده کاربردی برای اداره‌ها و شرکت‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها، فضاهای آموزشی و محیط‌های علمی محسوب می‌شود. ویژگی قابل توجه این دستگاه این است که در کنار فضای کمی که اشغال می‌کند، به‌عنوان یک کامپیوتر آل‌این‌وان در زمینه ارتقاء سخت‌افزاری نیز دست کاربر را کاملا باز می‌گذارد. همچنین با پشتیبانی از ماژول امنیتی TPM 2.0 و استانداردهای متعدد حفاظتی، طول عمر بالایی نیز دارد. در صورتی که به کامپیوتری شیک و قدرتمند برای استفاده عمومی و اداری نیاز دارید، می‌توانید کامپیوتر آل این وان MSI Pro 22X 12M را با گارانتی ۱۸ ماهه شرکت ماتریس به‌عنوان نماینده رسمی MSI در ایران خریداری کنید.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید