(ویدیو) آلمان قدرتمندترین پهپاد شناسایی را به اوکراین ارسال می کند

(ویدیو) آلمان قدرتمندترین پهپاد شناسایی را به اوکراین ارسال می کند

شرکت راین متال امروز خبرداد که بسته پهپادی لونا را تا پایان سال به اوکراین تحویل می دهد.

کد خبر : ۱۴۶۶۷۶
بازدید : ۲۶۷

پارسینه نوشت: پهپاد لونا ساخت آلمان، پلتفرم شناسایی و نظارت هوایی، در همه شرایط جوی است. قدرتمندترین پهپاد شناسایی آلمان (لونا) از نوع نظامی و تجاری است.

با اینکه این مدل از پهپاد ها برای درگیری با نیرو های دشمن مسلح نیستند، اما با ارائه اطلاعات به روز به فرماندهی زمینی تبدیل به جزئی حیاتی از ماشین آلات مدرن جنگ شده اند.

قدرتمندترین پهپاد شناسایی آلمان، با طول ۵.۳ متری از سال ۲۰۰۰ در خدمت ارتش آلمان است و توانایی آن برای عملیات در هر دو  ماموریت روزانه و شبانه به ابزاری ضروری برای نظارت بدل می شود. اقداماتی مانند فرماندهی، کنترل، ارتباطات، اطلاعات، نظارت یا شناسایی با تطبیق پذیری کامل این پهپاد صورت می گیرد.

فرآیند مونتاژ و عملیات پهپاد شناسایی لونا به تلاش کم نیاز دارد و نیازی به پرسنل با دانش پیشرفته هوانوردی ندارد.

ساختار قدرتمندترین پهپاد شناسایی المان از مواد پلاستیکی تقویت شده با فایبرگلاس و فیبر کربن ساخته شده است.

به همین دلیل بار ساختاری آن بسیار سبک است و عمر عملیاتی آن طولانی است. وزن آن ۸۰ کیلوگرم است. پنجره عملیاتی آن ۱۰ الی ۱۶ ساعت بسته به وزن محموله پهپاد دارد. همچنین برای پرواز با سرعت هوایی بالاتر از ۱۵۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است.

پیوند داده ارائه شده در پلتفرم اجازه می دهد تا داده ها در زمان واقعی به ایستگاه کنترل زمینی منتقل شوند. همچنین می توان مأموریت های کاملاً مستقل را بدون نیاز به انتشار سیگنال های رادیویی انجام داد.

گفتنی است اوکراین در تلاش است تا زرادخانه تسلیحاتی خود از هواپیماهای بدون سرنشین و مهمات گرفته تا تانک را تقویت کند، زیرا برای دفع تهاجم روسیه به آن نیاز دارد و تا به حال از کشورهای متعددی کمک مالی و نظامی دریافت کرده است.

حجم ویدیو: ۶.۳۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۲ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید