(تصاویر) موتورسیکلت هیجان‌انگیزی که فقط یک لاستیک دارد!

(تصاویر) موتورسیکلت هیجان‌انگیزی که فقط یک لاستیک دارد!

این موتورسیکلت کوچک که فقط یک لاستیک ماشین در اطراف بدنه‌اش قرار گرفته، رانندگی هیجان‌انگیزی دارد به طوری‌که حتی می‌تواند به عقب خم شده و تک‌چرخ بزند!

کد خبر : ۱۵۰۲۴۶
بازدید : ۳۸۸۴۷

فرادید| ​شرکت مِیک‌ایت‌اِکستریم که خودروهای سفارشی را طراحی می‌کند، از پروسه‌ی ساخت موتورسیکلت کوچک خود با یک لاستیک ماشین بازیافتی در اطراف بدنه آن رونمایی کرده است. این موتور کوچک سفارشی که نامش «دوچرخه مونوتِرَک» است، حتی می‌تواند به عقب خم شود تا موتورسوار بتواند تک‌چرخ بزند. گروه سازندگان Make It Extreme این دوچرخه‌ی موتوری را با بازیافت لاستیک ماشین و برداشتن دو طرف آن برای چفت شدن نرم‌تر و راحت‌تر به بدنه‌ی موتورسیکلت ساخته است. 

به گزارش فرادید، یک چارچوب بدنه نارنجی شاداب از قطعات این موتورسیکلت پشتیبانی می‌کند. موتور وسیلۀ نقلیه درست زیر موتورسوار قرار دارد و در قسمت جلو، زیرپایی‌ها وصل شده‌اند. با نگاه به کلیت دوچرخه، به نظر می‌رسد موتورسوار چاره‌ای ندارد جز این که حین سواری خم شود و دسته‌های دوچرخه موتوری را بگیرد.

Capture2

این دوچرخه‌ی موتوری کوچک می‌تواند به عقب خم شود تا راننده بتواند تک‌چرخ بزند. 

این دوچرخه‌ی موتوری با نام مستعار «مینی موتوربایک سفارشی»، موتورسوار را حین سواری به وجد می‌آورد. ابتدا موتورسوار حین راندن به عقب خم می‌شود، اما موقع ترمز کردن، رو به جلو متمایل شده و قبل از توقف کامل تقریباً رو به جلو خم می‌شود. خوشبختانه با مکانیزم بی‌عیب و نقصی که تیم سفارشی آن را تضمین کرده است، دوچرخه مونوترک فقط به جلو و عقب متمایل می‌شود. این وسیله تا کنون تنها در جاده‌های هموار آزمایش شده است، اما با توجه به ظرفیت لاستیک‌های بکار رفته در ساخت آن، احتمالاً دست‌اندازهای جاده‌های ناهموار را هم می‌تواند تحمل کند. 

سفارشی سازهای خودرو همیشه قطعات، خودروها و موتورهای قدیمی را ارتقا داده‌اند و نتایج هیجان‌انگیز از کار درآمده است. به نظر می‌رسد وسیله‌نقلیه نهایی به قدری دم‌دستی است که تقریباً هر جایی بتوانید با آن سفر کنید فقط فراموش نکنید برای تک‌چرخ زدن و سواری صحرایی کلاه ایمنی داشته باشید.

Capture3

Make It Extreme از لاستیک دور ریخته ماشین برای ساخت مینی موتورسیکلت سفارشی خود استفاده کرده است.

Capture1

موقع ترمز کردن، این دوچرخه موتوری به جلو متمایل شده و تقریباً باعث خم شدن راننده به سمت جلو می‌شود.

مترجم: زهرا ذوالقدر

۵۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید