(ویدئو) چطوری در بین سنگ های ساحل دریا فسیل پیدا کنیم؟

(ویدئو) چطوری در بین سنگ های ساحل دریا فسیل پیدا کنیم؟

پیدا کردن فسیل های چند میلیون ساله چندان تفاوتی با پیدا کردن گنج نداره، شاید کسی این فسیل ها رو از شما به قیمت خوبی نخره اما خود چنین کشفی میتونه بسیار هیجان انگیز باشه.

کد خبر : ۱۴۸۳۳۹
بازدید : ۲۲۱

راهنماتو نوشت: پیدا کردن فسیل دریایی اگرچه احتمالش بیشتر از سایر انواع فسیل ها باشه اما این موضوع در کل به زمین شناسی منطقه مورد نظر بستگی داره ولی در کل در کنار دریاهای آزاد ممکنه خوش شانس باشید و روزی یه فسیل کشف کنید.

برای جستجوی فسیل شما باید در سواحلی باشید که تجمع سنگ در اونجا زیاد باشه. اینطوری باز شانس شما برای پیدا کردن فسیل جانداران دریایی چند میلیون ساله بیشتر میشه. برای این کار باید به سنگ ها توجه و دقت بیشتری بکنید و هرگونه رگه های غیر همسان با خود سنگ رو با دقت مورد توجه قرار بدید.

همچنین باید به شکل های غیر طبیعی روی سنگ ها دقت کنید. ممکنه برخی از این اشکال نتیجه وجود فیسلی در درون سنگ باشه. سنگ های فسیلی علاوه بر این چون اغلب از به هم فشرده شدن ماسه های کف دریا به هم ایجاد شدن به سادگی شکسته میشن و با سنگ های بسیار سخت متفاوت هستن.

ویدئوی زیر رو با دقت نگاه کنید چون به شما نشون میده چطور یه سنگ فسیلی رو تشخیص بدید. پس اگه یه روز به ساحل دریا رفتید به سادگی از کنار سنگ رد نشید و یکم به ظاهر اونها توجه کنید شاید بتونید یه فسیل چند میلیون ساله کشف کنید.

حجم ویدیو: ۸.۸۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۷ دانلود ویدیو
۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید